Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:27

ooit mijn gerbil (woestijrat) in een vaas terug gevonden, gelukkig nog in leven. Geen idee hoe die daar ooit in terecht is gekomen maargoed.

XxChelsey1xX

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:54

was laatst nog mijn hoofdstel kwijt,
ik mijn kas overhoop gehaald en helemaal chaggerijnig,
loop ik terug naar mn paard had hij hem al in en stond er een meisje naast aan wie ik had gevraagd hem even vast te houden...
slim :P

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:59

Ik ben wel eens in paniek geraakt omdat ik mijn fietssleutel kwijt was (daar zat ook de sleutel van het huis en de toegangspoort aan). Totdat ik me opeens realiseerde dat ik op de fiets zat 8)7

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:56

SienenIvo schreef:
Ik ben ooit mijn fietssleutel kwijt geraakt in het schepsnoep van de Kruidvat.. :')
Een hele snoepzak gemaakt en mijn fietssleutel erbij in gestopt blijkbaar! Ben ik ondertussen aan het eten en pak ik mijn fietssleutel in mijn mond! Mijn vriendin en ik lachen! :D

Dat is toch zonde? Voor dat gewicht heb je ook moeten betalen O:)

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:59

Ik heb wel eens al bellend mn mobiel gezocht, nou dan ben je ook lekker in de weer hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:57

Het kwam vroeger wel eens voor dat mijn vader mij vergat op te halen als ik uitging. Stond ik netjes op tijd op de afgesproken plek, kwam hij maar niet. In slaap gevallen op de bank, of gewoon in bed gekropen omdat hij dacht dat ik ook al sliep :))

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 21:00

Laat vaak mn telefoon op de wc liggen :D

En een keer op school was ik mn fietssleutel kwijt. 10000 keer mn tas doorzocht en 2 uur lang op school lopen zoeken.
Naja, nog een keer mn tas leeghalen dan maar..
Haal al mijn boeken eruit, maar laat 1 boek vallen.
En wat blijkt ín dat boek te zitten...... :Y)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:09

Mijn telefoon in een emmer water met sop... was mn pony zijn benen aan het wassen en had mn telefoon in de open zak van mn vest gedaan. Toen ik bukte om mn borstel in het water te doen is mn mobiel er dus ook ingevallen... pas na een heel tijd bedacht ik me om op mn mobiel te kijken, die ik dus niet kon vinden. Uiteindelijk de emmer leegegoten en daar kwam dus mn verzopen mobiel uit...

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:17

Ohja, nog eentje.
Ik was uit met een paar vriendinnen en ik had van die ringoorbellen in, vrij grote. We liepen door de menige en mn oorbel bleef aan iemand hangen waardoor die uit mn oor viel. Ik draaide me gelijk om om hem te zoeken, iedereen ging meehelpen met zoeken en bijschijnen met telefoonzaklampen enzo :') Maar niemand kon hem vinden dus ik zeg 'laat maar zitten, koop wel nieuwe.' op het moment dat ik dat zeg en verder loop voel ik ineens wat op mn rug. Was die oorbel gewoon in mn shirt gegleden :')

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:03

Ik ben best wel een rommelkont, maar als ik kan altijd alles vinden *uhum*. Totdat ik besluit dat het de maandelijkse grote schoonmaak is en mijn kamer overhoop haal en alles opruim. Dan weet ik blijkbaar niet meer wat onder en boven is en waar al die handige opruim plekjes nou waren.

Verder ben ik mijn telefoon altijd kwijt. Regelmatig gehad dat hij boven op het toilet lag, die stortbak zeg maar. Want dan vond ik het handig om hem even uit mijn broekzak te halen. Ook vaak genoeg gehad dat ik hem ineens in een andere zak dan normaal had zitten, kwijt was en iedereen vroeg: heb je mijn telefoon gezien? Waarbij ik dan zei van ik heb al mijn zakken al gecheckt, maar daar zit hij toch niet in dat doe ik nooit :+

Het ergste was toch wel die ene keer dat ik aan het bellen was, lang gesprek met vriendin. En allemaal dingen moest opzoeken tegelijk. Eerst zou ik even de tv uitdrukken, lang rond gezocht terwijl ik ondertussen vriendin vertelde dat ik de afstandsbediening kwijt was, uiteindelijk tv zo maar uitgedrukt waarbij ik er achter kwam dat ik de afstandbediening in mijn hand had. Vervolgens vrolijk verder gepraat, mede gedeeld dat ik even mijn bril moest zoeken, welke uiteindelijk gewoon al op mijn hoofd zat. En het toppunt kwam toen ik iets moest nakijken wat op mijn telefoon stond, waarbij ik dus vriendin vertelde dat ik die moest gaan zoeken. Zij, wel gewend dat ik altijd alles kwijt ben, begint met van ligt hij misschien daar of daar en zo gaan we 'samen' het hele huis door. Tot zij na een half uurtje ineens zegt: ehm, je belt nu toch met je telefoon? Ik: oooooojaaaaaa :)* |o

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:00

eclair98 schreef:
SienenIvo schreef:
Ik ben ooit mijn fietssleutel kwijt geraakt in het schepsnoep van de Kruidvat.. :')
Een hele snoepzak gemaakt en mijn fietssleutel erbij in gestopt blijkbaar! Ben ik ondertussen aan het eten en pak ik mijn fietssleutel in mijn mond! Mijn vriendin en ik lachen! :D

