Gewoon van de handelaar. Anders ging hij naar de slacht. Hij word in het voorjaar 17 en dan heb ik hem al 4 jaar.
Zonder gekkigheid, mijn "echte" liefde ken ik al 13 jaar en is de beste vriend van mijn oudste broer en tevens buurman.
Set_Elkol
Geplaatst: 21-02-13 12:40
hij was mijn huisgenoot nu bijna 3 jaar samen.
Amaryllis
Geplaatst: 21-02-13 12:48
Op het werk als zijnde van collega's Wel andere afdelingen, hij was namelijk ook leidinggevende. We hebben 2.5 jaar samengewerkt, toen 1.5 jaar apart (wel binnen zelfde bedrijf maar andere locatie) en uiteindelijk weer 3 jaar samengewerkt. Nooit problemen gehad met anderen, we waren juist harder voor elkaar dan voor andere collega's. Ik vond ons altijd het voorbeeld hoe er om moet worden gegaan met een relatie op de werkvloer haha. Heb vaak anderen (supermarkt, dus veel jonge stelletjes) op hun donder gegeven dat ze normaal moesten doen haha.
Wij wonen als 5 jaar samen waarvan nu 3 maanden in ons droomhuis
Via een datingsite, nooit verwacht want ik was lichtelijk sceptisch tegenover het daten via internet inmiddels zijn we een klein jaar samen en ik ben nog steeds heel erg blij met hem!
Nijmeegse vierdaagse feesten!!! Hij militair en in het korps van de vriend van 1 van me vriendinnen, moesten natuurlijk even hoi zeggen en sindsdien niet meer uit mijn koppie geweest! van de zomer 4 jaar samen en sinds 1 jaar samenwonend in ons eigen huis
Nickyyyy
Geplaatst: 21-02-13 17:07
Op mijn stage. Hij is de vervanger van de leidinggevende als die er niet is. Nu is mijn stage over en ben ik er blijven werken
mystique
Geplaatst: 21-02-13 17:17
Heel saai op stal. Ik dacht leuk hebben we samen een gezamelijke hobby. Wij hebben nu 19 jaar een relatie en hebben 3x samen gereden (geen succes) We zijn inmiddels wel 5 jaar getrouwd en hebben 2 kids. Ik rij nog steeds maar hij heeft zijn laarzen jaren gelden aan de wilgen gehangen
Mijn vriend zat bij mij in de klas op de middelbare school maar hebben pas 2 jaar later een relatie gekregen. Ik hou niet zo van uitgaan enz dus soms komt een liefde uit een heel onverwachte hoek!
Ik wilde voorlopig niets met jongens te maken hebben en was met Carnaval helemaal over m'n liefdesverdriet heen. En wilde vooral genieten. Ik moest een foto van hem en m'n vriendinnen maken (die kende elkaar al) en gezien ik BOB was en hun alle 3 nuchter, moest ik weten waarom m'n nichtjes ketting verdwenen was en hij daar de volgende dag mee wakker was geworden.. Geen idee nog steeds niet, maar zo zijn we via FB gaan chatten gewoon gezellig, en met een thema feestje in 't café hier in 't dorp georganiseerd door m'n neef z'n vriendengroep zagen we elkaar daar voor 't eerst echt Gezellig gekletst en gedanst, eieren wezen bakken en verder ook niets. Ook niet gekust, beide te zat en er waren nog meer mensen eieren bakken. Een week later 1e date en zo is 't gaan bloeien
Naskapower
Geplaatst: 18-04-13 01:09
Ik ging vrijwilligen op paaspop (samen met 50 andere mensen van mijn verenigng). Zatedag avond wat wezen kletsen met een jongen in de crew tent. Ze waren er met z'n drieén om op te treden (theatergroep). Een collega was er niet, ik kon wel in zijn tent slapen (met heel veel extra denkens, het vroor 's nachts dus dat vond ik een heel goed idee). Uiteindelijk is hij naast mij gaan liggen, was heel gezellig. De dag daarop werd het duidelijk dat hij mij echt heel leuk vind en ik hem. (o.a. een uur naar mij gezocht (terwijl hij niet kon komen waar ik was) Hij bleek zelfs bij mij in de stad te wonen Had het totaal niet verwacht maar ben helemaal gelukkig met hem.
Davinia_
Geplaatst: 18-04-13 09:34
Ieder jaar is het in het dorp waar ik woonde jaarmarkt en een vriendin had me mee gesleept naar de kroeg. En daar was hij ook
Haffie
Geplaatst: 18-04-13 11:28
Ik kende mijn vriend van vroegah. We kenden alkaar al van de buurt, de bassischool en de middelbare en ik had altijd een hekel aan hem en hij aan mij. 16 jaar later kwamen elkaar tegen in de kroeg en nu wonen we alweer bijna 2 jaar samen
Mijn grote liefde leren kennen op de boerenfeestjes. Hoorde bij de vriendengroep met wie ik m'n zusje en nichtje altijd meegaan. Hij en ik waren allebei de enige vrijgezellen van de vriendengroep, je raad het al.. de rest wilde ons koppelen Ik heb eerst een tijdje geroepen dat ik hem echt niet wilde, vond hem te klein en naja ontkenningsfase ofzo hihi. Wilde hem zelfs aan een vriendin van me koppelen! Weet niet waarom maar ineens vond ik z'n armen, naja alles eigenlijk woest aantrekkelijk en heb ik er toch maar werk van gemaakt Dit pakte goed uit! Inmiddels 1,5 jaar samen, waarvan nu 3 maanden samenwonend in ons droomhuisje dat we hebben weten te bemachtigen!
In Oostenrijk, ik werkte er een hele seizoen als DJ en hij in een andere plaats al 18 jaar als snowboard leraar en Apres-ski DJ. Ondertussen getrouwd en we hebben een dochter. Bovendien wonen we nu nog steeds jaarlijks iedere winter in Oostenrijk.
Op het werk! We vonden elkaar zonder het te weten al een tijdje leuk, maar durfden nooit goed met elkaar te praten. Ik dacht ook dat hij steeds met andere meiden bezig was Maar op een dag vertelde hij dat hij naar Metallica ging en daar hou ik wel van. Bleek dat hij dat allang op mijn Facebook had gezien. Hij heeft me toen mee gevraagd, maar op dat moment was ik behoorlijk blut. Hij heeft toen zomaar een kaartje voor mij gekocht
Na dat eerste gesprek ben ik toen op een zaterdagavond naar hem toe gegaan en eigenlijk nooit meer weggegaan op 2 nachtjes na... We zijn nu bijna een jaar samen!
NienkeV1994
Geplaatst: 19-04-13 12:32
Hij zat bij mij in de klas het eerste half jaar van mijn studie op introkamp klikte het al heel goed en anderhalve week later hadden we verkering
Anoniem
Geplaatst: 19-04-13 12:33
Ik heb mijn lieve vent wel ontmoet bij het uitgaan... Maar is geen aanrader hoor. Vaak zijn mensen dronken en dan willen ze maar één ding, en dat is in ieder geval geen relatie
Mijn advies is ga niet zoeken naar een vent.. Want op het moment dat je gaat zoeken zijn ze nergens meer te bekennen. Doe je ogen eens dicht (figuurlijk hé) en zie wat er op je pad komt, want dan komt er eentje uit het raarste hoekje
ik ken mijn aanstaande al van kindsaf. We waren elkaar uit het oog verloren tot hij hoorde dat ik zwaar ziek was. We hadden af gesproken dat, wanneer ik hersteld zou zijn, we nog eens zouden af spreken en zo gezegd, zo gedaan. En de vonk sloeg over...