Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mariekekroon schreef:Goof schreef:Ik vraag me af wat een 27 jarige man met een 16 jarig kind moet....
ik ben geen kind meer, hij ziet er uit als 18 ofzo..
hij is 27, en dat is gewoon echt een groot verschil.
dan ga ik ook geen relatie met een 16 jarige aan omdat ik er jonger uitzie
hunter87 schreef:best een groot leeftijdsverschil maar als je je maar gelukkig bent.
maar bedenk je wel, als hij een jaar of 35 is en kinderen wil ben jij dr dan ook al klaar voor...?
als hij 85 word, en hij overlijd, jij bent dan 74 en net een paar jaar van je pensioen aan het genieten... zou je dat willen...?
mijn ex is ook 11 jaar ouder dan mij. ik begon me dit soort dingen af te vragen en mijn antwoorden waren nee, ookal was ik wel gelukkig. dat heeft mij toen besloten om het uit te maken. ik was 18 en hij was dus 29. hij begon idd al over kinderen terwijl ik nog met hele andere dingen bezig was...
lifaya schreef:Ik ben 23 jaar en kan me gewoon echt NIET indenken dat ik een relatie met een 16 jarige kan hebbenvolwassen voor zijn leeftijd of niet, ze missen levenservaring. Ik zou het echt niet kunnen. Vind het echt heel vreemd dat een man van 27 een relatie met een 16 jarige wilt hebben...
jaime_andrea schreef:het grappige is...we zijn ruim 200 berichten verder en TS heeft niet meer gereageerd...ik hoop dat ze ´gezellig´meeleest en om sommige,naar mijn idee zelfs kwetsende,berichten heel hard lacht en lekker geniet van dr relatie ongeacht wat mensen-bokt er van vind!
gohya schreef:Ik en mijn vriend schelen 15 jaar,dat was 20 jaar geleden eigenlijk weinig verschil in doen en laten.
Maar nu,ik ben bijna 52 en hij bijna 67,en nu merk je wél het leeftijd verschil.
Maar Liefde is blind,liefde kijkt niet naar een leeftijd,liefde laat zich niet tegen houden door een leeftijd.Je kiest in princiepe niet zelf op wie je verliefd word,het overkomt je gewoon,of je nu wil of niet.
Als je stapel verliefd bent op elkaar,kan je toch niet zeggen:nou ik begin er niet aan,je bent veel te oud?
Als je dat wel kan,houd je niet genoeg van die persoon.
Samiyah schreef:jaime_andrea schreef:het grappige is...we zijn ruim 200 berichten verder en TS heeft niet meer gereageerd...ik hoop dat ze ´gezellig´meeleest en om sommige,naar mijn idee zelfs kwetsende,berichten heel hard lacht en lekker geniet van dr relatie ongeacht wat mensen-bokt er van vind!
Ze vraagt toch zelf om meningen? Niemand zegt dat ze de relatie moet verbreken, maar er worden gewoon meningen gegeven over het leeftijdsverschil...
Zelf vind ik het ook nogal een verschil en - zoals al vaker gezegd - vraag ik me ernstig af wat een 27 jarige volwassen man met een pubermeisje van 16 doet. Misschien is hij onvolwassen voor z'n leeftijd, of loopt hij wat jaartjes achter? Vind het vreemd..
gohya schreef:Ik en mijn vriend schelen 15 jaar,dat was 20 jaar geleden eigenlijk weinig verschil in doen en laten.
Maar nu,ik ben bijna 52 en hij bijna 67,en nu merk je wél het leeftijd verschil.
Maar Liefde is blind,liefde kijkt niet naar een leeftijd,liefde laat zich niet tegen houden door een leeftijd.Je kiest in princiepe niet zelf op wie je verliefd word,het overkomt je gewoon,of je nu wil of niet.
Als je stapel verliefd bent op elkaar,kan je toch niet zeggen:nou ik begin er niet aan,je bent veel te oud?
Als je dat wel kan,houd je niet genoeg van die persoon.