[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:08

Het enige wat ik zelf doe is mijn broeken afknippen en er wat gaten in maken. Levert opzich wel leuke shorts op. Zou wel graag meer kleding maken, maar een naaimachine vind ik dan wel een vereiste, en die heb ik helaas niet :(

bosefoso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:10

Nell_ schreef:
Oh wat gaaf zelf kleding maken :D Heb je foto's van creaties?

Mijn moeder maakt heel veel kleding voor mijn dochtertje! Zelf kan ik het absoluut niet. Maar ik geef dan gewoon door wat ik graag wil hebben en dan maakt zij dat! Handig als je iets niet in de winkels kan vinden :+

Ik zal morgen wat foto's maken! (overigens, ook de rijbroeken werden onder het naaimachine gecreeerd hahaha!)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:17

Knap dat je dat kan zeg! :j
Ben ook wel benieuwd naar foto's!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:45

Knap hoor, zo alles maken. Lijkt me vethandig :)

Iemand nog een leuke site met goedkope polo's? Was van de week bij Divoza en zag daar alleen leuke voor 60-80 euro tm dat ga ik ècht niet voor een shirt betalen...

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:51

Misschien heeft H&M iets?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:43

Ik ben al een tijdje opzoek naar een blazertje/colbertje tot halverwege de rug met 3 kwart mouw. Heeft iemand enig idee waar ik een leuke kan vinden? Heb H&M al volledig doorgespit maar daar kwam ik hét niet tegen... Probleem is ook dat ik vrij brede schouders heb (mt 36/38 en taille maat 34)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:46

xSwanHeart schreef:
Het enige wat ik zelf doe is mijn broeken afknippen en er wat gaten in maken. Levert opzich wel leuke shorts op. Zou wel graag meer kleding maken, maar een naaimachine vind ik dan wel een vereiste, en die heb ik helaas niet :(

Hahah, ik ook. :+
Als ik een gat in mijn broek heb knip ik de pijpen er gewoon vanaf. Geen naaimachine nodig hier, geeft juist wel een stoer effect als je het gewoon afknipt. :j

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:47

bosefoso schreef:
Nell_ schreef:
Oh wat gaaf zelf kleding maken :D Heb je foto's van creaties?

Mijn moeder maakt heel veel kleding voor mijn dochtertje! Zelf kan ik het absoluut niet. Maar ik geef dan gewoon door wat ik graag wil hebben en dan maakt zij dat! Handig als je iets niet in de winkels kan vinden :+

Ik zal morgen wat foto's maken! (overigens, ook de rijbroeken werden onder het naaimachine gecreeerd hahaha!)

Knap! Ik heb het altijd nog een keer willen proberen, is er nooit van gekomen helaas.. Lijkt me ook wel leuk om te doen. :)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:00

Hey dames, ik heb even een vraagje. Ik heb een kostuum gekregen van mijn vader (was kadowens) Nu voel ik mij met het gehele kostuum een beetje overdressed op mijn werk. Mijn man draagt regelmatig zijn jasje over een spijkerbroek, of broek onder een t-shirt of hemt.

Kan ik ook iets soortgelijks doen? en wat voor een truitjes passen boven een kostuumbroek? en onder een jasje? Ben echt een Noob, heb ik eindelijk een kostuum, durf ik hem niet te dragen omdat ik niet weet hoe ik hem moet combineren :x

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:37

Ja leuk Riddershow :D
Hoe valt de broek? Bij eentje die aansluit op de bovenbenen en wijder is bij de onderbenen vind ik het mooi als je een truitje draagt dat net andersom valt: strak rond je taille en ruimer rond je borsten/armen. Gewoon een mooi aansluitend shirtje kan er ook goed bij :j
Voor bij je jasje kun je eigenlijk hetzelfde doen: een heel simpel truitje of juist iets met een mooie hals!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:45

Maar wat voor truitjes dan, volgens mijn man, passen al de truitjes die ik heb niet bij mijn kostuum qua stijl :+ Of als ze wel passen, niet qua kleur (pak is donkerblauw met licht streepje)

Dus weet ook ff echt niet wat voor een stijl ik dan wel moet hebben... pff

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:46

Riddershow schreef:
Hey dames, ik heb even een vraagje. Ik heb een kostuum gekregen van mijn vader (was kadowens) Nu voel ik mij met het gehele kostuum een beetje overdressed op mijn werk. Mijn man draagt regelmatig zijn jasje over een spijkerbroek, of broek onder een t-shirt of hemt.

