Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fiebie

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:17

Weet je, ik ben alleen maar blij dat ik niet de enige ben die zulk buitenaards gedrag vertoond.... _O-

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:18

Ohhw echt heh hahaha... Ik kijk bijna nooit gt/st maar ook ik ben daar gevoelig voor.. Ik zou ook nooooooit mee doen met zo'n programma zoals temptations Island HAHA ik wordt dan echt gek geloof ik

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:18

misschien is groepstherapie een idee :')

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:21

Hahha ik zat er net aan te denken.. Laten wij eens als onzekere vrouwen afspreken en op mannen jacht gaan :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:23

_Naomii_ schreef:
Hahha ik zat er net aan te denken.. Laten wij eens als onzekere vrouwen afspreken en op mannen jacht gaan :')

Hey... Ik ben natuurlijk wel voorzien inmiddels...... <<)

Ik heb de allerleukste liefste in mijn bezit, check onderschrift :D

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:30

Ik kan daar ook niet zo heel goed mee omgaan, met die onzekere miepvrouwen. Maar dat komt alleen maar omdat ik zelf zooooo ontzettend niet zo ben.

Vriendje speelt gitaar en is goed genoeg om elk weekend op te treden. Die verhalen die ik dan soms hoor! Ik moet er altijd zo om lachen. Dan weer stond er een iets te gretig grietje voor zijn neus te dansen, dan weer vielen er een paar tieten bijna uit een te klein truitje. Ik wéét gewoon dat Vriendje daar zo niet mee kan omgaan... die zegt ook altijd zuchtend bij dat soort verhalen 'och vrouwke en dan moet IK dat weer hebben...' *diepe zucht en :roll: *

Ik kan me dus niet voorstellen (maar ik weet dat ze er zijn) dat er vrouwen zijn die dit soort verhalen niet kunnen aanhoren zonder helemaal te flippen. Wat doe je jezelf dan toch aan! Sta toch eens wat sterker in je schoenen!

Saillant verhaal uit verleden van Vriendje: toen hij nog jong en knap was, was Flodder in de maak, en op de een of andere manier zat hij toen in die scene. Hij heeft toen een kortstondige 'relatie' met Tatjana gehad. En nu nog als zij op tv komt roep ik heel hard 'eusj! Daar heb je je vriendin kom snel kijken!' met als gevolg weer :roll: in combinatie met 'meiske alsjeblieft zeg...'

_O-

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:58

Fiebie schreef:
Lara_Silver schreef:
Geen last van.. Ik ben meer dan tevreden met mezelf en niemand die me kan wijsmaken dat het niet zo is. In het verleden wel eens een vriend gehad die altijd wat aan te merken had, die heb ik gewoon gedumpt. Als hij vond dat hij wat beters kon vinden moest hij dat maar lekker gaan zoeken, dat soort kerels ben ik liever kwijt dan rijk. Ik heb wel een fel karakter en mijn vriend zet met soms terecht op mijn plek, dus opletten hoe ik me gedraag doe ik wel, een fijne omgang met anderen is een noodzaak. Maar mijn echte karakter veranderen voor een ander nooit, mijn uiterlijk overigens ook niet.

Respect voor jou.... _/-\o_

Ik ben ook nooit onzeker geweest over wie of wat ik ben....
Maar mijn uiterlijk.... pfoei.... :+

Ik heb er ook naartoe moeten werken. Eerst geloofde ik bv. complimentjes niet en kleedde ik me om te verdwijnen en niet op te vallen. Toen mijn kledingsstijl omgegooid, gewoon veel leukere kleding waar ik me toch goed in voelde. En gewoon die complimentjes door laten dringen. Aardig doen is gratis en zelden niet oprecht, dus waarom die complimenten niet geloven? Je uiterlijk is je uiterlijk, vind je het niet leuk dan kun je het tot een zekere mate veranderen, vind je het wel leuk dan laat het zoals het is, anderen hebben dat te accepteren, zijn ze niet tevreden horen ze niet thuis in je entourage.

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:11

Fiebie schreef:
_Naomii_ schreef:

Hey... Ik ben natuurlijk wel voorzien inmiddels...... <<)

Ik heb de allerleukste liefste in mijn bezit, check onderschrift :D

Haha ojaa dat verhaal heb ik al eerder eens gelezen ja!

