Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bhriseis schreef:Hoe het kan dat TS het geloofde etc etc doet er toch helemaal niets toe; wat gebeurd is is gebeurd, en TS moet er mee verder.
Ik vind dat je heel sterk overkomt, TS, het is bewonderenswaardig hoe snel je jezelf herpakt hebtHet doet vast nog heel veel pijn en je hebt er vast nog ontzettend veel verdriet van, maar uiteindelijk komt het allemaal gewoon goed!
Wat een onvoorstelbare onzin, dat jij nu je andere kant hebt laten zien... Wat een idioot, dat hij zoiets durft te zeggen na wat hij je heeft aangedaan!
Je komt heel zelfzeker over en dat moet best moeilijk zijn, om je zo sterk op te stellen, na al die ellende. You go girl!
Nynke1 schreef:Nee, Facebook. Kon zien dat het profiel 6 uur geleden aangemaakt is, geen foto's en uit bepaalde dingen blijkt gewoon dat het Ethan is.
.
Ik vind het heel knap hoe je hiermee omgaat. Denk je dat ie dit bij meer meiden geflikt heeft?

BarbaLala schreef:Bhriseis schreef:Hoe het kan dat TS het geloofde etc etc doet er toch helemaal niets toe; wat gebeurd is is gebeurd, en TS moet er mee verder.
Ik vind dat je heel sterk overkomt, TS, het is bewonderenswaardig hoe snel je jezelf herpakt hebtHet doet vast nog heel veel pijn en je hebt er vast nog ontzettend veel verdriet van, maar uiteindelijk komt het allemaal gewoon goed!
Wat een onvoorstelbare onzin, dat jij nu je andere kant hebt laten zien... Wat een idioot, dat hij zoiets durft te zeggen na wat hij je heeft aangedaan!
Je komt heel zelfzeker over en dat moet best moeilijk zijn, om je zo sterk op te stellen, na al die ellende. You go girl!
Dat is jou mening, en gelijk een lekkere dooddoener, maargoed.![]()
Ts,
Vind het wel een naar idee dat hij je huisadres heeft. en je ook via andere manieren kan benaderen.
Wie weet wat voor engerd het is.
Zou hem zelf daarom ook niet opzoeken als je in de US bent, en ook niet ergens duidelijk neerzetten waar je verblijft, je weet maar nooit..