arian_wolf schreef:is de site engels? welke site?
Ja de site is engels
http://writeaprisoner.com/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arian_wolf schreef:is de site engels? welke site?
Amaris schreef:Ik vraag me af wat de aantrekkingskracht is om nou net te schrijven met iemand die misdaden op zijn geweten heeft?
SteffiiY schreef:Amaris schreef:Ik vraag me af wat de aantrekkingskracht is om nou net te schrijven met iemand die misdaden op zijn geweten heeft?
Een mens blijft een mens amaris, ik snap dat het soms onlogisch voor mensen is.
Een mens maakt fouten, de ene fout is wat erger dan de ander maar het blijft een mens met gevoelens.
Mavelle schreef:Gelukkig blijven de antwoorden wel staan en kan je ze nog een keer lezen
Colorado schreef:Ik denk dat ze bedoeld dat je die gevangenis alleen uikomt in een doodskist
_Malu_ schreef:Hebben jullie ook weleens foto's gestuurd van jezelf? Ik ben echt bang dat iemand mij leuk gaat vinden of verliefd wordt...of na vrijlating graag wil afspreken in real life. Terwijl ik er echt geen vriend bijzoek, maar alleen wil schrijven omdat ik denk dat juist deze mensen veel hebben aan communicatie met een 'normaal' persoon ( iemand die niet in de criminaliteit zit)
SteffiiY schreef:Hoebedoel je uitkomt tussen 6 plankjes? als je daar opgesloten zit heb je 6 plankjes om je heen?
Of lees ik hem nu verkeerd.
heeft iemand ooit het boek gelezen bali bajes? wat een prachtig boek, gaat over een australisch meisje die onterect vastzit op bali vanwege drugssmokkel terwijl al het bewijs er is dat ze het niet gedaan heeft.
Er word echt prachtig beschreven hoe alles daar werkt, inclusief foto's!
Voor de lezers onder ons echt een aanrader!
_Malu_ schreef:Ik heb mijn eerste brief gestuurd ( via mail) Helaas printen ze het pas de 20ste voor hem uit, dus moet nog even geduld hebben. Ben erg benieuwd of ik wat terug krijg! Heb de eerste brief lekker algemeen gehouden en me alleen even voorgesteld en vertelt wat ik zoal doe op een dag.
SteffiiY schreef:http://writeaprisoner.com/template.aspx?i=z-235923
iemand had het net over een gevangene met een hond en een kerstfoto? dit lijkt me echt een toffe peer om mee te schrijven