Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:24

Volgens mij ben ik niet echt ergens bang voor. Als ie nee zegt, ja jammer natuurlijk en daar zou ik ook wel verdrietig om zijn, maar nee heb je ja kun je krijgen natuurlijk.

Waar ik misschien wel een beetje bang voor ben is dat hij het niet snapt. Hij heeft niet zoveel 'ervaring' met meiden, heeft volgens mij nog nooit een vriendin gehad en straks denkt hij dat ik 'ik vind je leuk' vriendschappelijk bedoel o.i.d. En als ie dan vraagt van ja ehh, hoe bedoel je?
Wat moet ik dan zeggen? Ik heb ook wel eens gedacht van ik zeg gewoon ik ben verliefd op je. Maar daar schijnen mannen van af te schrikken heb ik gelezen..

Ik heb echt momenten gehad dat ik dacht van; en nu ga ik het zeggen! Maar dan zit ik daar en wil mn mond gewoon niet los. Dan denk ik, weetje laat ook maar.
En dan fiets ik het erf af en denk ik verdorie had ik het maar gezegd.

Waarom ik hem nu geen bericht wil sturen is omdat ik niet te claimerig over wil komen. Ik ben altijd heel snel bang dat ik te claimerig ben (ook met vriendinnen etc.). Ik bedoel, ik heb hem vrijdag een tijd op de chat gehad, zondag een bericht gestuurd en vanochtend weer.
Ik ben bang dat ie denkt; he gats niet weer een bericht van haar he. Ik wil niet controlerend overkomen, niet alsof ik zijn moeder ben zeg maar.

Anoniem

Re: Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:30

Maar als je hem dan op de chat hebt, waarom niet juist dán tijdens een leuk gesprekje de zin droppen "he, zin om even een drankje te doen vanmiddag'.
(ofzoiets)
Dan zit je al in een gesprek....

Je maakt je echt veel te druk...

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:31

Stuurt hij uit zichzelf ook wel eens iets? Of kwamen al deze keren alleen van jou af?

Blijkbaar lukt het je gewoon niet om het face tot face te zeggen. Dus ik zou het in een berichtje zetten. Geen lang verhaal, maar kort en bondig en op zo' manier dat hij duidelijk ja of nee moet antwoorden.
Vraag gewoon duidelijk of hij met je af wilt spreken om iets leuks te gaan doen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:32

Nou ehh, ik denk dat als de gevoelens wederzijds waren dat het allang goed zat tussen jullie :O. Hoe lang loopt dit topic ook al weer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:02

Poiuytrewq schreef:
Nou ehh, ik denk dat als de gevoelens wederzijds waren dat het allang goed zat tussen jullie :O. Hoe lang loopt dit topic ook al weer?

Tja, niet iedereen gaat het even makkelijk af. Er is ook een lange tijd geweest dat ik het niet kon zeggen omdat ik er toen nog stage liep. Dan ga ik het echt niet zeggen.

En verder, alle keren kwamen van mij af (beginnen op de chat) maar als hij ook online is reageert ie altijd wel binnen een paar minuten.

Zit nu te denken, donderdag is er een feest waar hij ook altijd heen gaat en ik ook. Of ik stuur via fb een berichtje van Ga je donderdag nog naar dat feest?
Of ik bel straks even op om te kijken of ik morgen naar hem toe kan met een smoes, en dat ik hem dan gelijk zeg dat ik hem leuk vind.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:10

Jaa vragen en ga dan donderdag naar dat feest en ga veel bij hem staan.

Naar hem thuis gaan en zeggen: 'hee ik vind je leuk', zou ik persoonlijk een beetje awkward vinden :o

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:24

TS sorry als ik eroverheen heb gelezen maar hoe oud ben je en hoe oud is de man in kwestie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:25

Ik ben 17 hij 23 :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:29

Heb je 'm inmiddels al gevraagd of 'ie naar dat feest gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:31

Nee, nog niet. Hij is nu ook niet online.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:34

8)7

Hij hoeft toch ook niet online te zijn. Stuur een FB-berichtje, NU, klap je laptop dicht en ga paardrijden of iets anders doen.

Vanavond kijk je weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:35

Wat moet ik sturen dan?
Ga je nog naar dat feest donderdag?

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:35

Nou hupssss... schrijf dat bericht en druk per ongeluk op verzenden...

