Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. 

.Cer schreef:De vraag van vandaag:
"ja, ik heb een email met agendapunten gemaakt, zoek jij die even op"
Euh.. aan wie, waarover, wanneer, voor welke afspraak..??
nog even over eigen initiatief tonen... Dat waarderen ze bij ons zeker wel, maar het is de kunst om jouw idee zodanig over te brengen dat het net lit alsof ze het zelf bedacht hebben

). Maar nu is mijn vraag wat ik aan kleding aan zou moeten. Met solliciteren droegen mijn gesprekspartners een donker pak zonder stropdas en een (zomerse)rok over de knieën met met bijpassende top.
_lautje_ schreef:Ik ga per 1 oktober aan de slag als management assistent bij een ICT bedrijf (met een master titel in de archeologie). Maar nu is mijn vraag wat ik aan kleding aan zou moeten. Met solliciteren droegen mijn gesprekspartners een donker pak zonder stropdas en een (zomerse)rok over de knieën met met bijpassende top.
Zit nu echt een beetje van wat moet ik aan. Denk dat een mantelpakje te stijf is, maar een spijkerbroek is in mijn opini gewoon not done.
Jullie een idee?
met vele jaren ervaring (zonder secretaressdiploma of zelfs typediploma). Merk dat de basiswerkzaamheden binnen elk bedrijf eigenlijk wel gelijk zijn, maar dat de werkrelatie met de directeur jouw functie kan maken of breken. Ervaren jullie dit ook zo? (Cer zal ik jou niet eens vragen, is wel duidelijk
) Gaat de voorkeur van de dames hier uit naar een op een werken of voor een team/meerderen?