Ashleytjuhh schreef:Was wat aan het snuffelen op ebay
dit is ook uuhh wel leuk haha
http://www.ebay.com/itm/Classic-Equine-NO-TURN-DL-Bell-Boots-12-Colors-Medium-/251029118620?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a72805e9c
Ik heb ze gehad, vond ze qua kwaliteit niet super, heb nu die van professionals choice

Geen douanekosten er overheen? Het zit er volgens mij net onder qua bedrag he.. Denk dat ik 'm vanmiddag nog even bestel! Nu nog aan het twijfelen over de kleur, donkerblauw of zwart. Welke heb jij? Bij VS heb ik qua top en broekje andere maten, dus dat is onhandig. Maar denk dat ik wel in maat S pas dan.. Vind dit wel een mooi model! Wij gaan 25 juni op vakantie dus dan is ie er denk ik niet op tijd. Balen!
Ik heb donkerblauw genomen! Zwart lijkt me ook erg mooi. Misschien red je het nog, als je hem vandaag besteld? 
Maar wel een dikke ass..
Hahaha! Denk je dat hij dan bij mij zou passen Jorien?.. Maat S dan denk 'k sowieso.. 
Denk dat ik qua broekje M zou moeten hebben en top S.
Heb nu twee en een derde is eigenlijk niet nodig dus hoef ik geen originele VS. Helemaal omdat ik graag 1 erbij wil die ik naar het zwembad aan kan ivm chloor en dat vind ik zonde met een echte VS.