Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meestal houd ik me dan van de domme tot ze Engels gaan praten. A so ciaal gewoon. Chris schreef:Wat vinden jullie van piercings/tatoeages? Daar heb ik (volgens mij) nog niks over gelezen.

CrazyCat schreef:- bediening die te familiair is en te lang aan je tafel blijft kletsen. Sorry ik ben er toch echt om met mijn tafelgenoten te kletsen. Even een leuke opmerking of klein praatje tussendoor prima en leuk zelfs, maar soms zijn ze echt doorgeslagen.
Wendy schreef:_Nancy schreef:Trouwens: Als hier de glazen na de eerste ronde leeg zijn, dan is het aan de gasten om ons te roepen voor meer drinken.
Wij houden niet van agressief verkopen, 'Wilt u nog wat drinken?'
BahIk hou daar niet van, ook niet als ik ergens te gast ben, ik roep zelf wel.
Ik houd er niet van als het personeel het niet interesseert of ik nog drinken heb en moet gaan roepen (dat doe ik sowieso al niet, ik geef even een seintje of vraag het op normale toon).
Als ik iets in mijn glas heb, betekent dat dat ik niets hoef, als mijn glas leeg is, vind ik het fijn als het personeel dat door heeft en vraag of ik nog wat wil. Daar is niets agressiefs aan, is juist netjes.

Dat komt echt heel bot over
Gelukkig nog nooit meegemaakt. Magrathea schreef:Ja Wendy zoiets dacht ik ook al! Maar dat ligt natuurlijk aan je interpretatie...
Bij ons hebben mensen meestal drankarrangement, dus onbeperkt drank, dus dan zie ik er geen kwaad in om regelmatig langs te gaan

Wuis schreef:Ohja, ook nog dit.Bij een ''restaurant'' in Duitsland die wij Fawlty Towers noemen omdat het daar werkelijk nooit normaal kan.
Geniaaaale serie!!
Na wat heen en weer gemiep een nieuw bord en een beetje korting op de rekening.
En waarom we niet een hoofdgerecht wilden bestellen!!!

Douce schreef:Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mensen hun lasagne terugstuurden omdat hij te koud zou zijn. Normaal trekken we geen dingen in twijfel maar dit was al de tweede apartere klacht van die tafel. De kok dus even voelen en het eten was stikheet. Heel apart.
Mijn ouders hebben toen wel een kritische review over het restaurant achtergelaten op een reviewsite.