Dat is toch zonde? Voor dat gewicht heb je ook moeten betalen O:)

Hahaah! Niet dat mijn fietssleutel 1 kg weegt,maar ja.. Was best lekker snoep hoor! :D

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:19

Vreemdste vondst ooit: mijn bh in de keukenkast..waar de suiker, bloem enz staat... :') Nog steeds geen idee hoe die daar terecht is gekomen :') (en ja, het was zeker de mijne :+ )

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:22

Mijn autopapieren in het bovenste keukenkastje bij het koffiezetapparaat (dat we nooit gebruiken)waar ik zelf voor op de stoel moet staan om er bij te kunnen. en echt maandenlang gezocht!!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:24

Ik heb wel een.verhaal, maar het is een ander perspectief van 'kwijt'
Mijn vader stond bij het betaalautomaat voor de parkeergarage, wil hij betalen met zijn pinpas.
Maar hij las maar half, stopt ie zijn pinas in de sleuf voor bankbiljetten... En je raad het al, dat ding slikt zijn pinas in. Toen was ie hem kwijt!
_O-

Filoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:24

Trailersleuteltje onder de stolp van de wasbak :')

Esbjerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:32

Ik had net de teugels van mijn hoofdstel afgehaald. Ik wou mn hoofdstel weer terughangen, en toen vroeg ik me af waar mijn teugels nou toch waren. Wat bleek? Ik had ze gewoon in mijn hand. :')

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:26

Varekaj schreef:
Oudere mensen die dingen op de meest vreemde plekken gaan opbergen hebben vaak last van de eerste heel subtiele verschijnselen van dementie.

Ik werk met dementerende en dit soort dingen kwamen/komen we erg veel tegen.
- Pantykousjes in de koelkast of vriezer
- Boterhammen in bh's want stel je nou eens voor dat je onderweg honger krijgt... haha
- Incontinentie materiaal en maandverband in schoenen als schoenzolen
- Pak koekjes in de waterkoker
- Haarborstel als wc borstel gebruiken
- Gehoorapparaten in het doosje van de theezakjes
- Eieren in de la met sieraden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan... :j

Er was een mevrouw die haar pantykousjes echt overal maar dan ook overal 'verstopte', van wc tot koelkast, waterkoker, pot met de koffiepoeder en ga zo maar door. Ze had het zelf alleen niet meer door :(:)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:29

_SantOs_ schreef:

Best handig voor zweetvoeten :')
Laatst bijgewerkt door LovingTweety op 10-06-13 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:37

Dan mag ik hopen dat het maar inlegkruisjes zijn en geen complete tena lady-broekjes :')

Meest irritante kwijtraak-plek? Je huissleutels op de binnenkant van de voordeur en jij die aan de buitenkant staat, met de deur die net dichtgewaaid is. En geen ziel in de buurt met een reservesleutel, of om de deur langs de binnenkant open te doen.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:54

LovingTweety schreef:
_SantOs_ schreef:

Best handig voor zweetvoeten :')

Ja eigenlijk best slim bedacht.

@ Varekaj; nou zelfs soms de hele broekjes. Achteraf kon ze er wel om lachen toen we het hadden uitgelegd.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:59

Mijn zonnebril op mijn hoofd, na uren zoeken :+

Mijn kat in de droger 8)7 die lag daar heerlijk te pitten terwijl ik haar in paniek al bijna een uur aan het zoeken was. :')

En mijn hond heeft ooit mijn fietssleutel ingeslikt, (zo'n kleintje voor zo'n plastic 'slangetjes slot'), mag je raden waar ik hem terug vond... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:00

:))

Had zo eens een patiënt die ook alle kasten liep te doorzoeken. Na een tijdje vroeg een collega wat meneer nu toch de hele tijd zocht.
"ik zoek mijn vrouw, ik ben zeker dat ik haar daarstraks hier ergens heb opgeruimd". Klonk fout, was wel hilarisch :')
Uiteindelijk bedoelde hij een foto van zijn vrouw trouwens.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:06

Varekaj schreef:
:))

Had zo eens een patiënt die ook alle kasten liep te doorzoeken. Na een tijdje vroeg een collega wat meneer nu toch de hele tijd zocht.
"ik zoek mijn vrouw, ik ben zeker dat ik haar daarstraks hier ergens heb opgeruimd". Klonk fout, was wel hilarisch :')
Uiteindelijk bedoelde hij een foto van zijn vrouw trouwens.

Hahahahahaha _/-\o_ Ik hou echt van m'n werk. Dit soort dingen maken je dag gewoon weer goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:18

Vond het wel leuk maar wil liever meer richting acute heelkunde of spoed.

Ook zoiets: opruimen, iets vasthebben, denken "dat is een goed plekje", je omdraaien, iets anders vastnemen en dan al niet meer weten waar je het vorige hebt gelaten. Om je bijgevolg rot te zoeken.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 18:04

Ik zat vandaag in de bus en toen ik uit moest stappen was ik mijn OV-kaart kwijt.. Helemaal in paniek natuurlijk want ik wil wel uitgecheckt zijn :D Uiteindelijk had ik het maar opgegeven en toen ik met mijn rechterhand het knopje om de deuren te openen indrukte bleek dat ik hem de hele tijd al in mijn hand had..

En toen kwam er zo'n Oja!! Momentje :D
Ik had hem namelijk in mijn hand gehouden zodat ik hem niet zou hoeven zoeken vlak voor het uitchecken.. 8)7