Catfish

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 06:49

Jeetje wat een verhaal! Als je zo veel en vaak met iemand praat snap ik ook wel dat je dingen 'niet ziet', en dat je nu wilt uitzoeken wie hij nou echt is, helemaal terecht! Je hebt voor lange tijd veel (alles?) met die persoon gedeeld, ik zou het niet kunnen laten rusten voor ik zou weten wie de persoon achter de computer is.. Eigenlijk vind ik het ergens wel sneu, deze persoon heeft echt een probleem met zijn neppe accounten, wat zou er aan de hand zijn dat hij/zij dat doet.. En natuurlijk maakt dat het alsnog niet 'oké' dit te doen..

Succes met je ticket, hoop dat je er nog iets van kan maken!

Bhriseis

Re: Catfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 08:16

Heh bah TS, heb je er nog iets van gehoord?

Als hij jou perse nog iets wil vertellen, kan hij je dan niet gewoon een mailtje sturen ofzo? Ik vind al die nepprofiels eng -O-

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 10:54

Bhriseis schreef:
Hoe het kan dat TS het geloofde etc etc doet er toch helemaal niets toe; wat gebeurd is is gebeurd, en TS moet er mee verder.

Ik vind dat je heel sterk overkomt, TS, het is bewonderenswaardig hoe snel je jezelf herpakt hebt :j Het doet vast nog heel veel pijn en je hebt er vast nog ontzettend veel verdriet van, maar uiteindelijk komt het allemaal gewoon goed! :(:) Wat een onvoorstelbare onzin, dat jij nu je andere kant hebt laten zien... Wat een idioot, dat hij zoiets durft te zeggen na wat hij je heeft aangedaan!

Je komt heel zelfzeker over en dat moet best moeilijk zijn, om je zo sterk op te stellen, na al die ellende. You go girl! *\o/*

Dat is jou mening, en gelijk een lekkere dooddoener, maargoed. ;)

Ts,
Vind het wel een naar idee dat hij je huisadres heeft. en je ook via andere manieren kan benaderen.
Wie weet wat voor engerd het is.
Zou hem zelf daarom ook niet opzoeken als je in de US bent, en ook niet ergens duidelijk neerzetten waar je verblijft, je weet maar nooit.. :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:46

Nynke1 schreef:
Nee, Facebook. Kon zien dat het profiel 6 uur geleden aangemaakt is, geen foto's en uit bepaalde dingen blijkt gewoon dat het Ethan is.

Gewoon melden bij Facebook dat het een vals profiel is. Ga naar het profiel, druk op dat tandwieltje rechtsbovenaan bij de coverfoto en dan "report/block" en daar kan je melden dat het een vals profiel is + uitleg geven waarom je het weet.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 11:49

Het profiel is vrijwel direct na het bericht verwijderd, samen met nog een ander profiel. Dit berichtje heeft voor mij wel echt de deur dicht gedaan :j .

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:51

Wat een sukkel zeg. :x Ik vind het heel knap hoe je hiermee omgaat. Denk je dat ie dit bij meer meiden geflikt heeft?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:55

Wat is 't toch ook een idioot... Mooi dat je er zelf ook steeds meer klaar mee begint te worden Nynke, als je het straks helemaal los kan laten, zal 't een hoop ellende schelen! :*

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:00

Wat voor berichtje dan? :o *tikkeltjenieuwsgierig*

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:03

Same here, ook nieuwsgierig :o

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:03

Ik ook :o

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:04

Over de balk ermee, TS :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:13

Nynke1 schreef:
Het profiel is vrijwel direct na het bericht verwijderd, samen met nog een ander profiel. Dit berichtje heeft voor mij wel echt de deur dicht gedaan :j .

dat berichtje pas?
dat vind ik echt ernstig!

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:13

Ben ook wel benieuwd wat hij nu weer uitkraamde.... :o

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 12:18

Ja Alja dat berichtje pas.

Ik zal de nieuwsgierigen een pb sturen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:21

dan ben ik ook wel een nieuwschierige ;)
maar tot die tijd had je de deur nog wel op een kier voor hem staan zeg maar?
vind het echt jammer dat je vertrouwen zo beschaamd is door een mafketel die het niet waard lijkt te zijn!

nogmaals veel sterkte de komende tijd, 1 1/2 jaar is niet zomaar uit te wissen ookal hadden jullie elkaar nog nooit gezien ws heeft het wel gevoeld als een relatie!

