Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

delerium schreef:![]()
![]()
Nou en of! Die idioot met mondkapje en gele bril vanaf 1:07 in het roze filmpje
Wat een coole filmpjes verder, maar wat een files joh bij die kleurpunten!
Heb je de filmpjes ook al naar de organisatie doorgespeeld? Die verzamelen ongeveer alles
!!!

.
!

Bij de start was het wel echt even naar, en ik heb nog maar 20 minuten gestaan.
Voor de rest echt super leuk gehad! Water onderweg was fijn, en alles was goed geregeld.
)
Wel warm maar zodra ik begonnen was met lopen viel het erg mee
Helemaal uitgelopen, vond het heel erg meevallen, was eigenlijk een makkie :p Klein beetje jammer van de smalle paden in combinatie met mensen die gingen wandelen midden op het pad :p En ik vond dat het water beter geregeld kon, aan het eind zijn we maar nog eens terug gelopen om meer water te halen maar toen waren de bekers op, dus toen maar een hele fles
CalvinM schreef:Wij hebben vandaag ook gelopen, maar waren niet zo te spreken over de organisatie. Een glaasje water 2,50, geen schaduwplekken op het terrein en vanaf half 1 tot de start (3 uur?) in de zon gestaan. Weinig ehbo onderweg. Deelnemers vooraf in starttijden indelen had al veel dringen gescheeld. Het idee en de loop zelf vond ik wel geweldig. Fijn dat ze 2 keer een waterstop hadden. Doe het volgend jaar ook niet weer. Bij een prijs van 31,50 voor een startbewijs verwacht ik ook een goede organisatie.