Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
harriehoef schreef:Ik heb gala deze maand, eindjaars gala. Ik ga met een vriendin heen, en we hebben een leuke auto met een aardige man. Hij wilt er niks voor hebben maar we willen hem toch wat geven als bedankje. Maar nu is de grote vraag, wat moet je zo'n iemand geven?
Ik ken die man niet erg goed, via via zeg maar. Ik vroeg mij af of hier nog wat ideeën waren... Ik hoor het graag!
Mars schreef:harriehoef schreef:Ik heb gala deze maand, eindjaars gala. Ik ga met een vriendin heen, en we hebben een leuke auto met een aardige man. Hij wilt er niks voor hebben maar we willen hem toch wat geven als bedankje. Maar nu is de grote vraag, wat moet je zo'n iemand geven?
Ik ken die man niet erg goed, via via zeg maar. Ik vroeg mij af of hier nog wat ideeën waren... Ik hoor het graag!
Ik zou iets van een flesje wijn geven ofzo.
Mischien even uitvogelen of hij wit of rood drinkt, zoiets wordt altijd wel op prijs gesteld
meikemarieke schreef:jst_lyske: Een mooi schilderij laten maken van z'n haflingers?
Izmir_Condor: lijkt me mooi om dan iets te geven met vooral emotionele waarde, iets van een mooi sieraad?
Sweetgirl1: Een leuke high tea samen doen?
X_Michelle_X: Merci chocolade?
Iejoorr: heb je wat meer informatie? Dit is wel erg summier om een kado voor te verzinnen
HarriesHorse: Iets lekkers doet het altijd goed, cupcakes bijvoorbeeld?
Giolli: (jou kom ik ook overal tegenSloeg vandaag de krant open en ja hoor, heb je d'r weer
)
Maar portemonnee is dan een prima kadootje toch? Of neem hem lekker mee naar de sauna!
Marijee: is een mooi sieraad een leuk idee? Of een foto van jullie samen in een mooi lijstje?
Zo en nu mogen jullie je hoofd gaan breken over mijn cadeauprobleem
In Juni gaat mn vriendin trouwen, in Italië!
In Juni gaan we 4 dagen naar Italië om het te vieren. Vlucht, vervoer en verblijf betalen we zelf, de rest komt op rekening van het bruidspaar.
Wat is nou een normaal bedrag om te geven? Ik lees op internet bedragen van 50 tot 100 euro ongeveer. Maar dit is natuurlijk wel een wat uitgebreidere bruiloft.
Tevens nog een vraag: geld is behoorlijk saai om te geven, hebben jullie nog tips of ideeën? Het mag niet te groot of te zwaar zijn, aangezien het mee moet naar Italië.....
meikemarieke schreef:jst_lyske: Een mooi schilderij laten maken van z'n haflingers?
Izmir_Condor: lijkt me mooi om dan iets te geven met vooral emotionele waarde, iets van een mooi sieraad?
Sweetgirl1: Een leuke high tea samen doen?
X_Michelle_X: Merci chocolade?
Iejoorr: heb je wat meer informatie? Dit is wel erg summier om een kado voor te verzinnen
HarriesHorse: Iets lekkers doet het altijd goed, cupcakes bijvoorbeeld?
Giolli: (jou kom ik ook overal tegenSloeg vandaag de krant open en ja hoor, heb je d'r weer
)
Maar portemonnee is dan een prima kadootje toch? Of neem hem lekker mee naar de sauna!
Marijee: is een mooi sieraad een leuk idee? Of een foto van jullie samen in een mooi lijstje?
Zo en nu mogen jullie je hoofd gaan breken over mijn cadeauprobleem
In Juni gaat mn vriendin trouwen, in Italië!
In Juni gaan we 4 dagen naar Italië om het te vieren. Vlucht, vervoer en verblijf betalen we zelf, de rest komt op rekening van het bruidspaar.
Wat is nou een normaal bedrag om te geven? Ik lees op internet bedragen van 50 tot 100 euro ongeveer. Maar dit is natuurlijk wel een wat uitgebreidere bruiloft.
Tevens nog een vraag: geld is behoorlijk saai om te geven, hebben jullie nog tips of ideeën? Het mag niet te groot of te zwaar zijn, aangezien het mee moet naar Italië.....