Je doet me denken aan die reclame: "Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie'.. :P Hups trek die stoute schoenen aan, schrijf een priveberichtje op facebook en dan gewoon op verzenden klikken, zo moeilijk is dat niet

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:36

amoj schreef:
Wat moet ik sturen dan?

Heb jij zin om met mij naar het feest te gaan donderdag?

Maruh ik geloof dat jij zelf ook wel zo iets kan verzinnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:37

Dikke kans dat ie al met zn vrienden heen gaat..

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:38

Ah meid.. Vraag nou toch gewoon: Hee! Ga je ook naar het feest donderdag? :D

Niet zo twijfelen joh... -O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:49

amoj schreef:
Dikke kans dat ie al met zn vrienden heen gaat..

Dan doe je het lekker niet, en blijf je lekker zitten twijfelen met 'wat als'

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:56

Come on zeg. Hij bijt niet. Wat heb je te verliezen? Je gaat er niet dood van...

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:08

amoj schreef:
Wat moet ik sturen dan?

Heb je zin om donderdag met me mee naar dat feest te gaan?

Als hij antwoord dat hij niet kan/gaat of al met vrienden gaat zou ik sturen. Jammer! Zin om een andere keer iets met mij te gaan drinken/iets leuks te gaan doen?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:14

Gewoon zelf actie ondernemen hoor! Ik was ook 1 keer wat gaan eten en naar de film geweest met mijn huidige vriend en hoorde vervolgens 1,5 maand er niks meer over. Heb toen zelf maar gevraagd of die van plan was nog wat te gaan afspreken. Dat is ervan gekomen, vervolgens zoent ie me en zijn we nu al bijna 1.5 jaar bij elkaar. Heb er al is naar gevraagd, maar hij was vooral bang dat ik m niks vond. Nergens voor nodig want ik ben super blij met m :D

Dus hup erachteraan, vragen of die een keertje wat wil afspreken! Al zegt ie nee maakt het toch ook niet uit, je ziet elkaar toch niet meer nu je stage afgelopen is. Huphup gewoon erachteraan :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:37

amoj schreef:
Poiuytrewq schreef:

Tja, niet iedereen gaat het even makkelijk af. Er is ook een lange tijd geweest dat ik het niet kon zeggen omdat ik er toen nog stage liep. Dan ga ik het echt niet zeggen.

Hoezo niet?? Je hoeft niet zo onzeker te zijn hoor.

Vraag gewoon of hij eens samen wat wilt drinken, of een middagje stad, nee heb je ja kun je krijgen. Als je uit 't niets zegt:"heee ik ben verliefd op jou", ja dan sta je voor banketstaaf. En met die gedachte er achter snap ik wel dat je het niet durfde te zeggen op stage :P (anders niet eerlijk gezegd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:07

Maar ik kan toch wel gewoon zeggen dat ik hem leuk vind? Ik bedoel we hebben al veel samen gedaan, dat was dan wel tijdens stage maar toch.
Ik denk dat als ik hem mee uit vraag dat ie denkt dat het vriendschappelijk bedoelt is.

En waarom ik het niet tijdens stage wou zeggen, nou stel dat het niet wederzijds is dan moet je wel nog een x aantal weken/dagen met elkaar werken, lijkt me dan niet makkelijk.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:10

Heb je 'm al wel een FB berichtje gestuurd?

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:26

Vraag hem gewoon mee uit, hij kan het zien als vriendschappelijk. maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen.

Doe het nu maar gewoon.

t kan goed gaan weet je....

Nu al zeggen dat je verliefd bent is geen goede zet. Maar je kan natuurlijk wel tijdens het uitgaan zeggen dat je hem leuk vind.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:32

Hahaha, wat een drama dit.. :') Waar ben je bang voor?

Doe eens niet zo moeilijk, geef jezelf een schup onder je hol en stuur hem een bericht of bel hem op en vraag hem mee om een drankje te doen.

Je zit jezelf alleen maar op te fokken en bang te maken wat nergens voor nodig is. Zegt hij nee, dan kan jij verder met je leven en zit je niet steeds meer in spanning. Zegt hij ja, dan kan daar weleens wat heel leuks uitkomen. Niet zo piepen, je gaat er niet dood aan, schouders naar achteren, tiet'n naar voren en gaan met die banaan huppakeeee!