Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nell_ schreef:Oh wat gaaf zelf kleding makenHeb je foto's van creaties?
Mijn moeder maakt heel veel kleding voor mijn dochtertje! Zelf kan ik het absoluut niet. Maar ik geef dan gewoon door wat ik graag wil hebben en dan maakt zij dat! Handig als je iets niet in de winkels kan vinden
xSwanHeart schreef:Het enige wat ik zelf doe is mijn broeken afknippen en er wat gaten in maken. Levert opzich wel leuke shorts op. Zou wel graag meer kleding maken, maar een naaimachine vind ik dan wel een vereiste, en die heb ik helaas niet
bosefoso schreef:Nell_ schreef:Oh wat gaaf zelf kleding makenHeb je foto's van creaties?
Mijn moeder maakt heel veel kleding voor mijn dochtertje! Zelf kan ik het absoluut niet. Maar ik geef dan gewoon door wat ik graag wil hebben en dan maakt zij dat! Handig als je iets niet in de winkels kan vinden
Ik zal morgen wat foto's maken! (overigens, ook de rijbroeken werden onder het naaimachine gecreeerd hahaha!)
Riddershow schreef:Hey dames, ik heb even een vraagje. Ik heb een kostuum gekregen van mijn vader (was kadowens) Nu voel ik mij met het gehele kostuum een beetje overdressed op mijn werk. Mijn man draagt regelmatig zijn jasje over een spijkerbroek, of broek onder een t-shirt of hemt.
Kan ik ook iets soortgelijks doen? en wat voor een truitjes passen boven een kostuumbroek? en onder een jasje? Ben echt een Noob, heb ik eindelijk een kostuum, durf ik hem niet te dragen omdat ik niet weet hoe ik hem moet combineren
__denise schreef:Knap hoor, zo alles maken. Lijkt me vethandig
Iemand nog een leuke site met goedkope polo's? Was van de week bij Divoza en zag daar alleen leuke voor 60-80 euro tm dat ga ik ècht niet voor een shirt betalen...
Davinia_ schreef:Haha, nee, dat is toch een tikje ordinair
Ik bedoel zoiets:
http://www.kohls.com/kohlsStore/landing ... -_-Primary
Riddershow schreef:Maar wat voor truitjes dan, volgens mijn man, passen al de truitjes die ik heb niet bij mijn kostuum qua stijlOf als ze wel passen, niet qua kleur (pak is donkerblauw met licht streepje)
Dus weet ook ff echt niet wat voor een stijl ik dan wel moet hebben... pff
Matsje schreef:Davinia_ schreef:Haha, nee, dat is toch een tikje ordinair
Ik bedoel zoiets:
http://www.kohls.com/kohlsStore/landing ... -_-Primary
Lauren Conrad collectie is altijd erg leuk vind ik, kun je het niet bestellen via die site of verschepen ze niet?