Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:17

Ik kan niet echt ervaring met je delen of iets. Maar ik wil je wel heel veel sterkte toe wensen :(:)

XxLMMxX

Wat ontzettend rot voor je!

Saintelette

Sterkte Rapons :(:)

WhySoWhite

Bij je roepen,. vragen of hij eerlijk is tegen je', en hij niets te verbergen heeft. Als dat antwoord dat hij geen geheimen heb zeg je is goed... HIER die telefoon... Alles lezen waar hij bij zit. Zijn meteen je antwoorden op tafel. Als die bood word of moeilijk gaat doen zegt dat genoeg. Spullen pakken en opgedonderstraald.... Je kan evt ook jou telefoon nummer onder haar naam zetten, als hij dan zo dom is iets naar haar te sturen dan ontvang jij dat. ( natuurlijk wel je telefoon op stil zetten als hij bij je is... Hap gewoon toe vraag of hij eens af wilt spreken en zorg dan gewoon dat jij daar zit... Zo heb ik ook eens een ''date'' gehad met mijn ex :')

Als ik dat soort dingen vind in mijn vent zn telefoon dan is >> daar het gat van de deur.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:18

Als hij jou zou beschuldigen van het lezen van zijn Facebook zou dat wel helemaal te gek zijn zeg.. 8)7
Dat zou omgekeerde wereld zijn..

Hìj laat zijn Facebook open staan..
Hìj stuurt zulke berichtjes naar een meisje..
En hij zou boos worden op jou dat je zijn Facebook leest..? :x

Succes met hem te confronteren :(:)
Ik hoop voor je dat hij door het stof gaat, voor jou en voor de kleine die eraan zit te komen..
Zou ontzettend zonde en jammer zijn als het nu over is..

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:19

Roosch schreef:
Als ie spanning wil, steekt ie z'n vingers maar in het stopcontact, niet z'n banketstaaf in een andere griet (of zegt dat ie dat zou willen).

Geniaal Roos!!! *\o/*

xSCWx

Wie zegt dat ik het normaal vind?

Ik weet 99% zeker dat TS het uitpraat met haar vriend.
Maargoed, ik was even vergeten dat we op Bokt zitten, dus alles wat mannen doen kunnen ze 10x zo erg terug krijgen :+ girlpowerrr.
Ik zeg dus alleen dat dit niet iets is waar niet overheen te komen is, zeker als je zwanger van hem bent. Dat maakt het niet minder erg.

_Nancy

Oh jij bent echt een van de bokkers die ik echt alle geluk wens en vooral met je zwangerschap en dat komt er ineens dit topic :(
Na al je verhalen over je zwanger zijn enzo..

Ik vind je aanpak trouwens echt geweldig, eigenlijk precies zoals ik het zou doen.
Heel veel sterkte en succes!

Als 'mijn vriend' zoiets zou doen, zou het vertrouwen zo ontzettend beschadigd zijn dat ik niet weet of het nog goed zou komen.

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen en hoop het allerbeste voor je!

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:20

Tsja het is niet echt de manier.. maar ik had het ook op jouw manier opgelost WhySoWhite. Maar niet alleen met zijn telefoon.. maar ook dat hij zijn FB mag openen en laten zien..

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:22

Of je nu vader wordt of niet, in een relatie horen deze dingen niet!
Sterkte, ik hoop dat je hier snel met hem over kan praten, voor jezelf en voor de relatie.
Het is niet goed om hier lang mee rond te gaan lopen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:24

WhySoWhite schreef:
Bij je roepen,. vragen of hij eerlijk is tegen je', en hij niets te verbergen heeft. Als dat antwoord dat hij geen geheimen heb zeg je is goed... HIER die telefoon... Alles lezen waar hij bij zit. Zijn meteen je antwoorden op tafel. Als die bood word of moeilijk gaat doen zegt dat genoeg. Spullen pakken en opgedonderstraald.... Je kan evt ook jou telefoon nummer onder haar naam zetten, als hij dan zo dom is iets naar haar te sturen dan ontvang jij dat. ( natuurlijk wel je telefoon op stil zetten als hij bij je is... Hap gewoon toe vraag of hij eens af wilt spreken en zorg dan gewoon dat jij daar zit... Zo heb ik ook eens een ''date'' gehad met mijn ex :')

Als ik dat soort dingen vind in mijn vent zn telefoon dan is >> daar het gat van de deur.

_/-\o_
Wat een actie! :')

Oryani

Martine_R schreef:
Als hij jou zou beschuldigen van het lezen van zijn Facebook zou dat wel helemaal te gek zijn zeg.. 8)7

Mijn ervaring zegt iets anders, al ben ik het met je eens!

Myfairytale

Wat een k*t situatie!
Wens je veel sterkte toe en ben benieuwd naar zijn reactie... laat m vooral niet hoos zijn over dat jij z'n Facebook bekeken hebt! Da's de omgekeerde wereld!

