Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
*
in combinatie met 'meiske alsjeblieft zeg...'
Fiebie schreef:Lara_Silver schreef:Geen last van.. Ik ben meer dan tevreden met mezelf en niemand die me kan wijsmaken dat het niet zo is. In het verleden wel eens een vriend gehad die altijd wat aan te merken had, die heb ik gewoon gedumpt. Als hij vond dat hij wat beters kon vinden moest hij dat maar lekker gaan zoeken, dat soort kerels ben ik liever kwijt dan rijk. Ik heb wel een fel karakter en mijn vriend zet met soms terecht op mijn plek, dus opletten hoe ik me gedraag doe ik wel, een fijne omgang met anderen is een noodzaak. Maar mijn echte karakter veranderen voor een ander nooit, mijn uiterlijk overigens ook niet.
Respect voor jou....![]()
Ik ben ook nooit onzeker geweest over wie of wat ik ben....
Maar mijn uiterlijk.... pfoei....
Fiebie schreef:_Naomii_ schreef:Hahha ik zat er net aan te denken.. Laten wij eens als onzekere vrouwen afspreken en op mannen jacht gaan
Hey... Ik ben natuurlijk wel voorzien inmiddels......![]()
Ik heb de allerleukste liefste in mijn bezit, check onderschrift
(:+). 
doemaar schreef:Ik vind zowiezo dat je als vrouw niet te snel in zee moet gaan met een man (als je hem echt leuk denk te gaan vinden) als je makkelijk over komt dan denken ze al snel dat je een makkelijke sloerie bent..
... Waar ik echt geen relatie mee wil hebben.
maura schreef:doemaar schreef:Ik vind zowiezo dat je als vrouw niet te snel in zee moet gaan met een man (als je hem echt leuk denk te gaan vinden) als je makkelijk over komt dan denken ze al snel dat je een makkelijke sloerie bent..
Lieve mens het is 2013! Het is al een paar decennia geleden dat wetenschappelijk is bewezen dat vrouwen plezier kunnen beleven aan seks. Helaas leven wij wat dat betreft in een volstrekt achterlijke cultuur die in een angstwekkend tempo de nieuwe preutsheid lijkt te omarmen die in Amerika troef is.
Maar dat er in deze tijd van vrijwel grenzeloze vrijheid en informatie nog jonge vrouwen zijn die bang zijn als sloerie bestempeld te worden als ze wel hun seksuele behoeften willen bevredigen maar geen zin hebben in het gedoe dat een relatie vroeger of later wordt, vind ik toch wel erg hoor.
. Mijn beste vriendinnetje vind dat zo not done en als ik haar er dan over vertel dan krijg ik op m'n kop joh 'want ik moet me niet zo laten gebruiken'. Waarom? Ik kies er toch zelf voor. Ik 'gebruik' hem er net zo hard voor. Ik zie het probleem er niet zo van hoor.. Het is echt niet zo dat ik ieder weekend met drie verschillende kerels het bed in duik.. Maar een relatie zit ik nu niet op te wachten, dus waarom zou ik dan geen plezier mogen hebben en direct als slet worden bestempeld? Of 'waar is je zelfrespect gebleven' hoor ik dan ook heel vaak
. doemaar schreef:Haha ohw Maura ik bedoel het niet zo... Als ik singel ben kan ik ook gerust wel een Toyboy hebben hoor![]()
... Waar ik echt geen relatie mee wil hebben.
Maar als ik echt iemand interessant vind dan moet het niet te makkelijk gaan. Ik wil dan niet de kans lopen dat hij denk dat ik zo'n makkelijke sloerie ben
Fiebie schreef:Ashley5760 schreef:Heb 2x iemand gehad waar ik nooit een moment heb gehad van twijfel op wat voor manier dan ook.... En denk dat je ook zo iemand moet willen voor langdurige relaties hij moet je het gevoel geven dat het goed Zit. En dat zit niet in wekelijks bloemen of ik hou van jou, maar dat voel je wel
Ik heb dat 1 keer gehad... dat ik dacht: Jij wil me niet kwijt, je bent gek op me..... Je bent trots op het feit dat ik je vriendin ben.
Guess what, hij bleek verliefd op iemand anders.![]()
Vanaf dat moment twijfel ik aan de oprechtheid van iedere man...
Wat ze willen, hoe ze zijn, wat ze doen, om welke reden, waarom ze niet reageren, zijn ze wel enthousiast genoeg over mij, zo ja is dat dan waarheid of een spel? Als ze ineens in volle overtuiging aan me hangen, willen ze dan wat van me? Zo ja wat, waarom, duurt het lang? etc....
Ailill schreef:Fiebie schreef:Ik heb dat 1 keer gehad... dat ik dacht: Jij wil me niet kwijt, je bent gek op me..... Je bent trots op het feit dat ik je vriendin ben.
Guess what, hij bleek verliefd op iemand anders.![]()
Vanaf dat moment twijfel ik aan de oprechtheid van iedere man...
Wat ze willen, hoe ze zijn, wat ze doen, om welke reden, waarom ze niet reageren, zijn ze wel enthousiast genoeg over mij, zo ja is dat dan waarheid of een spel? Als ze ineens in volle overtuiging aan me hangen, willen ze dan wat van me? Zo ja wat, waarom, duurt het lang? etc....
Feebs, lief, twijfel je ook aan mij?
Fiebie schreef:Ailill schreef:Feebs, lief, twijfel je ook aan mij?
Ik zei man.....![]()
![]()
)