Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WhySoWhite schreef:Bij je roepen,. vragen of hij eerlijk is tegen je', en hij niets te verbergen heeft. Als dat antwoord dat hij geen geheimen heb zeg je is goed... HIER die telefoon... Alles lezen waar hij bij zit. Zijn meteen je antwoorden op tafel. Als die bood word of moeilijk gaat doen zegt dat genoeg. Spullen pakken en opgedonderstraald.... Je kan evt ook jou telefoon nummer onder haar naam zetten, als hij dan zo dom is iets naar haar te sturen dan ontvang jij dat. ( natuurlijk wel je telefoon op stil zetten als hij bij je is... Hap gewoon toe vraag of hij eens af wilt spreken en zorg dan gewoon dat jij daar zit... Zo heb ik ook eens een ''date'' gehad met mijn ex![]()
Als ik dat soort dingen vind in mijn vent zn telefoon dan is >> daar het gat van de deur.
Mear schreef:Tsja het is niet echt de manier.. maar ik had het ook op jouw manier opgelost WhySoWhite. Maar niet alleen met zijn telefoon.. maar ook dat hij zijn FB mag openen en laten zien..
LBLGypsyCobs schreef:Ik mag aannemen dat TS niet voor de grap zwanger is, maar vind wel dat meneer zich wat meer als een aanstaande vader mag gedragen.
Persoonlijk denk ik dat de mademoiselle geen bedreiging voor TS is, meer een boost voor meneer z'n ego.
Wendy_Chewie schreef:Martine_R schreef:Als hij jou zou beschuldigen van het lezen van zijn Facebook zou dat wel helemaal te gek zijn zeg..![]()
Dat zou omgekeerde wereld zijn..
Mijn ervaring zegt iets anders, al ben ik het met je eens!
Raponsje schreef:BraveSpots schreef:Overigens, is jullie relatie anders wel gelijkwaardig?
Als ik lees dat hij voor jou werkt, jij hem het huis kan uitschoppen en hij zo ontzettend meegaand is, lijkt hij me behoorlijk afhankelijk van jou.
Niet dat dat een excuus is, in geen enkel opzicht. Maar het zou misschien wel een beetje de aanleiding kunnen zijn tot...
In een zeker opzicht is hij vrij afhankelijk van mij.
Alles staat op mijn naam behalve ons koophuis dat staat op onze naam.
Nu kan hij zo wel weer een kantoor baan vinden als t zou moeten maar financieel zal ik hier altijd het beste uit komen.
_Nancy schreef:WhySoWhite schreef:Bij je roepen,. vragen of hij eerlijk is tegen je', en hij niets te verbergen heeft. Als dat antwoord dat hij geen geheimen heb zeg je is goed... HIER die telefoon... Alles lezen waar hij bij zit. Zijn meteen je antwoorden op tafel. Als die bood word of moeilijk gaat doen zegt dat genoeg. Spullen pakken en opgedonderstraald.... Je kan evt ook jou telefoon nummer onder haar naam zetten, als hij dan zo dom is iets naar haar te sturen dan ontvang jij dat. ( natuurlijk wel je telefoon op stil zetten als hij bij je is... Hap gewoon toe vraag of hij eens af wilt spreken en zorg dan gewoon dat jij daar zit... Zo heb ik ook eens een ''date'' gehad met mijn ex![]()
Als ik dat soort dingen vind in mijn vent zn telefoon dan is >> daar het gat van de deur.
![]()
Wat een actie!