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:13

even off topic! Lara_silver.. Wat woon jij mooi zeg!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:15

Ik heb inderdaad geluk met mijn dagelijks uitzicht. :D

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:21

Fiebe gerum :( (:+).

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:26

Zulke vrouwen zijn inderdaad best vermoeiend. Ik heb dan wel geen relatie, maar wel veel mannelijke vrienden, met wie ik ook best 1 op 1 afspreek. Zou ook not amused zijn als er daar een vriendin bijkwam die ging bepalen dat dat niet meer kan: ik ben toch geen hengstige merrie? :+

De enige die enig recht heeft op jaloezie is de vriendin van de jongen met wie ik een tijdje heb gedate. In haar geval zou ik er ook niet helemaal gerust op zijn als ik met de betreffende jongeman zou afspreken. Maar dat heeft meer met de betreffende jongeman te maken dan met mij, want ik geloof niet dat ik een gevaar ben voor wiens relatie dan ook, dat is gewoon zo not done.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:28

Ashley5760 schreef:
Fiebe gerum :( (:+).

Uhm... ik snap 't niet :o

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:35

Ik ken het wel hoor!
Het stomme is, ik ben eigenlijk totaal niet onzeker,
Buiten loop ik rond als of ik heel de wereld aan kan,
Wat iemand over mij vind, lekker boeiend,
Maaaaar, zodra ik verliefd ben,
Ik durf op elke jongen af te stappen,
Maar zodra er een ietsiepietsie gevoelens bij komen, haak ik af,
Waarom? Ik stel me dan kwetsbaar op tegen iemand,
Te bang dat hij me pijn gaat doen,

Nu heb ik sinds een maandje een vriend,
Maar het grappige is dat wij dit allebij heel erg hebben,
Niet kwetsbaar op durven stellen, wij hebben het hier veel over,
Maar nog ben ik onzeker, tegen over hem... maar met de tijd komt dat wel :)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:43

Nou Lara_Silver *in je profiel gespiekt* maar je bent gewoon een lekker wijf!! Haha.. En je hebt een knap vriendje!

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:48

doemaar schreef:
Ik vind zowiezo dat je als vrouw niet te snel in zee moet gaan met een man (als je hem echt leuk denk te gaan vinden) als je makkelijk over komt dan denken ze al snel dat je een makkelijke sloerie bent..

Lieve mens het is 2013! Het is al een paar decennia geleden dat wetenschappelijk is bewezen dat vrouwen plezier kunnen beleven aan seks. Helaas leven wij wat dat betreft in een volstrekt achterlijke cultuur die in een angstwekkend tempo de nieuwe preutsheid lijkt te omarmen die in Amerika troef is.
Maar dat er in deze tijd van vrijwel grenzeloze vrijheid en informatie nog jonge vrouwen zijn die bang zijn als sloerie bestempeld te worden als ze wel hun seksuele behoeften willen bevredigen maar geen zin hebben in het gedoe dat een relatie vroeger of later wordt, vind ik toch wel erg hoor.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:53

Haha ohw Maura ik bedoel het niet zo... Als ik singel ben kan ik ook gerust wel een Toyboy hebben hoor :o :') ... Waar ik echt geen relatie mee wil hebben.

Maar als ik echt iemand interessant vind dan moet het niet te makkelijk gaan. Ik wil dan niet de kans lopen dat hij denk dat ik zo'n makkelijke sloerie ben :oo

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:55

doemaar schreef:
Nou Lara_Silver *in je profiel gespiekt* maar je bent gewoon een lekker wijf!! Haha.. En je hebt een knap vriendje!

Hahha mijn gedachte.. Leuk vriendje heb je!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:57

maura schreef:
doemaar schreef:
Ik vind zowiezo dat je als vrouw niet te snel in zee moet gaan met een man (als je hem echt leuk denk te gaan vinden) als je makkelijk over komt dan denken ze al snel dat je een makkelijke sloerie bent..

