Nee, niet leuk. Helemaal niet ook . Haar hele outfit niet. Maar smaken verschillen.
Dat jurkje kun je volgens mij prima aan naar het gala. Het hangt er een beetje vanaf wat de dresscode is. Als je hem toch al hebt.. scheelt weer. Het is wel meer een cocktail dress (wel een hele leuke en hij staat je goed )
Ja ik kan het niet uitleggen, ik moet het zien en denken JA dat is het haha, ik ben niet moeilijk hoor Maar een mooie outfit met broerk/rok oid is ook mooi Ik heb iig al zwarte pumps en dat past overal wel bij dacht ik zo
MightyJoe
Geplaatst: 25-11-12 16:49
Ik kom hier ook weer meepraten als het goed is
Laatste tijd niet zoveel gekocht aangezien ik een beetje rustig aan moet doen met mijn geld maar gister toch nog even wat bij de h&m kunnen scoren! Had nog geen trui dus heb een lekkere winter trui gekocht in het felgroen! Vond het wel een leuk kleurtje Ook nog een blazer voor 20,- en een zwarte basis jurkje.
Ik zit trouwens ook al enorm te twijfelen wat ik dit jaar met kerst aan doe. Wij gaan niet veel bijzonders doen dit jaar alleen 1 avond met familie. Normaal draag ik jurkjes maar een keer wat anders lijkt me ook wel leuk. Ik heb al wel een glitter legging. Maar is even rondkijken op fashion blogs!
WinSel
Geplaatst: 25-11-12 17:30
Tuurlijk is dat goed
Deze trui ga ik iig bestellen, leuk voor 2e kerstdag http://www.bonprix.nl/product/trui-ecru ... type=image Heb bij lake side een mooie broek gezien dus die haal ik morgen ook op Maar 1e kerstdag ga ik brunchen met mn vriend, dus wil daar nog wel iets voor hebben. Heb gelukkig nog wel even de tijd
Ik vind het ook altijd zo leuk om voor kerst iets nieuws te kopen, maar tegelijk ook zonde, want het jaar erna doe ik het niet meer aan Ik vind die trui leuk, Winsel!
En ik zag een zwart kort jurkje voor een kerstgala, leuk hoor! Gewoon aan doen!
http://www.bonprix.nl/product/trui-paar ... type=image Deze vind ik best leuk! Zit te twijfelen tussen olijfgroen of zwart, zwart is makkelijker combineren, maar ik heb groene ogen en hoor altijd complimentjes als ik iets van dezelfde kleur aan heb! en nog even bedenken wat ik er verder leuk bij aan kan doen, haha
De trui is wel leuk als die riem er maar niet bij hoort. Dat maakt het een beetje goedkoop. Maar zonder riem zit er denk ik geen figuur in. Olijfgroen is mooi . Zeker als het bij je ogen past.
Ik heb voor de kerst iig een heel leuk paillettenrokje gekocht gister bij de Vero Moda, boven aan het rokje zijn de pailleten zwart, daarna goud en onderaan roze. In een soort waterval motief. Heel erg bling, maar vind hem erg leuk!
Ik heb vrijdag een vest gekocht bij de H&M. In de aanbieding dus lekker goedkoop . Hij zit heerlijk, geeft alleen wel af (soort wol). Ik weet alleen niet wat ik hier nou onder moet doen. Jullie tips?
Ik wil voor oud en nieuw misschien een fake leren skinny met een strakke korset achtige top in cognac of jadegroen. Broek is niet zo'n probleem maar zo'n top?
Die broek kan ik daarna ook aan dus dat is mooi meegenomen.
Mag ik ook mee kletsen? Wat komen hier superleuke dingen voorbij zeg! Ik ben ook al op zoek naar iets voor kerst en oud en nieuw, vind het toch wel heel erg leuk om er dan mooi bij te lopen. Ben helemaal verliefd op dit jurkje: http://www.asos.com/ASOS-Petite/ASOS-PE ... &clr=Black en wil 'm misschien wel voor oud en nieuw bestellen, heb dan een leuk feest dus zou wel kunnen. Maarja wat aan te doen met kerst..