Latin XXL lounge feest in Zutphen wordt volgens mij onwijs leuk! Of ik ben bevooroordeeld omdat ik bij die dansschool dans

Vrijdag de proefles voor salsa 2 ik ben benieuwd! Ik ga sowieso verder maar proeflessen zijn altijd leuk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

in december hebben we tot nu toe 27e Salsa Fort in Breda en 28e El Corazon in Philips stadion in eindhoven in de planning!
.
Bokkers die hier ook te vinden zijn? 
. Maar volgende week dan maar weer!Francis schreef:Nope, ik ben vrijdag avond naar SalsaShakers in Zutphen geweest, gratis proeflessen meegedraaid en nog even vrij gedanst. Omdat we al weer vroeg thuis waren en nog niet 'uitgedanst' zijn we even bij Salsa Viva wezen kijken omdat we dachten dat ze daar ook iets te doen hadden. Bleek zo te zijn en ook zonder entree-kosten dus nog mooi de laatste 1,5 uur daar mee gepakt en toch nog even flink los gegaan op de dansvloer.
Inmiddels heb ik 2 beginners van de dinsdag zover gekregen dat ze ook mee willen dus waarschijnlijk komen wij met in ieder geval 5 man naar de XXL Party op 13 December, ik probeer nog een man uit m'n eigen groep mee te krijgen waar ik de partnerstyling-workshop mee wil doen.
De week er na hebben we zelf party in SamSam en vanaf januari elke eerste zondag van de maand Matinee-party in Deventer, dat gaat ook een vaste in m'n agenda worden.
Vanavond Salsa Breeze, ik heb er weer zin in!

)
)
), maar ik vond het wel leuk om het zo als combinatie te leren want zo leer je wel bewegingen netjes afmaken enzo.
Ben dan in ieder geval met 2 andere dames, ook beginners, Rob gaat ook en de andere dame die er vrijdag was gaat vrijwel zeker ook mee. Heb er nu al weer zin in!
volgende keer weer lekker in de buurt van Arnhem.
*trots*
Met stijldansen had ik al wat basis Salsa gehad, maar toch was dat voor mij niet voldoende om lekker te kunnen dansen op een party! Ik ben erg blij dat we nu een basiscursus hebben gevolgd, maar zelfs dat vind ik nog vrij karig, haha. Ik wil toch nog wel wat extra lesjes, al leer je natuurlijk ook wel door veel (met verschillende mannen) te dansen. Al vind ik bij dat laatste wel weer dat je techniek achterblijft, je komt dan leuk de vloer over, maar soms heb je geen idee wat je dan hebt gedaan, haha.
Ik denk dat je zonder lessen inderdaad een stukje techniek blijft missen om de figuren netjes af te maken en kun je ze niet goed af maken, kom je ook weer niet goed uit om verder te dansen. Dan blijft het - ben ik bang - toch een beetje 'achter de man aanhollen'... (zo voelde ik 't in't begin heel erg
) Maar zoals ik zei, het hangt wel mede van je eigen 'talent' af zeg maar. De een pakt dingen nou eenmaal makkelijker op dan de ander...
Maar anyway, gevoel voor ritme, makkelijk kunnen draaien en volgen helpen je echt al voor een heel groot deel op weg! Enne, als je het niet probeert weet je het ook niet