Oh mijn vader is ook altijd zo! Heel vervelend maar stiekem best leuk. Maar wat me nu het eerste te beginnen schiet

was dat ik met m'n soort van ex op de bank zat heel knus (en ik dacht maar please pap ga naar bed hahaha) en die heette bas, en toen kwam m'n vader aan met de dvd van bassie en adriaan.. En toen begon die een heel verhaal over hoe leuk ik dat vond en dat ik hem daarom leuk vond (bas/bassie snap je

) En ik schaamde me zoooooooooo hard.
OH en toen hij hier voor het eerst was en hij zich voorstelde. Zaten m'n broer, zijn vriendin en m'n vader er.. Nou hoe ze zich voorstelde, ik schaam me nog steeds. Mijn vader was de halfbroer broer van m'n broer, maar ook zijn vader en de vriendin van m'n broer was zijn vriendin.. Nouuuu walgelijk als je er over nadenkt.

Wat die jongen gedacht heeft toen hahahaha
Doen alsof ie niet kan lopen in de winkel, of z'n voeten helemaal naar binnen of buiten doen
Op msn tegen mensen aanpraten als ik even beneden ben en dan hele liefdesverklaringen weggeven
Vroeger had m'n oma altijd een boodschappen lijstje, bijv. brood, boter en kaas en dan ging hij altijd het veranderen. Dus stokbrood, boterhamworst, kruidenkaas en zo deed hij het bij het HELE lijstje. M'n oma werd echt gek altijd in de supermarkt.. 
Sokken over z'n broek en dan heel hoog optrekken en dan gewoon door het centrum lopen
Deze is het mooiste; bij m'n broer toen hij klein was, op de wc zitten, luid kakelen als een kip en dan gillen; AALDERT, MOET JE NOU EENS KIJKEN!!!! Papa heeft een ei gelegd!! M'n broer heeft trots aan iedereen die het maar horen wilde verteld dat zijn papa eieren kon leggen

enzovoorts, enzovoorts..