Nog meer hockeyende bokkers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nog meer hockeyende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:04

Jahoor Zoofje! :)

Morgen scheidsrechterscursus.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 00:06

Welkom Zoofje!

De hoop op een goal was weer valse hoop... :')

Wij domineerden duidelijk, maar onze aanvallers kunnen gewoon niet scoren :+
Zelf als laatste man geen enkele bal doorgelaten en ook vele complimenten mogen ontvangen :D

Desondanks wel met 2-0 verloren...
De eerste goal werd door onze verdediger veroorzaakt, tegenstander hoefde alleen nog maar de bal een klein tikje te geven en toen zat 'ie...
Ik had net de bal weggeknald en was er dus ook niet op voorbereid dat iemand van ons eigen team de voorzet zou geven... _-:( 8)7 -:(- |o
Weer veel frustatie dus... Tweede goal was vanuit een strafcorner keihard de rechterkruising ingeschoten, die was gewoon goed genomen.

Dinsdag spelen we weer, dus hebben we voor maandag een noodtraining ingelast.
Vriendin en ik zullen die training leiden, dus... ~~}>

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 02:43

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:41

Hoe zit het dan daar (Amerika zat je toch?)
Hoef je dan geen selectietraining oid te doen of is het niveau over het algemeen gewoon super laag? :+

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 13:10

Ik speel in Canada :)
Hier gaat alles via schoolteams en ik denk dat je wel kan zeggen, dat vooral aan het begin van het seizoen, het niveau toch lager ligt als in NL. Maar dat is (helaas) met bijna alles zo...

Ik heb twee minuten gespeeld in de selectietraining :+
Of ik ben goed of de andere zijn gewoon erg slecht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:58

Barbie_Blue schreef:
Mijn stick heeft wel een ongelukje gehad... :=

Ben al aan een RVS stick aan het denken... :+
Stick is vanbinnen ook gebarsten, maar ik hoop dat ie 't nog even volhoud, heb momenteel een geldgebrek :\

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/615796_3802074609787_1579276502_o.jpg

Wat leuk trouwens een scheidsrechtercursus!
Succes!

Mag ik vragen waarom je speelt met een houten stick en niet met kunststof?

--

Wij krijgen nu sponsorjassen, maar moeten dan wel zelf €50 bij betalen en 2 uit ons team kunnen dat niet betalen dus nog eens €10 dus zelf €60,-.. Ja daahaaag. Ik ga niet met reclame rondlopen als ik zelf nog 60 euro moet betalen ervoor ook.. :evaw:

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 17:57

Omdat wij met schoolsticks spelen :)
Speel je in het schoolteam, speel je met een houten stick.
Wij zitten sowieso nog in de vorig eeuw, want we spelen ook nog eens op (knollen)gras... :')

Gaat de stick kapot moet je er ook nog eens $100 voor neertellen.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:07

Jezus, een houten stickje kost hier 30 euro ofzo hahaha :=.. Nou ja je hebt ze ook wel duurder maar de goedkoopste dan. Heb zelf ook een tijdje met hout gespeeld, vond 't wel fijn spelen altijd maar ben nu toch maar weer over op kunststof. :))

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 11:54

Ik vind hout echt helemaal 3x niks. := Kunststof is toch een heel stuk stijver, zeker als je een stick hebt met een hoog percentage carbon. En dat merk je echt, vind ik.

Hebben jullie ook altijd last van je handen nu het kouder begint te worden? Als ik met koude handen hard sla, doet dat soms best zeer. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 13:14

Nee nu nog niet. :D
Houten sticks? Nee dankje. :P

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 13:18

Julia schreef:
Ik vind hout echt helemaal 3x niks. := Kunststof is toch een heel stuk stijver, zeker als je een stick hebt met een hoog percentage carbon. En dat merk je echt, vind ik.

