waarom wacht je niet tot ze uit het huis zijn en toch was hebben ophangen? Dan pak je ze gewoon terug
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-12 23:40
Hahaha Wel een goed idee
Tessyke; Ze hebben een hele hoge deur, die op slot zit. Ze zijn waarschijnlijk al bang dat we ze terug komen halen Kan wel over de schutting gaan hangen, maar zul je zien dat ik eroverheen val en niet meer weg kan
Nou, TS, zo te zien willen er al wel wat meedoen ! Van mij krijgen ze meerdere pakjes hoor
Konstantine
Geplaatst: 11-06-12 16:51
Ik ben helemaal voor Shauni's plan. Weer eens wat anders dan kaartjes voor zieke broertjes/nichtjes/buurvrouwen/achterneefjes... Wasknijpers voor de arme Polen!
Wel een prachtige grap. Elke dag eentje natuurlijk, niet allemaal in één keer.
Sabini
Geplaatst: 11-06-12 21:43
Wat een rare buren zeg
Wel grappige reacties hier Maar wat ik me afvraag is.... of jullie al langs die buren zijn geweest? Dat dezelfde wasknijpers als die van jullie aan hún waslijn hangen is toch bewijs? Ik had al láng gevraagd of ik ze terug mocht en bovendien laten weten dat ik het niet tolereer dat zij in mijn tuin komen. Weten de buren ook direct dat je op de hoogte bent. Want het begint met iets kleins vaak....maar straks ben je steeds meer spullen kwijt misschien