en wat vinden we dan wel leuk aan onze mede mens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: en wat vinden we dan wel leuk aan onze mede mens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:22

Och jee!! Zo oneerlijk!! Waren alle kuikens dood? Tja, ik vind het zo erg dat de woerd er dan bij blijft zitten... Dan breekt mijn hart echt... Misschien snel moeder eend en de dode kuikens laten ophalen, dan is het mannetje ook snel weg.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:24

xSCWx schreef:
Ahh slecht nieuws...
Ik reed net op hetzelfde stuk en moeder eend en wat kuikens zijn aangereden (dood) en de vader eend stond bij het lijkje van de moeder te scharrelen wat hij nou moest doen... |(

Noooo wat zielig :( en zoiets kan ook echt mijn dag weer helemaal verpesten gewoon! Arme beestjes :(

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:24

Dat had je nou beter voor je kunnen houden :D Nee hoor ik snap dat je het wil delen wat sneu |(

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:25

Er lagen 2 of 3 kuikens bij, de rest was niet te bekennen (van de 15 ongeveer, waren echt een hele hoop).
Zit inderdaad ook te denken om iemand te bellen.
Vind het echt zo sneu...

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:26

Wat verschrikkelijk..arm beest..Ik heb ook een keer eend doodgereden ben ik er nog niet overheen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:27

Ach wat sneu :(

Over buschauffeurs... Een paar dagen geleden zat ik in de bus, toen die ineens stopte. Er stonden kinderen met waterpistolen en een jongetje zei toen de chauffeur zijn raampje opendraaide; We gingen niet spuiten hoor :o

En de buschauffeur toen; Jaaa dat mag wel hoor! Met z'n allen tegelijk! Zo hard je kan! En als mijn collega's langskomen dan moeten jullie die ook natspuiten!!!

Kindjes helemaal blij, mensen in de bus ook :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 11:46

Gefeliciteerd Lente *\o/*
Hahahah leuk van die buschauffeur :D
Toen ik alweer bijna twee jaar geleden mijn paard moest laten inslapen |( wilde een vriend van mij zijn zelf gefokte veulen aan mij geven <3 , zo ontzettend lief........

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 08:44

Mijn lieve vriendinnetje, die bang is dat de meneer achter het loket geen Engels spreekt, en daarom een geweldig briefje voor mij schrijft <3
Waar de meneer wel om moest lachen :+

En wat ik hier op Bokt las, een vrachtwagenchauffeur die ergens in spanje zat op 4 mei, en die gebeld werd door z'n baas, dat hij toch wel echt van 19:55 tot 20:05 stil moest/mocht staan, voor de dodenherdenking.

akp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:51

Toen ik laatst naar huis fietste, knapte mn ketting van mn fiets. Een man zag me lopen en heeft mn ketting erop gezet, hij was zwart van vingers tot pols, zooo lief dat hij dat wilde doen. Heb heb een pakje schoonmaakdoekjes gegeven en hem hartelijk bedankt! Zo lief!

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:00

Z'n goed topic! In de bus sta ik b.v. ook vaak op voor ouderen als er geen plek meer is. Vind dat dit soort kleine dingen (die eigenlijk normaal zijn) veel te weinig gebeuren hier in NL.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:45

Vandaag trof ik mijn fiets aan met een leuk zadelovertrek. Nu kleurt mijn fietszadel rood met witte bollen! En het echt niet gratis gekregen ergens, maar ik zie dat het van een winkel komt... Maar geen idee wie dat heeft gedaan :D

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:03

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:52

Haha, die link is erg grappig. :D Leuk om in dit topic te lezen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:50

Hmm, ik heb weinig op met de medemens. Ik vind mensen eigenlijk helemaal niet leuk, op enkele uitzonderingen na.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 16:05

Mindim schreef:
Hmm, ik heb weinig op met de medemens. Ik vind mensen eigenlijk helemaal niet leuk, op enkele uitzonderingen na.

Jammer... Helaas zijn het een paar die het voor de meerderheid verpesten, maar gelukkig blijven er mensen die mij positief verrassen en die maken het zo leuk!