Hebben jullie ook altijd last van je handen nu het kouder begint te worden? Als ik met koude handen hard sla, doet dat soms best zeer. :')

Nu nog niet, maar ik ken dat. VRESELIJK gevoel. Echt naar.. Goed opwarmen dus :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 13:29

Ik moet om 4 uur spelen. :D

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 15:08

Veel succes! :D

Ja.. Ik heb geen keus, maar vooral bij de hardere slagen vind ik kunstof vele malen fijner :j
At hout trilt altijd zo door... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:40

Moet jullie eens raden wat het is geworden. :+

Weer gelijk. :')

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:54

Ahw jammer :(

Wij hebben 1-0 gewonnen, wedstrijd was echt spannend als wij wonnen gaan wij waarschijnlijk klasse hoger spelen en bij hun ook, eerste helft was nog best relaxed. 2de helft hadden wij gescoord en toen begon de tegenpartij boos te worden, laatste 20 minuten hebben ze alleen maar in onze cirkel gespeeld maar ze hebben gelukkig niet gescoord :). Volgende wedstrijd moeten we gelijk spelen en dan gaan we promoveren *\o/*

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:26

Jammer June, maar in ieder geval allebei nog 1 puntje. Altijd beter dan verliezen. :D
Gefeliciteerd Nadine, netjes gedaan! Op naar de hogere klasse dus, top!

Ik moet morgen weer. Volgens mij moeten we tegen een compleet oud dames 1 team. Vorige wedstrijd hebben zij namelijk met 13-0 gewonnen, iets wat niet echt veel voorkomt in de 1e klasse. := Zal mij benieuwen. Spelen thuis op het waterveld, dus dat is sowieso wel chill. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:27

Haha ja het probleem is dat we alleen nog maar gelijk hebben gespeeld. 0-0 ook twee keer, zo'n saaie uitslag. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:27

hoi, ik heb vandaag niet meegespeeld maar ik hoorde dat we met 7-2 verloren hebben! :D :D
nu blijven we tenminste 2e klasse, dat was ook ons doel! :')

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:28

Haha, dat is wel heel zuur ja. :+ Wat dat betreft kan je beter een keer verliezen om vervolgens gewoon even dik te winnen. Lekker blijven trainen en dan komen die doelpuntjes vanzelf! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 20:19

Wij 4-2 gewonnen, en ik werd van mijn vaste plekje afgehaald dus ik had flinke discussies met m'n coach.. := Maar ik mag nu m'n eigen plekje weer want in de 2e helft heb ik dubbel en dwars mezelf bewezen dat ik toch echt de beste ben op dat plekje, gelukkig. Zag het niet zo zitten om weer m'n plekje af te staan hehe.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:56

zo wij hebben 2-1 verloren van laren :P
En ze waren ruw ik ging door mijn enkel en ik viel op de grond en toen sloeg er eentje tegen mijn rug :oo
gelukkig door dat ongeluk een strafcorner en een doelpunt :D ik heb alleen de hele 2de helft niet echt meer mee kunnen doen.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:14

Pfff. Wij hadden oorlog tegen de koploper uit Zwolle gisteren. My god. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij vrouwenhockey. := Het ging er echt af, zowel verbaal als fysiek. Scheidsen van ons floten ook wel erg slecht, er werden strafcorners gegeven voor shoots 5 meter buiten de cirkel. Dat kan echt niet. Maar goed, dat werkte zowel in hun voordeel als in dat van ons.

Vorige wedstrijd hadden zij 13-0 gewonnen, dus wij waren al lang blij als we niet met dubbele cijfers zouden verliezen. Maarrrr de schade viel mee. Keihard geknokt en uiteindelijk 1-1 gespeeld. Voelde gewoon als een overwinning. :')

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:21

wow 13-0 :oo dan is 1-1 wel heel goed ja :)
ik heb echt zo'n last van mijn enkel :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 13:09

Dan heb je goed gespeelt julia! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:18

Wij hebben 4-2 gewonnen zaterdag. :) Eindelijk speelden we ongeveer zoals we moesten.. (maar toch, hadden we eigenlijk iets van 7-1 moeten winnen of zo.. := )