[HK] Algemeen oranje topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:09

papagroom schreef:
Oh...ik dacht niet dat ik iets ontkende...wens alleen niet voor oude vieze dikke rukker uitgemaakt te worden....van een meiske van 14 kan ik dat prima hebben,maar een dame van 26 had ik wijzer ingeschat,,,,,of ze moet vallen onder de al eerder doormij omschreven types,,,dan is ze juist weer erg sneu

Hoe harder je ontkent hoe erger je het maakt... ;)

Als je nou lef had zou jij mijns inziens zeggen "sorry ik had niet door dat mijn grapje zo opgevat zou kunnen worden" in plaats dat je meegaat met andere mensen die zeggen dat pubermeisjes op bokt hun gezonde afweermechanisme niet zouden moeten uiten.

Het is namelijk juist erg gezónd als een jong meisje van 14 (maar ook van 26) bij een man van 46 (met kinderen)die haar vader had kunnen zijn denk 'gatver, wat een vieze oude man' en niet 'oh haha wat grappig, ik zet nu snel een sexy foto op bokt'.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:22

sallandval schreef:
papagroom schreef:
Oh...ik dacht niet dat ik iets ontkende...wens alleen niet voor oude vieze dikke rukker uitgemaakt te worden....van een meiske van 14 kan ik dat prima hebben,maar een dame van 26 had ik wijzer ingeschat,,,,,of ze moet vallen onder de al eerder doormij omschreven types,,,dan is ze juist weer erg sneu

Hoe harder je ontkent hoe erger je het maakt... ;)

Als je nou lef had zou jij mijns inziens zeggen "sorry ik had niet door dat mijn grapje zo opgevat zou kunnen worden" in plaats dat je meegaat met andere mensen die zeggen dat pubermeisjes op bokt hun gezonde afweermechanisme niet zouden moeten uiten.

Het is namelijk juist erg gezónd als een jong meisje van 14 (maar ook van 26) bij een man van 46 (met kinderen)die haar vader had kunnen zijn denk 'gatver, wat een vieze oude man' en niet 'oh haha wat grappig, ik zet nu snel een sexy foto op bokt'.

Wat zeg je nou? :') Sinds wanneer is het gezond dat meisjes er maar vanuit gaat dat iemand van 46 met kinderen een vieze oude man is? :') Zal mijn 45jarige echtgenoot (zonder kinderen weliswaar) leuk vinden om te horen, net als andere mannen van die leeftijd. Sjongejonge zeg, mannen zijn niet vies hoor, echt niet, maar mannen van verschillende leeftijden kijken graag naar meiden/vrouwen in jurkjes. Niets mis mee toch. Beetje minder bekrompen mag best :j

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:29

Nativa schreef:
Wat zeg je nou? :') Sinds wanneer is het gezond dat meisjes er maar vanuit gaat dat iemand van 46 met kinderen een vieze oude man is? :') Zal mijn 45jarige echtgenoot (zonder kinderen weliswaar) leuk vinden om te horen, net als andere mannen van die leeftijd. Sjongejonge zeg, mannen zijn niet vies hoor, echt niet, maar mannen van verschillende leeftijden kijken graag naar meiden/vrouwen in jurkjes. Niets mis mee toch. Beetje minder bekrompen mag best :j

Voor een 14 jarige ís een man van 46 oud, zo is het nou eenmaal. En als 14 jarige ben je net bezig met het ontdekken van je eigen seksualiteit, daarom vinden pubers het idee dat hun ouders sex hebben (of dat oudere mannen graag naar jonge meisjes kijken) ook vies... daar is niets ergs op bekrompens aan het is een gezonde manier van de natuur om niet elk pubermeisje bij elke oudere heer op schoot te laten springen zullen we maar zeggen.

Mijn man is ook 46 als hij op een forum met als hoofdpopulatie tienermeisjes een topic zou openen waarin hij vraagt om foto's van ze in een strak jurkje zou ik hem toch ook vragen waar hij nou precies mee bezig was.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:42

Ik heb nog geen enkele keer het Bavariajurkje langs zien komen. Niemand die 'm heeft? Ben toch wel benieuwd hoe die valt /staat. :D Dat AH jurkje is ook wel bijzonder.

Maar sallandval, er werd toch niet gevraagd om foto's van een sexy outfit? Het ging gewoon om een leuke outfit met als voorbeeld het Bavariajurkje. Of dat die outfit nu een leuke mannenoutfit of vrouwenoutfit is, dat maakt niet uit.

Nativa

Re: Bavaria jurkje,of andere outfit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:48

Ik heb het Bavariajurkje en nog een andere van de Xenos, maar durf met mijn figuur geloof ik geen foto te plaatsen _O-

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:49

Waar zie jij een bokker een bavariajurkje showen ?
Geloof dat er maar weinig mensen zullen zijn die dit werkelijk serieus kunnen nemen en een foto plaatsen , en zo wel .. dan zal die gene zich toch eens achter zijn oren moeten krabbelen of internet dan wel de juiste plek is om te bivakeren.

Niet op bokt , niet op FB, niet op Hyves ... overal op internet zitten enge vieze grote dikke mannen met rare vragen :(:) :')

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:51

Happinez schreef:
Waar zie jij een bokker een bavariajurkje showen ?
Geloof dat er maar weinig mensen zullen zijn die dit werkelijk serieus kunnen nemen en een foto plaatsen , en zo wel .. dan zal die gene zich toch eens achter zijn oren moeten krabbelen of internet dan wel de juiste plek is om te bivakeren.

