[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnneH_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:06

Ohh ik kijk er ook al helemaal naar uit!! De maand December <3

Zat toevallig vanochtend stiekem te kijken of Skyradio al de kerstzender erop had :+ :D :o

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:10

Ik ben ook van de partij :D

Iinge_

Re: Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:27

Ik HOU van de winter. Veel beter dan de zomer, jammer dat ik dit jaar niet zal kunnen wintersporten maar he. Ik vind het gewoon top. Kerstboom, pepernoten, lekker eten, gourmetten. Gewoon veel gezelliger.
Ja, doe mij de winter maar!

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:42

JAAHAAAA zin in. :D
Ik ben al weken aan het wiebelen dat het weer van die gezellige binnenavonden worden. Kaarsjes, kopje thee, spelletjes..

Vorige week probeerde ik mijn collega's al te enthousiasmeren voor warme choco, is nog niet gelukt.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:49

Oh warme choco met slagroom <3

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:02

Ik meld me ook! Koud vind ik niet zo leuk, maar kerst is zo fijn! Lekker gezellig samen het huis versieren, lekker eten maken en de tafel versieren (ja elk jaar andere kleuren en versiering :D I LOVE IT!)
Ik kijk zo uit naar de maand december!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:03

Kerst hoeft niet zo, maar sinterklaas.... i love it!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:12

Jaa hier nog een winter liefhebber <3

Maar heb het de laatste tijd al snel koud :( Denk dat mijn warmte en kou regelaar in mn lichaampje nog niet zo goed werken :') (werk in een koude ah maar ook niet met de warmste kleding omdat ik het dan ineens warm heb :') )

Maar heerlijk in de sneeuw spelen met hondlief :+: En leuke/gekke foto's maken :)

Enige wat ik van de winter niet mis is de treinen die dan storing hebben of helemaal niet rijden en ik vind het (ondanks ik winter banden heb) niet heel fijn om door de sneeuw te scheuren en in te parkeren en dergelijke..

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:16

ik ben echt gek op de kerst, ik was gister al weer op zoek naar de kesrt zender van skyradio , maar die begint pas 1 oktober, dus ik moet nog even wachten -O-

inderdaad heerlijk met een kleedje savonds op de bank, en warme chocomel.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:18

Ik ben eigenlijk helemaal niet gek op kerst, maar dit jaar heb ik er ontzettend zin in! Ik ben ook lekker 2 weken vrij (is in 2 jaar niet meer gebeurd, 2 weken vrij... max 1 week geweest). Ik denk dat ik maar eens, voor het eerst in misschien wel 15 jaar, een kerstboom ga kopen!!! :))

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:21

Agossie schreef:
Ik ben eigenlijk helemaal niet gek op kerst, maar dit jaar heb ik er ontzettend zin in! Ik ben ook lekker 2 weken vrij (is in 2 jaar niet meer gebeurd, 2 weken vrij... max 1 week geweest). Ik denk dat ik maar eens, voor het eerst in misschien wel 15 jaar, een kerstboom ga kopen!!! :))

Sowieso doen, wel oppassen (stel je hebt een hond thuis) Die kunnen de boom nog wel eens aanzien voor een gewone boom en even plassen :')

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:24

Oh ik hou ook van de winter! Lekker warm aankleden, de mode is deze winter veel leuker! :D
Iets vorst, evt. wat sneeuw en een zonnetje HEERLIJK!! :))

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:25

Hoop echt dat we dit jaar een dikke pak sneeuw krijgen :)) Heerlijk ...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:25

Ik meld me ook even...
Ik ben echt gek op Kerst en die hele sfeer die er bij komt kijken, en heb dan maar mijn Kerstpakjeslijst al aangelegd! en al drie dingetjes gekocht voor vriendlief... zo voelt mijn portemonnee het niet zo en zal ik toch een mooie hoop pakjes bijeen gekocht hebben op Kerst zelf! *\o/* *\o/* *\o/*

Alleen jammer vind ik de koude altijd voor de paardjes. Ze staan buiten met een schuilstal, dus heb ik het liefste dat het bij twee daagjes sneeuwen blijft :') Ik denk er over om dit jaar een gekke kerstfoto met de paarden te nemen met van die kerstman/rendier mutsen op en die dan te gebruiken als kerstkaart! (Hoewel als ik zo eentje krijg van mensen zonder paard ik het soms een beetje stom vind, maar ja, als het met paardjes is, dan mag het he := )

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:29

Mag ik me hier ook melden??
Ik hou van de winter! lekker met mijn winterjasje en uggs door de kou fietsen om 's avond in een warm huis te komen met warme chocomelk <3

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:49

Iinge_ schreef:
Agossie schreef:

Sowieso doen, wel oppassen (stel je hebt een hond thuis) Die kunnen de boom nog wel eens aanzien voor een gewone boom en even plassen :')

Geen hond (meer) (was bovendien een teefje), wel 4 katten, waarvan alleen mijn ouwgie ooit een kerstboom gezien heeft!! Ik ben dus bang dat ik alleen niet breekbare "ballen" in de boom moet hangen... Wat een feest zal het zijn voor de dieren! Een heuse boom in huis!!

(zucht... waar begin ik aan...)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:03

Yeah!! *\o/* *\o/* Een topic na mijn hart :D

Kom maar op met die vallende blaadjes,kastanjes rapen,met koude tenen binnen komen en verwarmen aan een kruik.
Ik ben echt dol op herfst en winter <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:06

Oooh kastanjes rapen, dat kan ik straks met m'n buurkindjes gaan doen! En dan spinnewebben van maken!

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:49

Ik vind dat altijd zo leuk,want we hebben wilde en tamme kastanje bomen staan :)
Van de tamme maak ik taart enzo en de wilde gebruiken we om te knustelen.......ik ben echt super ongeduldig nu :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:15

Beukenootjes zoeken en dan openen en bakken met wat olijfolie!!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:20

De maand december vind ik wel leuk, heerlijk die gezelligheid van de kerstboom! Kerstboom gaat hier ook begin december op :D
Maar die maanden daarna, januari, februari de eerste helft van maart.. Vreselijk := Niets leuks om naar uit te kijken, ook nog donker, maar de gezellig kerstboom is weg..
Na kerst mag het van mij voorjaar worden :')

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:21

Ik houd van december!! En vooral van kerst!! Vorig jaar niet veel aan gedaan, maar dit jaar ga ik wel flink versieren!!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:22

sjingel bells singel bells... alles werkt op stroom, behalve in Amerika daar werkt het op atoom...
sjingel bells.. .. .. ..

ik heb ook een kunstboom, van bijna 3 meter hoog, en heel breed. Maar daar vind je weinig van terug in mijn woonkamer.
Dan heb ik nog een klein boompje voor op de kast.

mijn kersmannen en sneeuwpop.
Oh kan niet wachten tot Sinterklaas weer in de boot gesprongen is....

oh en dan bakken en braden.
Ben nu al weer recepten aan het uitzoeken en proberen.
2 jaar geleden heb ik gewoon heel veel dingen gemaakt en als een soort van amuse geserveerd. Was ook wel lekker :D
en een stampotten jaar heb ik al gehad.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:35

Hier ook een kunstboom, maar wel een kleine (1.20 volgens mij) dit jaar wil ik wel een echte en een grote!!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:36

Bij ons komt er geen kunstboom in hoor! :n
Ik wil een echte :D Ruikt lekker en vind ik ook echt mooier :j
Vorig jaar hadden we er een van 2 meter hoog, ook best een brede, pastte maar net :+