WhySoWhite

Mear schreef:
Tsja het is niet echt de manier.. maar ik had het ook op jouw manier opgelost WhySoWhite. Maar niet alleen met zijn telefoon.. maar ook dat hij zijn FB mag openen en laten zien..

Ja dat bedoel ik. Ik pak regelmatig mijn vriend zijn telefoon... En als die dan vraagt vertrouw je me niet.. Dan zeg ik gewoon heel eerlijk nee.. Ookal doe ik het 9 van de 10 keer als hij onder de douche staat. Zo pak ik m weken niet en dan ineens heb ik weer wat te lezen. En whatsapp fotos kijken wat hij stuurt en krijgt is ook iets wat je niet moet vergeten. Aangezien die bij Camera niet zichbaar zijn. Hij mag trouwens ook altijd in mijn telefoon kijken hoor., Gevraagd en ongevraagd... Maar één als ze vreemd gaan gaan ze toch wel. Daar valt qua telefoon en mails niet op te controleren.

( man hier trouwens hé haha) en IK vindt dat inderdaad geen normaal gedrag.

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:25

probeer niet op de zake vooruit te lopen. confronteer hem, en probeer eruit te komen als dat nog niet te laat is.

heeeel veel sterkte en succes de komende tijd!

Urielle

LBLGypsyCobs schreef:
Ik mag aannemen dat TS niet voor de grap zwanger is, maar vind wel dat meneer zich wat meer als een aanstaande vader mag gedragen.

Persoonlijk denk ik dat de mademoiselle geen bedreiging voor TS is, meer een boost voor meneer z'n ego.

Ik sluit me aan bij jouw mening en inschatting.

En ik denk dat er bij xSCWx toch ook een kern van waarheid in zit.
In die zin dat TS niet bang hoeft te zijn voor daadwerkelijk vreemdgaan, maar dat haar vriend/man nog even wil genieten van het ongebonden gevoel en zelfbeeld van een jonge stoere vrijgezel (hebben trouwens veel mannen last van als hun vrouw zwanger is, hufterig, maar komt veel voor) door het sturen van die berichten. Waar misschien nu ook nog als extra factor bijkomt dat door de zwangerschap TS misschien minder aandacht voor hem had door hormonen, in zichzelf gekeerd, op de baby gericht worden, vermoeidheid, ziek zijn, ... of minder aantrekkelijk op de seksuele manier voor hem is omdat hij moeite heeft met het moederbeeld dat erbij komt of omdat hij haar lijf misschien wel mooi(er?) maar minder opwindend vindt. Ik zeg niet dat het TS schuld is he, maar dit zijn dingen die toch wel vaak spelen tijdens de zwangerschap.
Mag TS best pissig over zijn, is ook een gegronde reden om hem een stevige trap te geven op de plek waarmee hij nu denkt, maar persoonlijk zou ik voor alleen berichten niet mijn relatie op het spel zetten. Voor daadwerkelijk vreemdgaan trouwens wel, maar ik schat in dat dat niet aan de orde is.

Mear

Wendy_Chewie schreef:
Martine_R schreef:

Mijn ervaring zegt iets anders, al ben ik het met je eens!

Mensen in benarde posities maken gekken sprongen.... boos worden = betrapt voelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:26

Moest die meid een "gewone" vriendin zijn, dan zou hij daar vast al die info niet voor achterhouden lijkt me. Dat doet hij wel, maar waarom? Is hij bang dat zijn "petite française" dan niks meer van 'm wil weten? Wil hij deuren open houden?
Zelfs ALS het ooit wat wordt met hen, ALS ts de kerel het huis uit flikkert en hij begint wat met die meid, dan krijgt ze de waarheid toch ooit te horen. Want hij zal nooit om zijn ongeboren kind heen kunnen en zijn vrienden zullen vast ook nooit levenslang verzwijgen dat hij net een huis gekocht had en vader ging worden toen hij de bons kreeg. Met alles nu bedekt te houden bereikt hij niks, tenzij hij van plan is daarheen te verhuizen en alles en iedereen in Schotland achter te laten.

Persoonlijk zou ik mijn vriend hier ook mee confronteren. Vooral omdat hij al veel makkelijker wat kan uitvreten zonder dat ik het weet omdat hij voor zijn werk 6 maanden/jaar in het buitenland zit. Ik laat hem met plezier zijn job doen, hij weet dat ik hem met vol vertrouwen laat vertrekken, hij mag ook als hij thuis is in zijn eentje op stap met vrienden, allemaal prima. Maar dat liedje zou erg snel uit zijn moest ik dingen lezen zoals ts heeft moeten doen.

Mijn ex heb ik ook ooit betrapt op een account op een sex- en datingsite. Hij had geen berichten uitgewisseld, alleen foto's en filmpjes bekeken. Dat vond ik al een enorme klap, laat staan wat ts te ontdekken kreeg. 1 goede raad, dat is confronteren en eerlijk zijn tegen elkaar, hem ook de kans geven om zijn verhaal te doen. En dan naar de bank verwijzen met een dekentje en een knuffel als hij gezelschap wil.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:26

Raponsje schreef:
BraveSpots schreef:
Overigens, is jullie relatie anders wel gelijkwaardig?
Als ik lees dat hij voor jou werkt, jij hem het huis kan uitschoppen en hij zo ontzettend meegaand is, lijkt hij me behoorlijk afhankelijk van jou.

