Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:26

Ik meld mij ook!
- Neem vaak de bocht tekort zodat ik mijn schouder of been stoot tegen de deurpost, of hoek van de tafel.
- Eten zonder knoeien lukt mij niet :o
- Laat vaak dingen uit mn handen vallen, zelfs bij het oprapen laat ik het nog een keer vallen

Gisteravond de slaapkamer geschilderd, zeer geconcentreeerd met de kwast bezig, en in mn andere hand het verfbakje zo scheef houden dat ik alle verf op mijn kleren giet.... :')

Ach ja...

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:29

XLC70 schreef:
Gisteravond de slaapkamer geschilderd, zeer geconcentreeerd met de kwast bezig, en in mn andere hand het verfbakje zo scheef houden dat ik alle verf op mijn kleren giet.... :')

Dat is mij ook al een keer gebeurd _O- Ik kan gewoon echt geen twee dingen tegelijk :')

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:30

SaZ schreef:
XLC70 schreef:

Dat is mij ook al een keer gebeurd _O- Ik kan gewoon echt geen twee dingen tegelijk :')

Ik ook niet, net een kerel wat dat betreft... :D

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 12:15

Ja idd ze zeggen dat vrouwen alles tegelijk kunnen maar die stelling klopt volgens mij niet :')

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:42

Misschien ook herkenbaar?

Toen ik nog thuis woonde had ik dus een bed zonder opstaande rugleuning. Vol vertrouwen liet ik mij dan achterover vallen, er van uitgaande dat ik op mijn kussen zou landen.
Nou je raad het al, keer op keer kwam ik loeihard met mijn achterhoofd op de bedrand terecht :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:50

Alles wat hier lees zou mij ook kunnen gebeuren. :')

We hebben een lage koffietafel (ongeveer kniehoogte) en daar stoot ik dus standaard tegenaan |o
Ik loop altijd tegen de deurpost aan |o
Op mijn werk struikel ik altijd over kratjes die ik er zelf neergezet heb |o
Op school loop ik vol overtuiging tegen deuren aan waar 'trekken' op staat |o
Ik ga soms perongeluk op mijn nietsvermoedende hond staan. := (Ik zeg altijd sorry xd)
Ik ben gisteren met fiets en al zijwaards uitgegleden. Resultaat: Helemaal nat van de sneeuw en fiets bovenop me die ik er niet af kreeg. :')
Met gym krijg ik standaard een bal tegen mijn hoofd. :j
Ik val van trappen. :')
Ik loop prullenbakken omver xd
Ik val over af en opstapjes.

Dat is alles wat ik nu kan bedenken. xd

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 12:52

miss_nadine schreef:

Toen ik nog thuis woonde had ik dus een bed zonder opstaande rugleuning. Vol vertrouwen liet ik mij dan achterover vallen, er van uitgaande dat ik op mijn kussen zou landen.
Nou je raad het al, keer op keer kwam ik loeihard met mijn achterhoofd op de bedrand terecht :Y)

Zullen de buren blij met je zijn :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 12:53

Boself schreef:
Alles wat hier lees zou mij ook kunnen gebeuren. :')

We hebben een lage koffietafel (ongeveer kniehoogte) en daar stoot ik dus standaard tegenaan |o
Ik loop altijd tegen de deurpost aan |o
Op mijn werk struikel ik altijd over kratjes die ik er zelf neergezet heb |o
Op school loop ik vol overtuiging tegen deuren aan waar 'trekken' op staat |o
Ik ga soms perongeluk op mijn nietsvermoedende hond staan. := (Ik zeg altijd sorry xd)
Ik ben gisteren met fiets en al zijwaards uitgegleden. Resultaat: Helemaal nat van de sneeuw en fiets bovenop me die ik er niet af kreeg. :')
Met gym krijg ik standaard een bal tegen mijn hoofd. :j
Ik val van trappen. :')
Ik loop prullenbakken omver xd
Ik val over af en opstapjes.

Dat is alles wat ik nu kan bedenken. xd

Wow jij bent veel gevallen :(:)

xJolien

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:55

Haha kennen jullie ook dat je dan een jurkje aan hebt, naar de WC bent geweest en vervolgens heel hard wordt uitgelachen? :')
Blij dat de leraar even naar me toe kwam om te zeggen dat mn jurkje nog in m'n legging zat.... *zucht*

Hele grote schaam

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:15

hoi schreef:
pony33 schreef:

Wel heel herkenbaar trouwens :') met sloffen in klompen lopen is ook geen succes weet ik uit ervaring :+

En wat was dan jou ervaring met die sloffen in klompen? :Y)

Nog even snel de krant halen oid, met sloffen in klompen en dan bijna op je bek gaan omdat ik klomp en slof verloor en met mn sok in een plas koud water ging staan, vervolgens al huppelend weer proberen slof en klomp aan te doen, post laten vallen in diezelfde plas 8)7

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 13:18

xJolien schreef:
Haha kennen jullie ook dat je dan een jurkje aan hebt, naar de WC bent geweest en vervolgens heel hard wordt uitgelachen? :')
Blij dat de leraar even naar me toe kwam om te zeggen dat mn jurkje nog in m'n legging zat.... *zucht*

