Is de hond nou gratis of te koop aangeboden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En hij komt bij mijn huis aanbellen.
Ik zit al jaaaaaaaren te azen op een horloge van een bepaald merk. Nieuw kosten die horloges tussen de 120 en de 300 euro met uitschieters richting de 900 euro.. Ik zag er eentje op marktplaats staan. Een van de meest simpele modellen (+ glow in the dark
), wel al gebruikt. Ik heb direct gekeken op ebay hoeveel daar ongeveer gevraagd werd voor dit horloge 2e-hands en dat was nog steeds zo'n 80 euro. En ik mag hem overnemen voor 25! ''Doet een dansje" Nu nog even kijken of ik hem kan ophalen (scheelt weer verzendkosten en het is vlak in de buurt) dus ben benieuwd

ga er niet vanuit though, dan heb je wel echt geld teveel..
peacehorses schreef:en echt, wat ik net meemaak... Ik heb van die Schleich paardjes te koop staan, een stuk of 45. Krijg ik net een mailtje:
"xxxxx heeft 500,00 euro geboden
Op ‘verschillende Schleich paarden’"
heb er wel een bij gevraagd of iemand een geintje met 'm uithaalde maar als dat een serieus bod is zal ik nooit meer klagen over marktplaatsga er niet vanuit though, dan heb je wel echt geld teveel..
(aangezien mensen vaak zo achterlijk laag bieden) _l_amanda_l_ schreef:peacehorses schreef:en echt, wat ik net meemaak... Ik heb van die Schleich paardjes te koop staan, een stuk of 45. Krijg ik net een mailtje:
"xxxxx heeft 500,00 euro geboden
Op ‘verschillende Schleich paarden’"
heb er wel een bij gevraagd of iemand een geintje met 'm uithaalde maar als dat een serieus bod is zal ik nooit meer klagen over marktplaatsga er niet vanuit though, dan heb je wel echt geld teveel..
Ben bang dat dat een typo met een "0" teveel is(aangezien mensen vaak zo achterlijk laag bieden)

maar postnl is aan het hervormen ofzo, in elk geval doen ze echt gewoon helemaal niets meer met ongeveer 75% van de post. Er komt niks meer op tijd aan en heel veel dingen komen uberhaupt niet aan, maar worden dan ook niet teruggestuurd naar de afzender, die raken gewoon kwijt daar. Ik zit nog te wachten op het moment dat die hervormingen voorbij zijn en ik ineens 20 pakketjes tegelijk krijg
. En weer terug naar het depot brengen(wat eerst was) mag nu niet meer.
Citaat:Heb verkeerd zitten rekenen, dacht dat het 3 rijsets waren, maar je hebt er maar 2 dus dan bied ik 15 euro incl. verzenden ervoor. En daar ga jij niet mee akkoord, dus dan gaat t over.
ik heb ook maar teruggestuurd dat ik die toon niet zo op prijs stel als ik net al 5 euro in prijs gezakt ben voor haar. 
Internet verval tot ziek zijn .... Jaja...