Niet dat dat een excuus is, in geen enkel opzicht. Maar het zou misschien wel een beetje de aanleiding kunnen zijn tot...

In een zeker opzicht is hij vrij afhankelijk van mij.
Alles staat op mijn naam behalve ons koophuis dat staat op onze naam.

Nu kan hij zo wel weer een kantoor baan vinden als t zou moeten maar financieel zal ik hier altijd het beste uit komen.

Ik zou hier wel wat aandacht aan besteden, mochten jullie beslissen verder te gaan samen. Maar dat is van latere zorg. Eerst een moeilijke confrontatie lijkt me zo :(:) .

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:27

_Nancy schreef:
WhySoWhite schreef:

_/-\o_
Wat een actie! :')

Is ook meteen de laatste x dat ik hem ''gezien'' heb :') 3 weken later stond zn auto ineens voor mijn deur ( hij woont 120 km verderop en kent hier verder niemand ) Maar zag hem nergens. Heb een enorme piel in de auto deur gekrast met mn sleutelbos en heb m nooit meer gezien en/of gesproken.. Had m toch bijna 1,5 jaar :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:27

Mijn hemel Raponsje wat een vreselijke situatie... -O-

Eerst en vooral mijn respect dat je er zo sterk mee om gaat. Ik had denk ik de ogen uit mijn vriend zijn kop geklauwd.
Het lijkt mij ook dat er geen andere oplossing is dan er over te beginnen praten. Maar laat je aub niet vertellen dat je ook maar ergens de schuld van draagt: fysiek contact of niet, jij wil niet dat hij hem zo gedraagt, dus is hij over de schreef gegaan. Zou hij het leuk vinden mocht jij zo zitten sturen naar een kerel? Als hij heftig reageert omdat je zijn FB gelezen hebt, en vervolgens nog meer privacy wil, onthoud vooral goed dat jou geen enkele schuld treft en dat zijn berichten oneindig maal erger zijn dan jij die zijn FB leest. Had je niet gekeken, en gewoon gevraagd: 'Wat is dat, dat berichtje met die hartjes?' had hij vast niet de waarheid vertelt. Bovendien is het maar een bewijs van jouw oneindig vertrouwen in hem, dat je nu pas al die berichten leest. Hij heeft zijn kans op volledige privacy mooi gehad, dat hij zich vanaf nu maar aanpast aan jouw nieuwe eisen, wat die dan ook moge zijn :n

Hoe je dit oplost is natuurlijk ook volledig aan jou: misschien kan je er mee verder, misschien niet. Laat je niet leiden door de praktische problemen, zoals het huis. Denk aan jezelf, jij moet elke dag met deze kerel verder. Ik hoop van harte voor jullie dat alles goed komt, maar hoe dan ook kom jij hier gewoon sterker uit. Voor elk probleem is een oplossing, en jij moet nu gewoon eventjes zo sterk zijn als je altijd bent. Onthoud vooral dat jij het absoluut niet verdient om zo behandeld te worden; je draagt verdomme zijn kind in je buik! Dus wil je hem nog een kans geven, mag hij zich wel gaan aanpassen.

Toen ik je OP zag moest ik direct denken: 'ohnee en zij is blond...'. Ik kan me erg goed inbeelden dat dit voor jou als extra verraad aanvoelt :(:) Maar jij bent een lieve, sterke, mooie en ondernemende vrouw, met zijn groeiend kindje in de buik: geen enkele petite brunette kan daar aan tippen. Blijf vooral in jezelf geloven! Ik wens je echt alle kracht en sterkte toe om hier bovenop te komen! :(:)

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:28

Ik vertrouw niemand 100%. Ook mijn man niet waar ik al jaren mee getrouwd ben. Ik wantrouw hem ook niet. Ben gewoon realistisch dat we allemaal mensen zijn en fouten kunnen maken. Er is nog geen fout geweest waarvan ik (weet heb) denk dat het klaar is, dat hoop ik in de toekomst ook niet mee te maken.

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:28

Mear schreef:
Mensen in benarde posities maken gekken sprongen.... boos worden = betrapt voelen :)

Idd, ook al 'is er niets aan de hand' :j
8)7

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:29

WhySoWhite schreef:
Heb een enorme piel in de auto deur gekrast met mn sleutelbos en heb m nooit meer gezien en/of gesproken.. Had m toch bijna 1,5 jaar :')

Ja dat is dan weer iets waar je niet trots op hoeft te zijn.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:31

WhySoWhite, ik geloof wel dat je hem niet meer hebt gezien daarna :') Ik zou, in zijn plaats, me de ogen uit de kop schamen..

Ik denk dat als hij inderdaad heel erg boos op je wordt, TS, dat er wat meer achter zit...