geld dit ook voor scooters? Mijn scooter heet namelijk Rocky
kaas_
Geplaatst: 14-02-12 11:37
Mijn scooter heeft ook een naam, bertha
Loody
Geplaatst: 14-02-12 11:37
mijn autootje heet "kliko" Er ligt namelijk altijd rommel in..
en dat hebben we nog een lx kt...... staat op het kentekenplaat... dus driemaal raden hoe we de auto noemen
BonteLisa
Geplaatst: 14-02-12 11:46
Ik heb wel mijn fiets ooit een naam gegeven toen ik klein was xd zorro
rommulus
Geplaatst: 14-02-12 11:58
Mijn 1e auto was een caddy 1 die mijn ex schoonvader het oude lijk had genoemd dus dat hebben we maar aan gehouden Ding was eigenlijk ook net een oud lijk
Mijn met subsidie die nu weg moet heet knert en de nieuwe eigenaren blijven hem ook zo noemmen Knert heet knert omdat de auto zelf 4 x een ree ervoor gehad heeft en de bumper set 6 x En reeën zijn geen herten maar ook geen konijnen dus worden het knerten
Dan hebben we ook nog een oude fort sierra die noemmen we opa omdat het een ouwe l*llen bak is en we hem hebben gekregen van een die er geen afscheid kon nemen (de auto was van zijn vader) dus ook een beetje ter ere/nagedachtenis van zijn vader
M'n brommer is de draak staat drk in het kenteken
Mensen om me heen weten ook niets anders meer dan dat ik ook gewoon mijn auto's ed bij naam noem dus mensen om me heen noemmen inmiddels ook onze auto's bij naam Vriendlief verklaarde me altijd voor gek maar hij is nu zelf ook zo gek geworden
beaversrun
Geplaatst: 14-02-12 12:08
De mijne gaat als Rosie door het leven En praat zeker tegen haar... Namelijk als ze weer zegt verrek maar,morgen weer een dag
Ik heb een Suzuki alto, die altijd omgedoopt wordt naar Zoef-Zoefie.
Rena100
Geplaatst: 16-02-12 17:12
De golf van mijn vriend noemen we altijd Wolfje, omdat hij net een schaap in wolfskleren is. Buitenkant ziet er standaard uit, maar onder de motorkap ligt toch wel wat bijzonders
Edit: mijn Suzuki Alto wordt altijd gebakje genoemd
Diva_Jenny
Geplaatst: 16-02-12 17:17
Mijn golf noem ik altijd toet, of toetie . De auto van mijn vriend heeft geen naam, is een fiat bravo, ja af en toe is zijn bijnaam rotbak aangezien dat ding het vaker niet als wel doet . De auto van mijn ouders heb ik omgedoopt tot tukkie, is een hyundai tucson.
Beemer is gewoon de Amerikaanse benaming/afkorting voor BMW. In Amerika zegt vrijwel iedereen dat tegen een BMW, omdat de afkorting langer is om uit te spreken dan Beemer. Beemy is dan wel weer een schattige variant erop voor een 1-serie
Maar dat komt omdat het een Toyota Starlet is en Starletje zo lekker afkort tot Sletje
Killed
Geplaatst: 19-02-12 15:31
mijn renault kangoo noemen we gewoon kangoo
Anoniem
Geplaatst: 19-02-12 15:50
De fiets van een vriendin van me heet Alfred en als ze dan te laat komt op school zegt ze ook heel serieus; ja sorry, maar Alfred wilde vandaag even niet..