Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:10

Hahaha, ik ben zo blij dat mijn vriend precies hetzelfde idee heeft over die knotjes als ik! Anders werd het echt ruzie, haha.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:12

Ik erger me rot aan mensen die op de fiets naar je hond gaan bellen wanneer hij een beetje in de weg loopt. Alsof die hond weet wat een fietsbel is _-:(

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:15

- uggs of rode schoenen bij een man
- schreeuwende, hard pratende mensen
- overdreven kauwgom kauwende mensen
- mensen die strandslippers dragen op kantoor in de zomer
- als mensen namen afkorten, bv. een Claudia "Clau" noemen :o

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:22

xSwanHeart schreef:
Met zo'n vreselijk knotje erbij, zeker? :\

Hmm mag, langer haar vind ik wel heel mooi. Voor mij is het knotje geen love maar ook geen hate.

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:24

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:26

-Uggs
-Crocs
-Als ik op de bus zit en naast mij zit iemand te 'kauwgummen' bah, dan let ik op al die geluidjes :+ (balen als ik m'n iPod niet bij heb :') )
-Mensen die fan zijn van JB, One Direction, Twilight
-Mensen die the vampire diaries met twilight gaan vergelijken -O-
-Mensen die niet ontspannen kunnen lopen
-M'n moeder die eet :') weet echt niet waarom
-Voeten
-oorsmeer in iemands oor zien zitten :')
-mensen die qua gedrag snel beïnvloed zijn als ze bij iemand anders zijn..
-mensen die gewoon een broodzak op de grond smijten in mijn bijzijn, ik krijg het er van en zeker als het zo'n slet is :')
-mensen met kilo's schmink op
-gasten met een dikke air - bah, zo zit er eentje in de klas en denkt dat hij m'n hartje raakt als hij over paardenvlees zit te zeiken tegen mij :')
en nog veel meer.. :+

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:28

Vet haar! :r Word ik zo misselijk van!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:34

Die zestienjarige kereltjes in glimmende vuilniszakjassen... Die zichzelf oh zo stoer vinden... :roll:

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:38

Konstantine schreef:
Die zestienjarige kereltjes in glimmende vuilniszakjassen... Die zichzelf oh zo stoer vinden... :roll:

_O-

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:51

Konstantine schreef:

en dan nog zo'n tasje erbij van gucci :')

LipsLikeSgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 23:54

Mannen met een tandenstoker in hun mond (like strohalm, cowboy-ish)..

En idd wat Konstantine zegt, en dan ook nog petjes OP hun hoofd (Ja ipv gewoon op hun hoofd)

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 00:00

mensen die liegen of de ene keer aardig doen en de andere keer niet (je mag me, of je mag me niet...)

Mensen die traag reageren of niet reageren (ben mega-ongeduldig.

oeh, en aan mensen die totaal niet met een computer om kunnen gaan en dat ik daar dan op moet wachten...dan zit ik mezelf echt op te vreten!

oh ja, en idd de barbies...vooral de echte domme barbies (bv Brit of Barbie). Oh ja! En vooral aan programma's over hele domme barbies, maar gelukkig kan je dan zappen!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 00:06

Ik vind haar echt heel erg smerig. :')
Kijk, mannen horen haar te hebben op bijvoorbeeld hun benen, maar dat hoeft geen wintervacht te zijn als je het mij vraagt.
En rughaar en teveel is helemaal vreselijk, BRRRRRRRRR
Ik ben dus zo'n mafkees die op zijn minst 3 keer in de week haar benen scheert ondanks dat geen hond het ziet s'winters. :')

Verder ben ik qua kleding zo'n type met een outdoor en soms zelfs afritsbroek met fleece erop.
Maarja dan hangt er geen halve kinderboerderij aan.
En ik heb een unisex (ski)jas. :Y)
Verder kan het me inderdaad niet schelen hoe ik er bij loop op een camping, ik ben op vakantie. :P

