Kijk is In de schoenen die er zijn. Daar vond ik die van mij, samen met mijn telefoon die ik dagen kwijt was
__Elizabeth
Geplaatst: 13-08-12 14:49
Misschien in/bij het tostiapparaat. Ookal heb je daar wss ook al 10x gekeken
Blanket
Geplaatst: 13-08-12 15:08
Neem katten Lara! Ik ben ooit eens een briefje van €20 kwijt geraakt, overal gezocht en niks gevonden en een week later zie ik opeens de kat ermee spelen...
In een vest/broekzak? In de oven/magnetron, onder het tosti ijzer? In de sloop van een kussentje? Op/achter de tv? In het aquarium, in het tv kastje? Onder de eet tafel-
ik ben ook vanalles altijd kwijt, zo erg dat thuis al niet meer mee zoeken meestal zoek ik ook echt heel slecht ligt die toevallig niet ergens onder zo lag mijn ipod hoesje onder de gids
kijk je er toevallig niet gewoon doodleuk overheen?? heb dat echt zo vaak dat ik er gewoon over heen kijk uhm schoenkast/bak?? in een slof? in de oven? of iets in die trant??
_Lobke_
Geplaatst: 13-08-12 15:31
Heb je hem nog steeds niet? Ik was gister nog mijn mobiel kwijt maar gelukkig ook weer gevonden in de koelkast Succes met zoeken!
moyra
Geplaatst: 13-08-12 15:34
Nog niet terug gevonden Ben nu wel heel benieuwd waar hij ligt (zijn witte broertje ligt naast mij )
Linsey_X
Geplaatst: 13-08-12 15:36
Ik heb me telefoon een keer op het gasfornuis gevonden en vlak voor de magnetron. En de afstandbediening in de gangkast/bij het eten of in de garage.
Of misschien in de auto ? haha
Mintgroen
Geplaatst: 13-08-12 15:47
Ik ben al 5 jaar de afstandsbediening van mijn oude tv kwijt.. Kon er ook geeneen vinden die het op die tv deed ik hoop dat jij jouw afstandsbediening wel gauw vindt al in de magnetron, broodla/ding gekeken?
De vriend van je zus heeft 'm meegenomen omdat hij thuis dezelfde heeft. Maar daar is tie op gaan zitten en kapot. Hij gaat dus echt niet vertellen dat hij 'm mee genomen heeft. Je zal dus een nieuwe moeten bestellen.
En anders.... Zou ik het ook niet weten.
Winged
Geplaatst: 13-08-12 16:11
HolyPope schreef:
De vriend van je zus heeft 'm meegenomen omdat hij thuis dezelfde heeft. Maar daar is tie op gaan zitten en kapot. Hij gaat dus echt niet vertellen dat hij 'm mee genomen heeft. Je zal dus een nieuwe moeten bestellen.
Ik heb DE tip als je je afstandsbediening ooit nog terug vind!
Simkaartje kopen, prepaid, in een oude Nokia oid stoppen en deze met een elastiekje aan je afstandsbediening hangen. Je moet alleen wel even eraan denken je afstandtelefoon af en toe op te laden, maar je vindt hem ALTIJD terug!
Succes met zoeken, al tussen de bank kussens gekeken?