Morgen scheidsrechterscursus.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Barbie_Blue schreef:Mijn stick heeft wel een ongelukje gehad...![]()
Ben al aan een RVS stick aan het denken...![]()
Stick is vanbinnen ook gebarsten, maar ik hoop dat ie 't nog even volhoud, heb momenteel een geldgebrek![]()
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/615796_3802074609787_1579276502_o.jpg
Wat leuk trouwens een scheidsrechtercursus!
Succes!
Kunststof is toch een heel stuk stijver, zeker als je een stick hebt met een hoog percentage carbon. En dat merk je echt, vind ik.

Julia schreef:Ik vind hout echt helemaal 3x niks.Kunststof is toch een heel stuk stijver, zeker als je een stick hebt met een hoog percentage carbon. En dat merk je echt, vind ik.
Hebben jullie ook altijd last van je handen nu het kouder begint te worden? Als ik met koude handen hard sla, doet dat soms best zeer.

. Volgende wedstrijd moeten we gelijk spelen en dan gaan we promoveren

Zal mij benieuwen. Spelen thuis op het waterveld, dus dat is sowieso wel chill.
Maar ik mag nu m'n eigen plekje weer want in de 2e helft heb ik dubbel en dwars mezelf bewezen dat ik toch echt de beste ben op dat plekje, gelukkig. Zag het niet zo zitten om weer m'n plekje af te staan hehe. 

ik heb alleen de hele 2de helft niet echt meer mee kunnen doen.
Het ging er echt af, zowel verbaal als fysiek. Scheidsen van ons floten ook wel erg slecht, er werden strafcorners gegeven voor shoots 5 meter buiten de cirkel. Dat kan echt niet. Maar goed, dat werkte zowel in hun voordeel als in dat van ons.
dan is 1-1 wel heel goed ja 
Eindelijk speelden we ongeveer zoals we moesten.. (maar toch, hadden we eigenlijk iets van 7-1 moeten winnen of zo..
)