Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:01

Oja, en we hebben ooit naar Peter Jan Rens geschreven voor dat programma.. Hoe heet dat ook alweer?? Dat ze in die kuil sprongen ofzo? 'Geef niet op'? Of zo iets?

En in die brief hebben we allemaal 'cadootjes' gestopt (lees, puntenslijper, gummetje, kougom etc) met als doel dat wij uitgekozen zouden worden voor het programma.. :')

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:01

Hier ook een Baantjer trauma :') Ik vond het echt geweldig! Alleen als ik dan 's avonds in het donker naar bed moest was het drama.. Al helemaal omdat ik een hoogslaper had. Heb ook de meest ingewikkelde manieren bedacht om op mijn bed te springen zonder mijn voet naast een poot van het bed zette (zodat de moordenaar me niet bij de enkels kon pakken). Je snapt wel dat plassen 's nachts ook uit den boze was en 's ochtends je bed uit ook erg ingewikkeld :')

Mijn buurmeisje was ontzettend bang voor Teletubbies. Maar niet voor die grote beer of de boze leeuw, nee... Voor het zonnetje! :+

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:05

xMaritt schreef:
Hier ook een Baantjer trauma :') Ik vond het echt geweldig! Alleen als ik dan 's avonds in het donker naar bed moest was het drama.. Al helemaal omdat ik een hoogslaper had. Heb ook de meest ingewikkelde manieren bedacht om op mijn bed te springen zonder mijn voet naast een poot van het bed zette (zodat de moordenaar me niet bij de enkels kon pakken). Je snapt wel dat plassen 's nachts ook uit den boze was en 's ochtends je bed uit ook erg ingewikkeld :')

Mijn buurmeisje was ontzettend bang voor Teletubbies. Maar niet voor die grote beer of de boze leeuw, nee... Voor het zonnetje! :+

Ik heb tijden met een matras onder mijn bed geslapen. Dan kon de moordenaar er niet onder.
En ik was altijd bang dat Buitendam in een hoekje stond... :(
Haha, dit kan ik me ook nog heugen:
'Joop, wat zijn dat voor dames achter die rood verlichte ramen?'
'Mevrouwen die levende etalagepop zijn voor onderbroeken en hemden!'

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:07

Herkenbare dingen hier, haha!
Vooral het Karbonkel trauma (bij ons werd de serie niet meer vertoond wegens nachtmerrie van de kleutertjes) en het Wizzy Woppy (?) programma }>

Sokje_6

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:07

Oooh, Wizzy Woppy vond ik altijd leuk net zoals Samson en Gert, tot het zielig werd. Met dat zielige deuntje... Kon ik echt niet tegen :')

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:08

Mijn ouders hadden toen ik klein was met stoepkrijt een lijn aan de beide kanten van de straat getekend...ik mocht niet over de strepen heen, zodat ik in de straat zou blijven met buitenspelen.

Ik ben toen een keer heel boos geweest op mijn ouders (geen idee meer waarom :+ ) en ik ben toen 'weggelopen van huis'. Maar niet verder dan de streep want dat mocht niet :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:08

Goof schreef:
Marije112 schreef:
Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was :r

Ik word hier echt helemaal onpasselijk van.

Hoe verzin je het als normaal denkend mens om dit te doen vraag ik me af? :r

Het schijnt heel normaal te zijn. Ik snap het ook niet, er zijn ook pompjes voor... Maar baby's kunnen hun beur niet snuiten. En met een lege neus slaapt wel makkelijker;) maar mij ook niet gezien hoor;)

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:09

_O- Oh, wat een verschrikkelijke verhalen hier!

Karbonkel, wizzy en woopy en bassie en adriaan de plaaggeest. Ik heb jarenlang iedere nacht nachtmerrie's gehad. Ik kan nu nogsteeds uit het niets bang zijn 's nachts... :n

Wieke

xMaritt schreef:

ow help dit is precies hetzelfde als wat ik had _/-\o_ !

Animal

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:12

Ik heb toen ik een jaar of 5/6 was op zo'n dierendag evenement in de brabanthallen een heel schattig kuikentje onder mijn jas gestopt. Ik vond het zo zielig dat ze daar met z'n alle opgepropt zaten dat ik er 1 meegenomen heb om te redden.

