Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Ik heb voor mezelf een doel gesteld, wil morgen zelf naar de wc kunnen.
Dan kan die stomme katheter eruit en heb ik ook weer meer reden om uit bed te blijven komen. En daarbij wil ik gewoon naar huis en zo snel mogelijk weer leren lopen enzo!
Maargoed, heb al gemerkt dat morgen echt wel pijn gaat doen, mijn spieren zijn echt zo pijnlijk...
Robijntjah schreef:Ja, daarom een klein doel
Maar ik wil er gewoon wel wat mee...
Patriciavt schreef:Dat denk ik ook danseresje.. Wil je niet ontmoedigen (ben zelf ook altijd erg positief ingesteld) maar onderschat het niet.. Je been, de operatie, wat het met je lijf doet.. Paar stapjes en je zult uitgeput zijnT is even tijd om de stoere Jolijn opzij te zetten en toe te geven aan het feit dat je met van alles hulp nodig zal hebben de komende tijd.. Hoe rot het ook is om dat te horen.. (en als ik straks zelf weer geopereerd wordt, zal iemand het ook tegen mij moeten zeggen, want je wíl gewoon zó graag!)
Hoop dat je een goede nacht hebt, fijn om te horen dat de pijn nu na de operatie al minder is! Rustig aan, ik kom volgende week keer naar je toe![]()
![]()
Raponsje schreef:LoveUggs schreef:Oef! Allereerst, beterschap! Voorzover ik je dat kan toewensen...
Mijn moeder is ooit wezen skieen, en haar skie bleef haken in een hoopje sneeuw. Haar been ging wel verder en toen was het: KRAK. Ze zei gelijk tegen mijn vader, ik voelde het knakken, het is gebroken. Ze heeft toen nieteens geprobeerd op te staan, ze wist meteen dat het gebroken was. Ook de volgende dag geopereerd, en een pin erin. Dan worden er schroeven in je bot geboord met een pin (volgens mij was dit gewoon een plat stukje metaal), en zo maken ze je botten aan elkaar vast. Zo kan het netjes genezen, en op een gegeven moment (als je er bijv last van gaat krijgen) kunnen ze dit er ook weer operatief uit halen... Volgens mij was dit niet verplicht, en kan het ook gewoon blijven zitten... (Alleen heb jij het geluk dat het in ons koude kikkerlandje gebeurde en mijn moeder had de pech dat het in Tsjechie gebeurde. En natuurlijk net de laatste dag voordat we naar huis zouden gaan, dus moeders is per taxi een week later thuis gebracht!) Nogmaals, beterschap en succes met de operatie morgen...
Een pin wordt niet met schroeven vast gezet.
Een pin is een beetje net zoals een stukje hout naast een plantje om het te ondersteunen.
Ik weet niet hoe oud TS is, maar bij mij hebben ze gezegt dat het ijzerwerk er uit moest omdat ik jong was en ze vaak alleen bij oudere mensen het laten zitten. Heb mijn ijzerwerk mogen houden.
12 schroeven, een pin van zo'n 40cm en 3 plaatjes.
Robijntjah schreef:Even klaagmodus aan hoor, irritante kamergenoot
Lig eindelijk renden paar uur heerlijk te pitten, kont die Jan doedel uit bed om de gordijnen open te doen zodat hij naar buiten kan kijken! Maar ik lig aan het raam en die fijne airco blaast nu dis recht mij uit mijn bed![]()
Zo!
Ontopic: ik weet dat ik de lat hoog heb gelegd maar dat is voor mij nu even de enige manier om morgen überhaupt mijn bed uit te willen komen... Al eerde ik het niet, prima, ben ik er wel uit! Zie er ontzettend tegen op want ik weet dat het onwijs veel pijn gaat doen en het liefste zou ik gewoon onder mijn deken kruipen en boos zijn op alles en iedereen maar dat is geen optie!