Niet op bokt , niet op FB, niet op Hyves ... overal op internet zitten enge vieze grote dikke mannen met rare vragen :(:) :')

Dan zou ik maar binnen blijven, want stel je komt op straat iemand van 46 die naar je kijkt tegen :')

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 19:59

sallandval schreef:
............... 'oh haha wat grappig, ik zet nu snel een sexy foto op bokt'.

Ik weet niet hoor @Sallandval, ik ben dan wel geen psygologedinges.... Maar waar zie jij dat er om sexy foto's gevraagd wordt..?
Dringende vraag:
Heb het er eens met een collega over....(!)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:09

Ik heb anders op pagina 1 en 2 wel sexy (mannen)oranje pakjes gezien, tot mijn grote plezier.

Sallandval,
Jij overdrijft. Als TS een nieuwe bokker was, kan ik mij voorstellen dat je er misschien vragen bij zet, maar in dit geval is het een bekende bokker met humor. Ook aan de reacties in het begin van dit topic, kan je zien dat het gewoon een grapje is. Eerlijk gezegd, zou ik zwaar beledigd zijn, als aan mijn bedoelingen getwijfeld werd. Ik kan wel lachen om de foto's die geplaatst zijn en om de opbloeiende liefde tussen Happinez en HP. Beetje humor op zijn tijd is wel gezellig op Bokt en als je het niet leuk vindt, dan klik je dit topic lekker weg. :D

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:40

Hoho, nou niet gaan impliceren dat ik iets tegen het topic heb; waar ik tegen in ga is dat de meisjes die er een vieze bijsmaak krijgen bij het topic (wat nu ook weer niet zo'n vergezochte associatie is) in dit topic tot excuses worden aangezet.

Het bavaria jurkje is nu net een jurkje dat is bedacht om sexy te zijn en meisjes als de voetbalvariant van de pitspoes neer te zetten.

Niets mis mee, maar als je dan een topic opent waar je jonge meisjes vraagt om een foto van zichzelf in zo'n jurkje laten zien moet je niet achteraf gaan klagen dat je als ouwe snoeperd wordt gezien (en dat sommige meisjes dat een walgelijk idee vinden).

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:52

Ik ga niet weer het hele topic doorlezen hoor, maar als ik de begin post lees van ppg dan staat er nergens dat hij om jonge meisjes vraagt.... :n

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:54

Diegene die de grootste problemen met dit topic heeft, is 26 jaar geen puber van 14.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:55

HolyPope schreef:
Ik weet niet hoor @Sallandval, ik ben dan wel geen psygologedinges.... Maar waar zie jij dat er om sexy foto's gevraagd wordt..?
Dringende vraag:

Dat heb ik inderdaad gedaan vandaag, met mijn man ook trouwens. :j

Niemand die het gek vind dat een man graag meisjes in jurkjes wil zien hoor, daar ging het dan ook al snel niet meer over. Wat ik boeiend vind aan dit topic is dat iemand die (naar eigen zeggen) een grapje maakt zich vervolgens de reactie op dat grapje wél persoonlijk aantrekt.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:55

ik 9 pagina's doorgespit om jurkjes te kijken.
en wat zien ik........................................................................................................niks :o

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:06

haha vrouwke zo zat ik ook al :+

iedereen heeft het over die nieuwe jurkjes, heb ze zelf nog niet gezien (iig niet bewust) dus was wel benieuwd :))

edit: heb maar even gegoogeld, en nee vind de nieuwe bavariajurkjes niet echt mooi, beetje te "sjiek"
Laatst bijgewerkt door ladypaard op 04-06-12 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:15

Ik heb ze gezien, ik vind die ene, die je op meer manieren kan dragen wel leuk! Die andere met dat blauw weer minder, hoewel ik hem iemand erg leuk heb zien staan!

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:17

sallandval schreef:
HolyPope schreef:
Dringende vraag:

Dat heb ik inderdaad gedaan vandaag, met mijn man ook trouwens. :j

Niemand die het gek vind dat een man graag meisjes in jurkjes wil zien hoor, daar ging het dan ook al snel niet meer over. Wat ik boeiend vind aan dit topic is dat iemand die (naar eigen zeggen) een grapje maakt zich vervolgens de reactie op dat grapje wél persoonlijk aantrekt.

En....... wie heeft bij jullie thuis de jurk aan....?

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:21

HolyPope schreef:
En....... wie heeft bij jullie thuis de jurk aan....?

Ik draag bijna dagelijks jurkjes, dat ziet mijn man namelijk graag :+

wat draagt jouw vriendin/vrouw zoal?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:23

Volgens mij draagt Pope dagelijks de jurk.. :+

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:44

Mijn vriendin draagt hoofdzakelijk een zware last......

Het is al zo'n jaar of 7 voorbij.... :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:15

HolyPope schreef:
Mijn vriendin draagt hoofdzakelijk een zware last......

Het is al zo'n jaar of 7 voorbij.... :D

Er is hoop, schat, er is een nieuwe liefde op komst ............ :D

(Happinez, waar bij je????)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:16

En anders starten we gewoon een nieuw tv programma....pope zoekt vrouw....

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:23

In love with Pope..
Heb net gezien dat het 'Sterretje' ook gelukt is..

Poop popje.., misschien leuk een nieuw topic te starten waarbij jouw volgelingen zich aan kunnen melden??

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:24

Mijn "vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan" shirt is binnen. Ik ben blij dat ik maat m heb gepakt, van die matentabel klopt geen snars! Ik had een shirts die bij mij ruim valt opgemeten en die viel kwa centimeters nog kleiner dan hun M, maar toch zit die M behoorlijk aan de strakke kant!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:25

Denk niet dat iemand daar problemen mee heeft Shiloh! :D