Dat lieve kuikentje is uitgegroeid tot een enorme haan! :+

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:12

Oh wat een gewèldig topic! :')
Heb het helemaal gelezen en vaak dubbel gelegen :P
Ik was altijd bang voor die microfoon, speaker in het begin bij de teletubbies :')
En die beer, die maakte zo'n geluidje met z'n tong. Toen we een keer naar de dierentuin gingen, bleef ik net zolang bij de beer totdat hij dat deed. Uiteindelijk likte de beer een keer en kregen m'n ouders me weer mee :')

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:13

Toen ik in het lagere zat ging ik gaan slapen bij een vriendin, zij sliep op dat moment tijdelijk op de kamer van haar ouders (haar kamer werd geschilderd enzo). Toen haalde ze de vibrator van haar moeder boven (wist toen niet wat dat was natuurlijk). Toen vroeg ze als ik een massage wilde. Mijn vriendin legde de vibrator aan en legde er een kussen boven (gelukkig) en ging er toen op liggen met haar nek = nekmassage.
Nu achteraf bekeken ben ik blij dat ik geen massage wilde :D

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:16

HAHAHAHAHHAHAHHAHA die viberator is wel het toppunt hahahahha

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:18

Herinner me ook net iets ...

Je hebt zo van die dikke grote vliegen die mega hard zoemen en hier zeggen we in het dialect er bommen tegen. Mijn zus heeft mij ooit eens vertelt toen ik klein was dat ze zo noemen omdat ze konden ontploffen. Er zat er toen eentje in mijn kamer!!! Mijn ouders hebben ze eerst moeten doden vooraleer ik in mijn kamer ging omdat ik bang was dat ze ging ontploffen :p

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:26

Heerlijk topic dit!

Ik was volgens mij een best bijdehand kind.
Zo heb ik een keer een IQ-test gedaan ofzo, toen ik een jaar of 5 was. Was er eigenlijk wat te jong voor, dus 1 van de opdrachten hoorde ik niet te snappen (vanwege ontwikkeling in de hersens oid). De opdracht was op een blad geschreven/getekend geweetikveeld en de vrouw die de test afnam gaf dus dat blad aan mij. Het eerste wat ik deed was het blad omdraaien, want soms hadden ze daar antwoorden staan. En ja hoor, er stonden nog antwoorden op ook! Was toch niet helemaal de bedoeling :+

Ook had ik een vriendje, waarmee ik altijd ging spelen. Ik herinner me nog dat hij op een dinsdag vroeg: "zullen we spelen vandaag?" waarop ik antwoorde: "nee, want jij hebt zwemles, dus je kan niet spelen". "O, dat wist ik niet :+ ".

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:40

oh god, wat een hilarisch topic dit, al schrik ik wel van de vele potloodventers enzo..

Oke..

Toen mijn broertje zijn schaamhaar begon te groeien, zat hij cónstant te krabben natuurlijk, dat jeukte!
Op een gegeven moment waren we samen bij opa&oma voor het avondeten.
dopewrten, worteltjes, gebakken aardappelen en een hamburger.
Dit vergeet ik nooit meer..
Hij weer aan het krabbelen, dus oma zegt; ach man, gooi em dan op tafel, dan kun je dr beter bij!
Als grapje natuurlijk.. Broertje staat op, ritst zijn broek open, en gooit dat ding zó, húp, op zijn bord, tussen de dopewrtjes. de worteltjes en dopewrtjes vlogen over de tafel.
Ik ben gillend de kamer uitgerend, en ik geloof dat mijn broertje enorm uitgelachen is.
(Hij wordt er nog steeds mee gepest tijdens familie-dingen. )

toen ik 4 was ongeveer, had ik 2 cavia's, zusjes. een kennis van ons ging op vakantie en liet daarom zijn cavia (man) bij ons logeren. in aparte hokjes natuurlijk. dus ik vragen waarom die niet bij Sissi&Pluis (die van mij) mocht, want hij was zo zielig. dus mijn moeder: nee, dan krijgen ze babietjes, dat mag niet.
Nouja. baby's leken mij hardstikke leuk! Dus ik stiekem die beer bij mijn dames gezet, maar toen gingen ze zo piepen en gillen, en achter elkaar aan, (en boven op elkaar) dat ik hem er snel uit heb gehaald, waarbij hij mij zo beet dat ik bloedde als een rund.
een tijdje later overleed een van onze cavia dames.. waarschijnlijk dus omdat ze zwanger was en dat niet aan kon. (beestje was toen al 7 jaar oud en had dus nog nooit een man gezien) mijn moeder heeft het nooit begrepen..

