Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MrUlbe schreef:antje_vip schreef:Ik heb laatst een haantje weggegeven, omdat ik het zo sneu vond dat hij hier helemaal alleen zat (was een opvangertje). Het hok kon erbij overgenomen worden maar daar vroegen we €150 voor. Kwamen er mensen die de boel oplaadden, wilden vertrekken, toen zeiden wij: euh, zullen we eerst nog even afrekenen? Wij: de haan is gratis, het hok kost €150. Zij helemaal over de zeik want er stond heel duidelijk dat alles gratis was en zij wilden alles gratis meenemen. Gingen wij niet mee akkoord dus ze hebben alles afgeladen en zijn boos vertrokken. Later de advertentie nog gecontroleerd, daar stond toch echt duidelijk vermeld dat het hok niet gratis zou zijn.
Dit heeft in het vorige topic ook al een keer gestaan
AaronYve schreef:@ falbala, die proberen het idd gewoon denk ik. Die mensen kennen geen schaamte.
Ik heb me ook weer iets meegemaakt. Mijn moeder had nog een leder pakje (rok+jasje) en vroeg of ik die op mp wilde zetten.
Ik dat gedaan stond er al ff op, belt me een man. heel aardig, maar die begon te vertellen dat hij in tilburg woonde en dat hij veel mooie studentes over de vloer had ivm een huurwoning. Hij vroeg of ik het pakje vaak had gedragen want hij hield van gedragen kleding en om de paar minten zei die, ff wachten en ik hoorde hem gewoon wiekse daar he. Bahhhh
Maar ik bleef toch aan de lijn, vraag me niet waarom... fatsoen ofzo ik weet niet waarom ik niet direct hebt opgehangen. Hij wilde mij geld opsturen zodat ik kleding kon kopen, dat moest ik dan dragen en dan naar hem opsturen. Hij zou me dan zodra hij het had ontvangen weer geld toesturen voor nieuwe kleding..
rare rare vent was dat haha
JessAndHope schreef:Heerlijk, die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten....
Wij verkopen en spiksplinter niewe oorfauteuil. Hadden er twee, nu nog maar één. Dingen kosten ruim 600 euro nieuw, alleen besloten we tóch een loveseat bij de bank te nemen en nu dus geen ruimte meer voor de stoelen. Stoelen zijn dus echt heel heel heeeeeel nieuw, alleen het plastic is eraf zeg maar :p
Staat er met dikke koeie letters in mijn advertentie dat op biedingen onder de 300 euro niet word gereageerd en dat de nieuwprijs boven de 600 euro stuk ligt. Krijg ik een mailtje: voor 25 euro kom ik hem ophalen.
Waarop ik terug stuur: leert u eerst maar eens lezen
(sorry van het sarcasme, maar met zoveel advertenties en de emails daarop word je het gewoon zat.)
Krijg ik terug: ja en u zet er toch bij 'moet weg' en ik wilde niet te hoog inzetten!
Dus ik stuur weer terug 'voor die 25 euro breng ik hem nog liever naar de sloop, niet te hoog inzetten... kom op zeg... maar voor 325 euro is hij voor u...'
Nooit meer wat gehoordDjeez, wat denken mensen nou?!
AaronYve schreef:@ falbala, die proberen het idd gewoon denk ik. Die mensen kennen geen schaamte.
Ik heb me ook weer iets meegemaakt. Mijn moeder had nog een leder pakje (rok+jasje) en vroeg of ik die op mp wilde zetten.
Ik dat gedaan stond er al ff op, belt me een man. heel aardig, maar die begon te vertellen dat hij in tilburg woonde en dat hij veel mooie studentes over de vloer had ivm een huurwoning. Hij vroeg of ik het pakje vaak had gedragen want hij hield van gedragen kleding en om de paar minten zei die, ff wachten en ik hoorde hem gewoon wiekse daar he. Bahhhh
Maar ik bleef toch aan de lijn, vraag me niet waarom... fatsoen ofzo ik weet niet waarom ik niet direct hebt opgehangen. Hij wilde mij geld opsturen zodat ik kleding kon kopen, dat moest ik dan dragen en dan naar hem opsturen. Hij zou me dan zodra hij het had ontvangen weer geld toesturen voor nieuwe kleding..
Serendip90 schreef:GamblersCup schreef:Niet iedereen kan bij de Makro kopen en 100 euro is 60 meer dan haar budget, wat vast een reden heeft
Toch zou ik dan voor die nieuwe gaankoop maar een keer nieuwe banden (binnen/buitenband) en nieuwe verlichting... Als je dat al allemaal zelf kunt doen, dan ben je nog wel goedkoper uit... Maar anders heb je nog een "dure" 2ehandsfiets :p
Makro-pasjes zijn vaak wel te leen via via :p
sharoontje schreef:50 euro is inderdaad mijn budget, wil expres niet zo'n dure fiets, omdat hij voor tijdelijk is (mijn scooter is kapot en die moet ik laten maken --> weet de kosten nog niet), vandaar dat ik nu even een goedkoper vervoermiddel zoek. Hoeft ook geen nieuwe fiets te zijn, als de banden en de versnellingen maar goed zijn, de lampjes het doen en er een slot opzit. Ben er eentje tegengekomen met de vraagprijs van 40 euro, en deze mevrouw zou nog even foto's maken voor mij