Hij word in het voorjaar 17 en dan heb ik hem al 4 jaar.
Zonder gekkigheid, mijn "echte" liefde ken ik al 13 jaar en is de beste vriend van mijn oudste broer en tevens buurman.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel andere afdelingen, hij was namelijk ook leidinggevende. We hebben 2.5 jaar samengewerkt, toen 1.5 jaar apart (wel binnen zelfde bedrijf maar andere locatie) en uiteindelijk weer 3 jaar samengewerkt. Nooit problemen gehad met anderen, we waren juist harder voor elkaar dan voor andere collega's. Ik vond ons altijd het voorbeeld hoe er om moet worden gegaan met een relatie op de werkvloer haha. Heb vaak anderen (supermarkt, dus veel jonge stelletjes) op hun donder gegeven dat ze normaal moesten doen haha.
inmiddels zijn we een klein jaar samen en ik ben nog steeds heel erg blij met hem!
Gezellig gekletst en gedanst, eieren wezen bakken en verder ook niets. Ook niet gekust, beide te zat en er waren nog meer mensen eieren bakken. Een week later 1e date
en zo is 't gaan bloeien
Had het totaal niet verwacht maar ben helemaal gelukkig met hem.
Ik heb eerst een tijdje geroepen dat ik hem echt niet wilde, vond hem te klein en naja ontkenningsfase ofzo hihi. Wilde hem zelfs aan een vriendin van me koppelen! Weet niet waarom maar ineens vond ik z'n armen, naja alles eigenlijk woest aantrekkelijk en heb ik er toch maar werk van gemaakt
Dit pakte goed uit! Inmiddels 1,5 jaar samen, waarvan nu 3 maanden samenwonend in ons droomhuisje dat we hebben weten te bemachtigen!
nu inmiddels 3,5jr een relatie

op 2 nachtjes na...
We hadden af gesproken dat, wanneer ik hersteld zou zijn, we nog eens zouden af spreken en zo gezegd, zo gedaan. En de vonk sloeg over...