Als ik er aan terug denk vind ik dat zó erg he, het arme beest..

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:45

Van sommige dingen moet ik echt hard lachen.

Ik kan me nog goed herinneren dat ik dacht dat mijn opa kon toveren. Want hij toverde altijd snoepjes achter zijn oor vandaan en een keer, toen gingen mijn broertje en ik daar logeren en toen hadden we thuis een film waar we helemaal gek op waren en die moest mee naar opa.
Zelf dachten we dat we die film vergeten waren, maar opa ging hem wel even naar ons toe toveren, en toen kwam die film uit zijn binnenzak, goh wat was ik verbaasd. Zoiets had ik echt nog nooit gezien, echt bijzonder van mijn opa :wow:

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:49

Haha mijn vader kon sneeuw toveren! Ik heb nog wel eens met deze uitspraak in het krantje van de peuterspeelzaal gestaan! Nu weet ik natuurlijk dat hij van te voren het weerbericht bekeken had en naar de donkere lucht keek! ;-)

Ook had mijn achterbuurman een konijn dat met pasen paaseieren legde! Tot mijn 12e heb ik het geloofd! Toen kwam ik daar om de dieren te verzorgen en betrapte ik de beste man terwijl hij een eitje voor me aan het beschilderen was, en toevallig net in dezelfde kleuren en patronen als het konijn ze altijd legde!!
Het konijn legde alleen eieren met pasen! Ieder jaar met pasen mocht ik bij de achterbuurman dus de paaseieren rapen :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:50

Ik vind de titel het vreemdste :D

Wij gingen bijna elk jaar naar Terschelling en daar speelde ik met mijn zus altijd in de duinen. We vonden daar ook geregeld geld :D Maar ook spuiten :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:58

Tijdens het buiten spelen een man die in de auto stopte en de weg vroeg, en toen zag ik pas wat ie aan het doen was (terwijl ik half in die auto hing...).. Smeerlap!

eelk148

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:04

takkie_muis"
[quote="moonfish13"
[quote="_lauraaa_ schreef:
brr dat programma vond ik ook altijd doodeng :')

Ik vond het ook altijd doodeng, nu ik dit allemaal van jullie hoor vraag ik me af waarom ze het lieten zien?

Mijn vader is ook eens een potloodventer tegen gekomen trouwens, daar heeft hij onze Bouvier op af gestuurd toen. :')
Die kerel is in zijn nakie door 3 sloten gegaan uit angst. _O-[/quote]
Inderdaad en dat moest je kijken dan :')[/quote]

haha ik moest inderdaad ook dat kijken
maar ik kon dan nooit slapen dus mocht ik op de gang een boekje lezen :D
want ik wou het echt niet zien
en anders ging ik met me ogen dicht en me vingers in me oren in de klas zitten *\o/*

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:10

Ik weet nog dat ik in groep 1 met een logge houten doos met scherpe punten moest lopen. Dus ik liep door de klas en stootte toen per ongeluk tegen een klasgenoot aan. Bleek dat die jongen een gat in z'n hoofd had :o

Ik was ooit met mijn moeder in een winkel en wilde graag een pokémontijdschrift, maar helaas mocht ik die niet. Dus toen ze niet keek heb ik het in mijn jaszak gestopt. Toen keek mijn moeder terug en vroeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was. Ik heb toen gezegd dat ik wilde kijken of het tijdschrift in mijn zak zou passen :')

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:16

Sammie schreef:
Marije112 schreef:
Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was :r

Yuk dat is nog viezer dan het verhaal uit de OP :r Wordt er gewoon misselijk van!

Is heel normaal hoor :P

http://www.zorgvoorthuis.nl/snotzuiger.html

veel handiger dan met een doekje, want snuiten kennen baby's nog niet :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:17

Verder lezen Demelza...... Deze persoon gebruikte geen apparaatje....