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:25

Pb gelezen,maar wat een rare vent zeg!Hij draait werkelijk alles om!
Nou wees maar blij dat je er op tijd achter bent gekomen.Mijn advies;laat het gaan,geen energie meer in steken....djees.Wat een loser.

soeraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:25

nieuwschierig!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 12:27

Imre ik denk het niet, aangezien we echt 1,5 jaar op elkaars lip hebben gezeten via sms/facetime/skype.

Alja ik was er natuurlijk al wel redelijk klaar mee maar door dit berichtje is voor mij wel bevestigd dat hij echt ziek is in zijn hoofd en daardoor is voor mij nu wel in een klap de hele deur dicht gegaan om het zo maar te zeggen.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:28

Ik ben nu ook wel erg nieuwschierig naar dat berichtje .... Jammer dat je er zolang mee bezig geweest bent :/

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:48

Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar het berichtje. Ik snap wel dat het gewoon even tijd nodig heeft om 1.5 jaar lief en leed wat je met hem hebt gedeeld opeens aan de kant te zetten, ondanks wat hij je geflikt heeft blijft het natuurlijk best wel beetje moeilijk om te bevatten.

Ik zat trouwens van de week te zappen en kwam opeens midden in Catfisch terecht op MTV! N.a.v. jouw verhaal hier op bokt bleef ik kijken. Dat was ook best erg hoor... een jongen had ook al ongeveer 1.5 jaar contact met een meisje via internet en hij was verliefd op haar geworden, maar in tegenstelling tot jou had hij haar nog nooit aan de telefoon gehad. Alleen via email/chat en foto's. Bleek dat het dus niet eens een meisje was, maar een jongen waar hij dus al die tijd intiem mee zat te chatten! Bizar zeg!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:21

Nou die is zeker heel erg ziek in zijn hoofd!! Wat een smerige eikel zeg :(

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:43

Ik volg nu al 2 dagen stil dit topic, wat een nare streek om 1,5 jaar schaamteloos te liegen..
Heel veel sterkte TS!
En dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de pb

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 13:57

Hij gaat dus nog door met nepprofielen aanmaken? Wat een idioot!
En nu ben ik ook wel benieuwd wat voor berichtje hij gestuurd heeft

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:03

BarbaLala schreef:
Bhriseis schreef:
Hoe het kan dat TS het geloofde etc etc doet er toch helemaal niets toe; wat gebeurd is is gebeurd, en TS moet er mee verder.

Ik vind dat je heel sterk overkomt, TS, het is bewonderenswaardig hoe snel je jezelf herpakt hebt :j Het doet vast nog heel veel pijn en je hebt er vast nog ontzettend veel verdriet van, maar uiteindelijk komt het allemaal gewoon goed! :(:) Wat een onvoorstelbare onzin, dat jij nu je andere kant hebt laten zien... Wat een idioot, dat hij zoiets durft te zeggen na wat hij je heeft aangedaan!

Je komt heel zelfzeker over en dat moet best moeilijk zijn, om je zo sterk op te stellen, na al die ellende. You go girl! *\o/*

Dat is jou mening, en gelijk een lekkere dooddoener, maargoed. ;)

Ts,
Vind het wel een naar idee dat hij je huisadres heeft. en je ook via andere manieren kan benaderen.
Wie weet wat voor engerd het is.
Zou hem zelf daarom ook niet opzoeken als je in de US bent, en ook niet ergens duidelijk neerzetten waar je verblijft, je weet maar nooit.. :=

Awch. Ik probeerde enkel TS een hart onder de riem te steken, maar bon -O-

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:08

Ik ben eigenlijk ook nieuwsgierig naar het bericht, na het complete verhaal te lezen

Verder wik ik zeggen hoe knap ik het vind dat je het hele verhaal op bokt hebt gezet, het kan zeker een waarschuwing zijn voor andere mensen. Mensen die TS naïef noemen kan ik ergens wel begrijpen, maar dit lijkt me er helemaal niet toe te doen.

Als je alsnog zijn ware adres wil achterhalen is het een idee om een goede IT'er op te zoeken die het IP adres kan achterhalen en misschien daarbij ook zijn adres..