Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SienenIvo schreef:Ik ben ooit mijn fietssleutel kwijt geraakt in het schepsnoep van de Kruidvat..
Een hele snoepzak gemaakt en mijn fietssleutel erbij in gestopt blijkbaar! Ben ik ondertussen aan het eten en pak ik mijn fietssleutel in mijn mond! Mijn vriendin en ik lachen!
Maar niemand kon hem vinden dus ik zeg 'laat maar zitten, koop wel nieuwe.' op het moment dat ik dat zeg en verder loop voel ik ineens wat op mn rug. Was die oorbel gewoon in mn shirt gegleden

eclair98 schreef:SienenIvo schreef:Ik ben ooit mijn fietssleutel kwijt geraakt in het schepsnoep van de Kruidvat..
Een hele snoepzak gemaakt en mijn fietssleutel erbij in gestopt blijkbaar! Ben ik ondertussen aan het eten en pak ik mijn fietssleutel in mijn mond! Mijn vriendin en ik lachen!
Dat is toch zonde? Voor dat gewicht heb je ook moeten betalen
Nog steeds geen idee hoe die daar terecht is gekomen
(en ja, het was zeker de mijne
)
Varekaj schreef:Oudere mensen die dingen op de meest vreemde plekken gaan opbergen hebben vaak last van de eerste heel subtiele verschijnselen van dementie.

die lag daar heerlijk te pitten terwijl ik haar in paniek al bijna een uur aan het zoeken was. 

Varekaj schreef:
Had zo eens een patiënt die ook alle kasten liep te doorzoeken. Na een tijdje vroeg een collega wat meneer nu toch de hele tijd zocht.
"ik zoek mijn vrouw, ik ben zeker dat ik haar daarstraks hier ergens heb opgeruimd". Klonk fout, was wel hilarisch![]()
Uiteindelijk bedoelde hij een foto van zijn vrouw trouwens.
Ik hou echt van m'n werk. Dit soort dingen maken je dag gewoon weer goed.
Uiteindelijk had ik het maar opgegeven en toen ik met mijn rechterhand het knopje om de deuren te openen indrukte bleek dat ik hem de hele tijd al in mijn hand had..