En in die brief hebben we allemaal 'cadootjes' gestopt (lees, puntenslijper, gummetje, kougom etc) met als doel dat wij uitgekozen zouden worden voor het programma..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMaritt schreef:Hier ook een Baantjer traumaIk vond het echt geweldig! Alleen als ik dan 's avonds in het donker naar bed moest was het drama.. Al helemaal omdat ik een hoogslaper had. Heb ook de meest ingewikkelde manieren bedacht om op mijn bed te springen zonder mijn voet naast een poot van het bed zette (zodat de moordenaar me niet bij de enkels kon pakken). Je snapt wel dat plassen 's nachts ook uit den boze was en 's ochtends je bed uit ook erg ingewikkeld
Mijn buurmeisje was ontzettend bang voor Teletubbies. Maar niet voor die grote beer of de boze leeuw, nee... Voor het zonnetje!
Goof schreef:Marije112 schreef:Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was
Ik word hier echt helemaal onpasselijk van.
Hoe verzin je het als normaal denkend mens om dit te doen vraag ik me af?
xMaritt schreef:Hier ook een Baantjer traumaIk vond het echt geweldig! Alleen als ik dan 's avonds in het donker naar bed moest was het drama.. Al helemaal omdat ik een hoogslaper had. Heb ook de meest ingewikkelde manieren bedacht om op mijn bed te springen zonder mijn voet naast een poot van het bed zette (zodat de moordenaar me niet bij de enkels kon pakken). Je snapt wel dat plassen 's nachts ook uit den boze was en 's ochtends je bed uit ook erg ingewikkeld
Mijn buurmeisje was ontzettend bang voor Teletubbies. Maar niet voor die grote beer of de boze leeuw, nee... Voor het zonnetje!
JoopC schreef:Voor de mensen met een Karbonkel trauma, die graag openhartig willen zijn en hun emoties willen delen:
[HK] Praatgroep voor de Bokkers met Karbonkel-trauma's.
takkie_muis"
[quote="moonfish13"
[quote="_lauraaa_ schreef:brr dat programma vond ik ook altijd doodeng
Sammie schreef:Marije112 schreef:Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was
Yuk dat is nog viezer dan het verhaal uit de OPWordt er gewoon misselijk van!