Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Herfstblad schreef:Oscar schreef:Tuurlijk, je kunt altijd een vrijstaand model nemen. Je hebt wel een aansluiting van stroom en aan- en afvoer nodig.
Dat past denk ik niet in mijn huis. Ik ben nu aan het kijken naar kleinere modellen voor een 1 persoons huishouden.
Keell94 schreef:Heel eerlijk, sinds we een vaatwasser hebben is dit geen probleem meer maar moesten het voorheen ook altijd doen, spoelde wel altijd alles af en dan dacht ik doe het straks wel, en dat werd dan een x 2 dagen laterals ik ergens een hekel aan heb is het afwassen en de was opvouwen whaha
Het eerste probleem is opgelost met een vaatwasser, het 2e probleem moet iemand nog een x iets op verzinnen
prugelpiet schreef:Ik vind de afwas echt verschrikkelijk. Wat een rot klusje. Ik boen nog liever het hele huis van boven tot onder 3x. Ik woon echter zo klein met zo'n klein keukentje dat ik zelfs geen Bob minivaatwasser kwijt kan.
Ik verplicht mezelf om af te wassen terwijl ik aan het koken ben. Meestal kook ik echter voor 2-3 dagen dus staat het er ook langer. Als ik niet kook, dan staat het er tot de borden / bestek op is en ik wel moet.
Ik heb laatst afwasmiddel in een sprayfles gekocht. Daarmee gaat het al een stuk beter, hete kraan aan, spray spray, boen boen en klaar. Drogen mag het uit zichzelf doen.