Wisten jullie dat …

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DearDarling

Re: Wisten jullie dat …

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:56

Ik ben 15 en mijn vriend is 22,
heel lang gevoelens genegeerd voor en door de buitenwereld,
we hebben er goed over gepraat en er is teveel gevoel om het te negeren.
En waarom zouden we? We zijn gek op elkaar, en mensen die ons beide goed kennen accepteren en
begrijpen dat ook, dat lijkt mij het belangerijkst. Zo lang JULLIE je er goed bij voelen, heeft niemand
het recht om daar neerbuigend over te doen. En als ze het wel doen; So what? Ik wens jullie veel geluk samen TS :j

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:59

Eindeloos schreef:
Dess schreef:
Mijn vriend is maar 2 week ouder als mij, en die is eigenlijk net zo als mij. Dus gedraagd zich niet kinderachtiger ofzo..

Ik zeg toch niet dat, dat voor niemand een optie is.
Voor 9 van de 10 juist wel want 9 van de 10 gedraagt zich als je gemiddelde jongere.

Nee, maar wou het gewoon even melden dat dat ook kan :D
Zijn al vanaf ons 14e bij elkaar en hij is sinds vandaag 19.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 13:27

Wat is de meerderheid hier zuur en bitter!
Gun dat meiske haar geluk toch in hemelsnaam.
Als hij haar goed behandeld, wat is dan het probleem? Een cijfer?
Djiez. Zolang ze gelukkig zijn laat ze toch genieten!
Beter gehad hebben en verliezen dan nooit gehad hebben uit angst.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 13:58

maxipaxixx schreef:
Ik ben 15 en mijn vriend is 22,
heel lang gevoelens genegeerd voor en door de buitenwereld,
we hebben er goed over gepraat en er is teveel gevoel om het te negeren.
En waarom zouden we? We zijn gek op elkaar, en mensen die ons beide goed kennen accepteren en
begrijpen dat ook, dat lijkt mij het belangerijkst. Zo lang JULLIE je er goed bij voelen, heeft niemand
het recht om daar neerbuigend over te doen. En als ze het wel doen; So what? Ik wens jullie veel geluk samen TS :j

Dankjewel! :)

Ayasha schreef:
Wat is de meerderheid hier zuur en bitter!
Gun dat meiske haar geluk toch in hemelsnaam.
Als hij haar goed behandeld, wat is dan het probleem? Een cijfer?
Djiez. Zolang ze gelukkig zijn laat ze toch genieten!
Beter gehad hebben en verliezen dan nooit gehad hebben uit angst.

Idd. Ik denk dat ik enorm veel spijt zou hebben gehad moest ik het niet hebben geprobeerd.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 14:01

Ik heb me met mijn vriend (ik was toen 16 hij is 7 jaar ouder) nooit druk gemaakt om commentaar van anderen. Goed dus dat jij dat ook niet doet!

Mijn vriend heeft wel een preek gehad van zijn vader, gewoon dat hij voorzichtig met mij moest zijn ed. Ik durfde het mijn ouders eigenlijk niet te vertellen. Was heel bang voor hun reactie. En toen het hoge woord er eidelijk uit was zeiden ze: we hadden jou ook nooit met iemand van je eigen leeftijd verwacht. :D

Mooi. :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 14:09

Chaos, van vreemden en vrienden maak ik me er niet druk om. Maar familie enzo zal wel anders zijn geweest maar die zeggen er niet echt wat negatiefs over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:37

Ach, al is het een leeftijdsgenootje, afwachtend zijn ouders in het begin altijd hoor. Zelfs mijn moeder was in het begin helemaal niet zo blij met mijn vriend, gewoon door zijn type job. Heb op een keer letterlijk de opmerking gehad "Profiteer wat je kan. Hij is universitair en soort expat, jij hebt maar een middelbaar diploma en zit achter een balie. Tijd genoeg tot hij iemand tegen komt van zijn eigen stand".

Intussen zijn we op vakantie geweest bij m'n tante in Frankrijk. Hij had mijn moeder toen nog maar 2x gezien denk ik op 8 maanden tijd. Vond mijn tante (haar schoonzus) zo erg want die was helemaal weg van 'm haha :)) Sindsdien is mama ook bijgedraaid en tgoh ja, typisch haar, nu is ze natuurlijk trots op haar schoonzoon "die in het buitenland werkt als "ingenieur aardrijkskunde". Volgens mij bestaat dat beroep niet eens _O-
Ze was er ook echt niet vrolijk over dat we willen gaan samenwonen omdat het zijn huis is, ik betaal er geen cent aan. We zijn nu iets meer dan een jaar samen, hij heeft hier "gewoond" de vorige 6 weken thuisperiode en dat ging uitstekend. kwam ze met oudejaar aandraven wanneer de housewarming eigenlijk is :roll:

Geef ze wat tijd, het is ook vast wennen. Als ze hem wat beter kennen, zien dat het goed gaat en dat je gelukkig bent komt dat op zijn pootjes terecht.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 15:55

Varekaj, ik snap best dat het wennen is voor hun. This ook niet niks.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:30

Jeetje wat een rare dingen komen hier navoren. Laat TS lekker doen waar ze zich goed bijvoelt. Als zij en haar vriend maar gelukkig zijn. Dat is toch waar het omdraait? Jammer dat sommige mensen dat via hun computer schermpje denken dat ze heel wat zijn en zo reageren.

Gefeliciteerd meiss en veel plezier samen! :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 21:01

Dankje :)