Die Barbie achtige taferelen vind ik ook vreselijk, die programma's.. :x
Britt vind ik nog gaan, dom maar die geeft het wel toe en als je er doorheen kijkt is het volgens mij echt wel een leuke meid.
Alleen zoals ze zelf zegt flapt ze alles eruit wat ze denkt, en dan achteraf zit ze zelf ook wel eens :? :+ begreep ik.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 00:06

Teveel make up, getekende wenkbrauwen, een plamuurkop waarbij de foundation nog net geen scheurtjes vertoont, van die glimmende zwarte vuilniszak-jassen (Nickelson ofzo?)... Enz enz haha.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 00:07

Marit schreef:
Oh en eetgeluiden. Als het stil is.

Ja VRESELIJK! :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 02:05

Mensen die fluiten. Brrrr dat geluid vind ik echt net zo erg, als wanneer iemand met de nagels over een schoolbord krast. Ik krijg er hetzelfde jeuk/irritatie/frustratie gevoel van. Waarom? Geen idee!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 06:49

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 06:50

veel te korte broeken :+ Daar zie ik ze soms bij ons op school mee lopen.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 06:51

Warbling schreef:
Ik heb een absolute gegronde hekel aan http://www.theuselessweb.com en t spijt me enorm dat ik de link hier neergezet heb :')

Ah verschrikkelijk :')

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:29

Ik erger mij altijd aan mensen die heel opzichtig zitten mee te kijken op je mobiel in het openbaar vervoer, wanneer de bus/ trein vertraging heeft, wanneer mijn fietsketting er weereens af ligt, als mijn paard als een idioot staat te gillen omdat ie een uurtje alleen moet staan, op mensen die niet oprecht geïnteresseerd zijn ( hou dan gewoon je mond :+ ) en mensen die te laat komen....

:=

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:42

Waar ik me ook kapot aan erger zijn sterren(a, b, c of zelfs d sterren) die iets moeten doen. Dansen, al dan niet op het ijs, een schans op of af noem maar op....vreselijk.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:02

Mijn hemel... wat een ergernissen! Al die mensen die vooral bezig zijn de wereld om zich heen te bekritiseren - kijken jullie net zo kritisch naar jezelf? En dan diegenen die zelfs hele lijstjes weten te produceren.. Get a life!! :(:)

Ik heb maar één onverklaarbare antipathie: dat zijn ligfietsen. Banaanfietsen. Als ik zo'n persoon voorbij zie komen, borrelt er een soort van boosheid in me op. Weet niet waarom. _O-

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:13

Fietsers die niet aan de kant gaan als je er met de scooter aankomt en netjes op tijd even hebt getoeterd.. Dat ze eerst omkijken, dan rechtuit fietsen en dan een keer opzij gaan.. KIJK VOOR JE en ga gewoon opzij!! Vooral als ze dan ook nog oortjes in hebben -:(-

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:06

Jannepauli schreef:
Mijn hemel... wat een ergernissen! Al die mensen die vooral bezig zijn de wereld om zich heen te bekritiseren - kijken jullie net zo kritisch naar jezelf? En dan diegenen die zelfs hele lijstjes weten te produceren.. Get a life!! :(:)

Ik heb maar één onverklaarbare antipathie: dat zijn ligfietsen. Banaanfietsen. Als ik zo'n persoon voorbij zie komen, borrelt er een soort van boosheid in me op. Weet niet waarom. _O-

Jij hebt er toch ook een? Er staan er hier nu een heleboel opgesomt maar ik denk dat de meeste niet eens een echte ergenis zijn maar meer een beetje humor.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:11

Ik heb een grote afkeer tegen mezelf als ik bij mijn bijbaantje aan die rottige bijverkoop doen, waarvan ik weet dat alle klanten zich er dood aan ergeren, maar ik anders op mijn kop krijg van de baas. :Y)