Zat toevallig vanochtend stiekem te kijken of Skyradio al de kerstzender erop had
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
I LOVE IT!)
Denk dat mijn warmte en kou regelaar in mn lichaampje nog niet zo goed werken
(werk in een koude ah maar ook niet met de warmste kleding omdat ik het dan ineens warm heb
)
En leuke/gekke foto's maken 
Agossie schreef:Ik ben eigenlijk helemaal niet gek op kerst, maar dit jaar heb ik er ontzettend zin in! Ik ben ook lekker 2 weken vrij (is in 2 jaar niet meer gebeurd, 2 weken vrij... max 1 week geweest). Ik denk dat ik maar eens, voor het eerst in misschien wel 15 jaar, een kerstboom ga kopen!!!
Heerlijk ...
Ik denk er over om dit jaar een gekke kerstfoto met de paarden te nemen met van die kerstman/rendier mutsen op en die dan te gebruiken als kerstkaart! (Hoewel als ik zo eentje krijg van mensen zonder paard ik het soms een beetje stom vind, maar ja, als het met paardjes is, dan mag het he
)
Iinge_ schreef:Agossie schreef:Ik ben eigenlijk helemaal niet gek op kerst, maar dit jaar heb ik er ontzettend zin in! Ik ben ook lekker 2 weken vrij (is in 2 jaar niet meer gebeurd, 2 weken vrij... max 1 week geweest). Ik denk dat ik maar eens, voor het eerst in misschien wel 15 jaar, een kerstboom ga kopen!!!
Sowieso doen, wel oppassen (stel je hebt een hond thuis) Die kunnen de boom nog wel eens aanzien voor een gewone boom en even plassen

Niets leuks om naar uit te kijken, ook nog donker, maar de gezellig kerstboom is weg..

Ruikt lekker en vind ik ook echt mooier