Latin XXL lounge feest in Zutphen wordt volgens mij onwijs leuk! Of ik ben bevooroordeeld omdat ik bij die dansschool dans

Vrijdag de proefles voor salsa 2 ik ben benieuwd! Ik ga sowieso verder maar proeflessen zijn altijd leuk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Francis schreef:Nope, ik ben vrijdag avond naar SalsaShakers in Zutphen geweest, gratis proeflessen meegedraaid en nog even vrij gedanst. Omdat we al weer vroeg thuis waren en nog niet 'uitgedanst' zijn we even bij Salsa Viva wezen kijken omdat we dachten dat ze daar ook iets te doen hadden. Bleek zo te zijn en ook zonder entree-kosten dus nog mooi de laatste 1,5 uur daar mee gepakt en toch nog even flink los gegaan op de dansvloer.
Inmiddels heb ik 2 beginners van de dinsdag zover gekregen dat ze ook mee willen dus waarschijnlijk komen wij met in ieder geval 5 man naar de XXL Party op 13 December, ik probeer nog een man uit m'n eigen groep mee te krijgen waar ik de partnerstyling-workshop mee wil doen.
De week er na hebben we zelf party in SamSam en vanaf januari elke eerste zondag van de maand Matinee-party in Deventer, dat gaat ook een vaste in m'n agenda worden.