Lieve mens het is 2013! Het is al een paar decennia geleden dat wetenschappelijk is bewezen dat vrouwen plezier kunnen beleven aan seks. Helaas leven wij wat dat betreft in een volstrekt achterlijke cultuur die in een angstwekkend tempo de nieuwe preutsheid lijkt te omarmen die in Amerika troef is.
Maar dat er in deze tijd van vrijwel grenzeloze vrijheid en informatie nog jonge vrouwen zijn die bang zijn als sloerie bestempeld te worden als ze wel hun seksuele behoeften willen bevredigen maar geen zin hebben in het gedoe dat een relatie vroeger of later wordt, vind ik toch wel erg hoor.

*steekt hand op*. Ik heb geen relatie, maar wel de lusten om het even netjes te zeggen :o . Mijn beste vriendinnetje vind dat zo not done en als ik haar er dan over vertel dan krijg ik op m'n kop joh 'want ik moet me niet zo laten gebruiken'. Waarom? Ik kies er toch zelf voor. Ik 'gebruik' hem er net zo hard voor. Ik zie het probleem er niet zo van hoor.. Het is echt niet zo dat ik ieder weekend met drie verschillende kerels het bed in duik.. Maar een relatie zit ik nu niet op te wachten, dus waarom zou ik dan geen plezier mogen hebben en direct als slet worden bestempeld? Of 'waar is je zelfrespect gebleven' hoor ik dan ook heel vaak :Y) .

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:06

doemaar schreef:
Haha ohw Maura ik bedoel het niet zo... Als ik singel ben kan ik ook gerust wel een Toyboy hebben hoor :o :') ... Waar ik echt geen relatie mee wil hebben.

Maar als ik echt iemand interessant vind dan moet het niet te makkelijk gaan. Ik wil dan niet de kans lopen dat hij denk dat ik zo'n makkelijke sloerie ben :oo

In dat laatste heb ik al jammerlijk gefaald..... :')
Duurde alleen wel even voordat er een stempel ''relatie'' op geduwd werd... :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:42

Fiebie schreef:
Ashley5760 schreef:
Heb 2x iemand gehad waar ik nooit een moment heb gehad van twijfel op wat voor manier dan ook.... En denk dat je ook zo iemand moet willen voor langdurige relaties hij moet je het gevoel geven dat het goed Zit. En dat zit niet in wekelijks bloemen of ik hou van jou, maar dat voel je wel ;)

Ik heb dat 1 keer gehad... dat ik dacht: Jij wil me niet kwijt, je bent gek op me..... Je bent trots op het feit dat ik je vriendin ben.
Guess what, hij bleek verliefd op iemand anders. }:0

Vanaf dat moment twijfel ik aan de oprechtheid van iedere man...
Wat ze willen, hoe ze zijn, wat ze doen, om welke reden, waarom ze niet reageren, zijn ze wel enthousiast genoeg over mij, zo ja is dat dan waarheid of een spel? Als ze ineens in volle overtuiging aan me hangen, willen ze dan wat van me? Zo ja wat, waarom, duurt het lang? etc.... :')

Feebs, lief, twijfel je ook aan mij?

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:44

Ailill schreef:
Fiebie schreef:
Ik heb dat 1 keer gehad... dat ik dacht: Jij wil me niet kwijt, je bent gek op me..... Je bent trots op het feit dat ik je vriendin ben.
Guess what, hij bleek verliefd op iemand anders. }:0

Vanaf dat moment twijfel ik aan de oprechtheid van iedere man...
Wat ze willen, hoe ze zijn, wat ze doen, om welke reden, waarom ze niet reageren, zijn ze wel enthousiast genoeg over mij, zo ja is dat dan waarheid of een spel? Als ze ineens in volle overtuiging aan me hangen, willen ze dan wat van me? Zo ja wat, waarom, duurt het lang? etc.... :')

Ik zei man..... 8-)

:+
:*

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:49

Fiebie schreef:
Ailill schreef:

Ik zei man..... 8-)

:+
:*

I knew you'd say this, cheeky bitch*

* A female who is cunning and very direct. She will say things in a manner that could sometimes be considered rude, but can fluff them up to make them look not so rough. Bold, sassy, prissy and a total flirt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:52

zo herkenbaar, die onzekerheid (vooral het feit dat ik 17 ben en nog nooit een vriendje heb gehad helpt niet mee _O- )

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:53

hey mannen mogen hier niet mee lezen!! :')