Leuke dingen maken jullie zeg! Ik ben ook wel van het DIY maar heb nog niks met kleding/stof gedaan. Nou heb ik wel een spijkerbroek met een gat bij m'n lies (de pijpen afknippen en er en short van maken gaat het dus niet worden ). Iemand nog een leuk idee wat ik ermee zou kunnen doen?
Ik zal deze week nog wel eens foto's van alles erop zetten! Als ik het niet vergeet Ik wil nog een leuke outfit voor een festival maken, en dan niet gewoon shirtje+broekje maar een toga of als elfje oid. Iemand misschien (maakbare) ideeën?
Even snel een foto van mijn schoentjes, ze waren eerst zwart. Rot kwaliteit van foto en doet de schoenen ook niet geheel tot zijn recht, maar dan hebben jullie een idee! Mijn tas van de spijkerbroek heb ik niet geheel af, zit er nog een beetje mee in dubio hoe ik het verder aan ga pakken.
Volgene project is een Robin Hood pakje maken, shirtje zoeken en daarbij een rok maken, die rok eraan vast zetten en een mooie brede leren riem om mijn middel. Capeje erbij maken, hoedje, pijl en boog et voila: festivalproof!
SimoneDV
Geplaatst: 27-04-13 00:28
Dinniej schreef:
Kun je er geen tof lapje stof achter maken, en dan meer gaten maken en daar ook toffe lapjes stof achter maken Simone?
Ah dank je, is misschien wel een leuk idee
Topje ziet er leuk uit fiffil. En galaxy schoenen zijn altijd wel tof