The Color Run!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:25

Het is al weer 2 weken geleden, maar hier de link naar de afspeellijst van de filmpjes (15 totaal) die ik gemaakt heb tijdens Colours by the Sea:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... qbBWJqJSzr

Delerium, hieronder het filmpje gemaakt bij kleurpunt roze:

Misschien dat ik je onbewust en per ongeluk ook op de film gezet heb!!!

delerium

Re: The Color Run!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:46

_O- _O- _O-
Nou en of! Die idioot met mondkapje en gele bril vanaf 1:07 in het roze filmpje

Wat een coole filmpjes verder, maar wat een files joh bij die kleurpunten!

Heb je de filmpjes ook al naar de organisatie doorgespeeld? Die verzamelen ongeveer alles _O-

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:52

delerium schreef:
_O- _O- _O-
Nou en of! Die idioot met mondkapje en gele bril vanaf 1:07 in het roze filmpje

Wat een coole filmpjes verder, maar wat een files joh bij die kleurpunten!

Heb je de filmpjes ook al naar de organisatie doorgespeeld? Die verzamelen ongeveer alles _O-

Hahahaha, dan heb ik je wel goed in beeld gezet :D!!!
Heb de filmpjes vanavond geüpload en meteen naar de organisatie gemaild! Ben benieuwd of er nog een linkje op hun Facebook komt te staan!
En die files...tja....iedereen nam de tijd en niemand klaagde daarover! Het ging allemaal erg harmonieus!!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:56

Cool! Zullen wel op hun FB en site komen hoor, ik heb echt zelden zo'n überfanatieke organisatie meegemaakt.

't Was echt een geweldig evenement, krijg nog steeds een grijns op m'n gezicht als ik terugdenk, en zo met die foto's en filmpjes nog allemaal; Jeeeeej!!!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:04

Het was inderdaad geweldig! En het weer was een cadeautje! Volgend jaar doe ik graag weer mee. Mijn ouders ook trouwens, die hebben ook enorm genoten van alleen al kijken en aanwezig zijn!
De filmpjes van mij verder geven denk ik meer een impressie! Ben niet zo'n filmwonder en die camera zwaait alle kanten uit, haha!!!
Heb mezelf ondertussen op een fotosite kunnen ontdekken, een foto van de achterkant met groen haat, haha! maar er moeten nog meer foto's zijn gemaakt van mij, want ben een paar keer blij op enkele fotografen afgerend met beide armen in de lucht!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:12

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:14

Ja, op 1 van die fotosites ben ik me dus 1 keer tegengekomen. Van achter net bij einde kleurpunt groen...

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:34

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:17

Heb vandaag mijn de startpakketten opgehaald. :) Heb er zin in. :D

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 08:19

Mijn startpakket is ook al binnen *\o/*

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 08:42

voor wanneer gaan jullie?

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 09:13

Vandaag. :D

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 09:23

Je kan de startpaketten toch ook straks nog gewoon ophalen? Ik ben er rond half 1.
Hebben jullie ook een adres waar ik dicht bijnde start ben en waar ik wel mn auto kan parkeren?
Laatst bijgewerkt door Xivura op 07-07-13 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 09:24

Ja, maar het kon gisteren ook. Zodat er geen lange rijen komen. :j

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:28

Vandaag meegelopen. Wat was het warm :o .
Nadat we al meer dan een half uur in de rij stonden bij de start, ging bij mij het lampje uit...
Uiteindelijk zijn m'n vriendin en ik in de laatste groep gestart en hebben we hem gewoon uit gelopen.

het was erg leuk :D !

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:34

Het was tof! :D :D
Maar ik doe het nooit meer... Wachten bij de ingang, wachten bij de garderobe, wachten bij de wc's, wachten bij de start (wat niet te doen was... De een na de ander viel om), zelfs wachten bij de uitgang! :+

En het gebrek aan water vond ik ook jammer... 2 waterpunten onderweg (waarvan 1 doe-het-zelf waardoor er een ongelooflijk lange rij stond) en op het terrein moest je water kopen...
Bij dit soort temperaturen moet je maatregelen treffen :=

Maar.... Ondanks alles was het wel erg gaaf! Zal straks ff foto's online gooien!

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:44

Het was echt super leuk! Inderdaad heel druk, maar wij waren redelijk vroeg dus hebben weinig gewacht. :) Bij de start was het wel echt even naar, en ik heb nog maar 20 minuten gestaan. :P Voor de rest echt super leuk gehad! Water onderweg was fijn, en alles was goed geregeld. :j

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:27

Afbeelding Afbeelding

:D

Weet iemand waar de foto's van de fotografen komen te staan? :)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:31

Ik vond het ook tof! Wel warm, was heel blij met die sproeier bij de woonboten(bizarre exemplaren zaten daarbij :+ )

_Isa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:54

Het was super gaaf!
alleen wel warm...
Alles was goed geregeld voor tienduizend mensen ;)

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:34

Ik vond het echt heel gaaf! :D Wel warm maar zodra ik begonnen was met lopen viel het erg mee :) Helemaal uitgelopen, vond het heel erg meevallen, was eigenlijk een makkie :p Klein beetje jammer van de smalle paden in combinatie met mensen die gingen wandelen midden op het pad :p En ik vond dat het water beter geregeld kon, aan het eind zijn we maar nog eens terug gelopen om meer water te halen maar toen waren de bekers op, dus toen maar een hele fles :=

Maar verder super geslaagd en echt leuk! :D

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:14

Wij hebben vandaag ook gelopen, maar waren niet zo te spreken over de organisatie. Een glaasje water 2,50, geen schaduwplekken op het terrein en vanaf half 1 tot de start (3 uur?) in de zon gestaan. Weinig ehbo onderweg. Deelnemers vooraf in starttijden indelen had al veel dringen gescheeld. Het idee en de loop zelf vond ik wel geweldig. Fijn dat ze 2 keer een waterstop hadden. Doe het volgend jaar ook niet weer. Bij een prijs van 31,50 voor een startbewijs verwacht ik ook een goede organisatie.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:30

ik ven 4 augustus aan de beurt, hopelijk is de tempratuur dan wAt lager!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:12

CalvinM schreef:
Wij hebben vandaag ook gelopen, maar waren niet zo te spreken over de organisatie. Een glaasje water 2,50, geen schaduwplekken op het terrein en vanaf half 1 tot de start (3 uur?) in de zon gestaan. Weinig ehbo onderweg. Deelnemers vooraf in starttijden indelen had al veel dringen gescheeld. Het idee en de loop zelf vond ik wel geweldig. Fijn dat ze 2 keer een waterstop hadden. Doe het volgend jaar ook niet weer. Bij een prijs van 31,50 voor een startbewijs verwacht ik ook een goede organisatie.

Ik zou dit soort dingen gewoon doorspelen naar de organisatie. Daar kunnen ze veel van leren voor een volgende keer. Ze kunnen in theorie een heel leuk plan hebben maar als het in de praktijk niet goed werkt.. Dan zijn dit soort dingen goed om te weten. Bijv je idee over verschillende starttijden. Ik vind dat best een goed idee, wellicht doen ze er wel wat mee! Net als met je andere argumenten trouwens. En dan niet alleen voor de locatie waar jij geweest ben, maar deze ideeen kunnen ze overal toepassen.