Kan ik ook iets soortgelijks doen? en wat voor een truitjes passen boven een kostuumbroek? en onder een jasje? Ben echt een Noob, heb ik eindelijk een kostuum, durf ik hem niet te dragen omdat ik niet weet hoe ik hem moet combineren :x

Oh, ja hoor! Dat kan prima! :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:30

__denise schreef:
Knap hoor, zo alles maken. Lijkt me vethandig :)

Iemand nog een leuke site met goedkope polo's? Was van de week bij Divoza en zag daar alleen leuke voor 60-80 euro tm dat ga ik ècht niet voor een shirt betalen...

Ik heb laatst polo'tjes bij de H&M besteld. Prima kwaliteit voor een tientje! 97% katoen, 3% elastan dus er zit ook nog wat rek in. Vind ik altijd fijn.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:09

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:14

Zie dat het al gelukt is haha.

Voor polo's kan je ook nog bij de Decathlon kijken.

Ik moet er trouwens ook een paar bij, vind dat toch het lekkerst om mee te rijden. Shirts vind ik vaak te strak, polo's vallen bij de broekband wat losser.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:17

Riddershow schreef:
Maar wat voor truitjes dan, volgens mijn man, passen al de truitjes die ik heb niet bij mijn kostuum qua stijl :+ Of als ze wel passen, niet qua kleur (pak is donkerblauw met licht streepje)

Dus weet ook ff echt niet wat voor een stijl ik dan wel moet hebben... pff

Een truitje erboven in dezelfde kleur als het lichte streepje? Ik vind wat straks wel mooier boven zo'n zakelijke broek.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:19

Matsje schreef:
Davinia_ schreef:
Haha, nee, dat is toch een tikje ordinair :+
Ik bedoel zoiets:
http://www.kohls.com/kohlsStore/landing ... -_-Primary

Lauren Conrad collectie is altijd erg leuk vind ik, kun je het niet bestellen via die site of verschepen ze niet?

Ja, ik vind heel veel dingen van haar geweldig leuk! Maar helaas verzenden ze niet naar Nederland, anders bestond mijn halve kledingkast uit haar collectie :')
Ik heb nu bijna hetzelfde broekje besteld bij Zalando. Hij is gebroken wit, daar kan ik ook wel praktisch alle kleuren bij, toch?

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:35

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:46

Zeker Davinia, ik ben dol op broeken in wittinten omdat je het zo makkelijk kan combineren met mooie pastels, grijs en poedertinten, vind ik echt heel mooi.

Ik moet ook wat broekjes er bij.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:30

Ik heb me maar uitgeleefd zojuist bij de Zara. Mooi wat broekjes voor op vakantie en voor de mooie dagen hier in NL. Dat blauwe shortje is van blauwe stevige stof, dus geen gebleekt spijkerstof. Je had ze ook in roze en groen.

Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:32

Leuke dingen!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 21:40

Ja, ook zo'n kanten broekje. Ik raakte geinspireerd door jouw post haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 22:00

Hoe duur was dat spijkershortje? Leuk!

Ik vind dat kant ook erg leuk trouwens :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 23:04

Leuke kleding zeg! :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 09:19

Matsje schreef:
Ja, ook zo'n kanten broekje. Ik raakte geinspireerd door jouw post haha.

Haha. Nou, ik heb er eentje besteld bij Zalando, maar mocht die niet leuk zijn, dan weet ik dat ik naar de Zara moet :))