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:35

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:09

Gisteren was mijn opa op bezoek omdat mijn vader jarig is geweest, en zijn auto stond om de hoek voor de deur. Op een gegeven moment zet een man zijn fiets voor de deur en komt aanbellen, omdat de band van de auto om de hoek lek was. Hij moet al een huis hebben gehad voor ons (of 2) en kwam het gewoon aan ons vertellen, dat vond ik erg aardig van hem. Veel mensen zouden vast gewoon hebben gedacht 'ach, da's toch mijn auto niet'

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:27

Agossie schreef:
Als je als nieuwe koning spontaan het podium op klimt om een DJ en een orkestleider en dirigent een handje te geven, daar word ik blij van. Ik vind dat echt tekenend voor WA.

amen to that _/-\o_

op mijn werk (ik ben cassière) had ik laatst een paar typische hangjongeren aan de kassa, daarachter stond een oud vrouwtje met een scootmobil, de jongens hebben alles netjes uit en ingepakt voor haar, zo lief :)

nerina_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:19

@ lienie_F
Wauw, dan kunnen bejaarde mensen echt niet meer zeggen: "de jeugd van tegenwoordig..."

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 22:23

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:44

nerina_97 schreef:
@ lienie_F
Wauw, dan kunnen bejaarde mensen echt niet meer zeggen: "de jeugd van tegenwoordig..."

precies, die vrouw keek ook behoorlijk verbaasd, maar ze was er wel heel blij mee :)

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:41

Agossie schreef:
Gewoon lekker zingen zonder je wat aan te trekken van de rest van de wereld:

http://m.standaard.be/cnt/DMF20130510_092

Heerlijk wat een prachtig filmpje, van zoiets word ik echt vrolijk. :D

Mindim je zit in het verkeerde topic. :=
Wat agossie zegt gelukkig zijn er zoveel lieve, geweldige en vooral positieve mensen die gewoon leuk maken om met ze door het leven te gaan. <3

Wat geweldig van die jongeren Lienie-F geweldig ook dat filmpje +:)+ .

Vorige week was ik bij een vriend op visite en toen hij zo gelukkig over zijn zelfgefokte veulen bleef praten zei ik gelukkig maar dat je hem twee jaar geleden niet aan mij gegeven hebt.
Twee jaar geleden wilde hij dit veulen mij cadeau doen omdat ik mijn paard moest laten inslapen.
Hij zei Brenda dat aanbod geldt nog steeds als je wilt is dit paard van jou zo ontzettend lief maar ik kan het niet aannemen dit paard is van hem. <3

Siskiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:52

Er zijn zoveel dingen die ik ontzettend kan waarderen aan andere mensen. Een aantal voorbeelden:

Het meisje uit de klas waar ik echt nooit mee om ga, dat toen ik had verteld dat het thuis niet zo lekker ging tegen me zei: 'Super goed dat je dat aan de klas hebt verteld en als je er met iemand over wilt praten ben ik er altijd voor je!' Zelfs mijn mentrix zij niet eens zoiets, dus ik vond het super lief van haar.

Kleine kindjes die achterop bij een fiets zitten waar ik achter rij en dan heel verlegen 'hoi' zeggen.

Als mensen op straat of caissières je echt aankijken of even naar je glimlachen.

Een vriend waar ik al een aantal jaar geen contact meer mee heb gehad die me vlak voordat m'n examens begonnen ineens opbelde om me succes te wensen.

Laatst had ik nogal een bad day en toen ging ik samen met een vriendin met de trein. Vlak voordat we uitstapte kwamen we in de trein een groep mensen tegen waarvan iemand ons allebei een roos gaf uit een hele mand vol die hij bij zich had. Dat vond ik echt zo tof!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:04

Gisteren zat ik in een volle bus en bij de volgende halte reed de buschauffeur door en gebaarde naar de man dat hij de volgende bus moest nemen.
Ipv dat deze man met zijn vuisten in de lucht boos werd, stak hij zijn twee duimen op en gaf een glimlach. :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:30

Ik liep van de garage naar huis, zag ik een oude vrouw met een rollator met een vuilniszak die klem zat in d'r mandje aan de voorkant. Ze stond bij zo'n vuilcontainer en het lukte d'r niet om de zak uit de mand te halen. Heb ik maar even voor d'r gedaan. :)

Ze zei eigenlijk niet zoveel, mompelde een beetje bedankt of iets, maar toen ik alweer 50 meter verder was gelopen stond ze nog steeds verbaasd te kijken. :')