Ik krijg het er gewoon koud van.Ik zou ook graag het adres krijgen om nog een kaartje te sturen.Ingrid
Zou ik ook het adres mogen? Ik weet nu hoe belangrijk en waardevol het is om een kaartje te krijgen in moeilijke tijden.
Wat een verdrietige updates... Maar wat zijn ze allemaal sterken zien ze ook nog positieve dingen.. Ik zit hier weer met veel tranen in mijn ogen..
Ja mag ik ook het adres? Heb het idee dat ik er spijt van ga krijgen als ik het niet doe en dit meisje verdient het gewoon..
Ik volgde dit topic al even en zag hem ineens weer omhoog komen.Ik krijg kippenvel bij het lezen van de updates van Gwenny haar vader. Ik hoop dat ze nog lang van elkaar mogen en kunnen genieten.
Ik doe normaal ook niet aan kaartenacties, maar mijn hemel...... doe mij ook maar het adres.Volgens mij moet ik niet te lang wachten met het sturen van een kaartje gezien de laatste update....
Wat verschrikkelijk. zo'n jong meisje en dan al zo verschrikkelijk ziek. PB mij ook maar haar adres. Dan doe ik ook een kaartje voor haar op de bus.
Jeetje.. Ik heb alles gelezen met tranen in mijn ogen! Wat verschrikkelijk.. Zou je mij ook haar adres wille sturen via PB?