Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:Seb8iaan schreef:Het kunnen zowel de binnenste als buitenste zijn. Maar in de meeste gevallen gaat het om de binnenste schaamlippen die veel groter zijn dan de buitenste.
Voor de beeldvorming: Stel je voor een schaamlip die vele centimeters onder het lichaam hangt (zonder deze aan te raken). Vandaar de verwoording "flappen".
Wat ik zo even snel vond voor een plaatje: http://www.kliniekervaringen.nl/behandelingen/overige/schaamlipcorrectie/
Maar dit kan nog veel erger.
Ok, ik heb er een beeld bij.Maar waarom vind je het zo'n afknapper? Zijn die 'flappen' hinderlijk tijdens de seks, of vind je het gewoon niet mooi?
Ossi schreef:Wat betreft plat praten... moeilijk... Sommigen komen nou eenmaal uit een klein dorpje. Ik zie dat niet als "kamper", maar echt mooi kan ik het ook niet vinden. Gewoon naar de stad sleuren, dat slijt wel weer
kiki1983 schreef:Ik ben echt de grootste afknapper die rondloopt zegik kan me ook wel aardig sletterig kleden.
Ossi: Ik heb aan leuke mannen geen gebrekValt me toch nog mee aangezien ik een grote afknapper ben