Hele grote schaam

Ben blij dat ik niet zo'n jurkjesdrager ben :P

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 13:19

En wat was dan jou ervaring met die sloffen in klompen? :Y)[/quote]
Nog even snel de krant halen oid, met sloffen in klompen en dan bijna op je bek gaan omdat ik klomp en slof verloor en met mn sok in een plas koud water ging staan, vervolgens al huppelend weer proberen slof en klomp aan te doen, post laten vallen in diezelfde plas 8)7[/quote]

Wat een ervaring :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:22

hoi schreef:
Wow jij bent veel gevallen :(:)

Achja, je raakt eraan gewend laten we maar zeggen xd

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:32

miss_nadine schreef:

Héél herkenbaar! :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:24

ook ik sluit me aan hier!
ik heb met vlagen echt het gevoel dat ik een tikje motorisch gestoord ben en niet alleen onhandig.
kan er zo even geen voorbeelden bij noemen maar soms merk ik echt dat ik met dagelijkse handelingen meer moeite heb dan anderen.

maar het tegen deuren/deurposten/tafelhoeken/glazen ramen of wanden oplopen ken ik ook.
ik laat ook alles uit mn handen vallen, stoot alles om, kan niet met een mok met bijv koffie erin door een gang lopen. dat moet echt stapje voor stapje en t liefst de beker maar tot de helft vol want anders gaat nog alles er over heen.
heb ook wel eens een lesje zumba gevolgd, verschrikkelijk. of steppen, dat is nog erger. ik kan alleen recht toe recht aan op dat ding op en af stappen. als ik iets anders erbij moet doen met mn armen of draaien bijv dan breek ik mn nek en enkels/benen over die step.
als ik in de kroeg sta te dansen raak ik ook regelmatig uit evenwicht maar ik kan me wel zo snel corrigeren dat het niet heel erg opvalt. tenzij ik gedronken heb. dan bots ik ook tegen iedereen aan, verpletter tenen ed.
met trap af lopen moet ik t liefst aan de leuningkant lopen en heel geconcentreerd naar de treden kijken en nadenken bij wat ik doe.
anders donder ik echt van de trap af.
met koken stoot ik regelmatig de pannen van t vuur af (dan loop ik tegen de steel aan ofzo) of ik laat de pollepel 10x achter elkaar kletteren.
glazen op tafels (vooral wijnglazen) stoot ik regelmatig op.
en ga zo nog maar even door. de lijst is oneindig haha.

ik heb als kind ook regelmatig mensen voor t hoofd geslagen met tennisrackets ed.
1x omdat iemand toevallig in de buurt liep terwijl ik aan het badmintonnen was en naar achteren rende en niet uitkeek toen ik uithaalde.
1x mn toenmalige tennislerares omdat een jongetje mij liep te pesten door te doen alsof ie me met zn racket ging slaan. dat wil ik dus even bij de juf voordoen want ik vond het zo gemeen van die jongen. alleen sloeg ik die vrouw dus vol voor haar hoofd.
en ik heb het nog een keer gedaan geloof ik maar daar weet ik het verhaal niet meer van.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:20

Ballen zijn voor mij verboden:

Ooit met honkbal zo hard geslagen dat een kies bij een speler los ging :oo
Mijn motoriek wat betreft richtingsgevoel is echt 0,0 O:)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:21

Oh jah, met tenissen de racket per ongeluk loslaten is mij ook wel eens gebeurt en met vollybal zo hard slaan de tegenstander KO op de grond ligt en mij dan uitmaken voor gevaarlijk spel, tja, kan er niks aan doen dat ik zo LEGO ben :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 20:43

Ik ben ook heel slordig met schrijven maarja misschien hebben jullie dat al gelezen hoe ik al om ga met een liniaal om een lijn recht te maken. ik hou zoiezo niet van schrijven, lang leve de e-mail :Y)

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:40

Zojuist na het schilderen van de trap gevallen! Het gaat lekker...... *\o/*

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 23:41

XLC70 schreef:

en niks verwond of gebroken? :P

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:44

Ja, dit klinkt allemaal erg bekend.
Ik had een paar weken geleden een hele erge.. Ik wilde de trap op rennen, maar toen riep mijn zus nog iets over een klappende deur dus ik ging op de rem maar gleed vol door tegen een tree van de trap aan! Waardoor dat ik echt een deuk in mijn scheenbeen had.. Echt een deuk.. nu lijkt alles weer oke, maar het deed wel veel pijn..

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 23:44

Sababber schreef:
Ik had een paar weken geleden een hele erge.. Ik wilde de trap op rennen, maar toen riep mijn zus nog iets over een klappende deur dus ik ging op de rem maar gleed vol door tegen een tree van de trap aan! Waardoor dat ik echt een deuk in mijn scheenbeen had.. Echt een deuk.. nu lijkt alles weer oke, maar het deed wel veel pijn..

Van een trap afvallen is altijd wel erg vervelend ja :(:)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:46

hoi schreef:
Sababber schreef:

Van een trap afvallen is altijd wel erg vervelend ja :(:)

Ik viel eigenlijk niet eens :+ Ik stond gewoon nog, alleen wel wat in elkaar gezakt door de klap tegen mijn scheen.. :')

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:57

hoi schreef:
XLC70 schreef:

en niks verwond of gebroken? :P

Dikke elleboog en een nagel gebroken.... Zucht

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:25

xMarloes schreef:
Zo riep ik een keer; PAS OP DAAR LIGT HONDENPOEP.
en wie trapte er in? Juist ja, ik -O-

Dit heb ik altijd met stoeprandjes... "Pas op, stoepje!" en dan zelf keihard op m'n bek gaan. _O-