vergeten nummer te vragen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Re: vergeten nummer te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:28

Ik heb het hele topic ook doorgelezen.

Jammer dat het zo afgelopen is, had gehoopt voor je dat het uiteindelijk nog op iets uitdraaide. Maar je hebt iig je best gedaan, meer als dat kun je ook niet doen.

Al hoop ik stiekem nog te wachten op dat mailtje van die stal, je weet maar nooit :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:42

Joh klaar!! Je hebt het geprobeerd, het is niet gelukt, helaas. Ik zou het nu aan het toeval overlaten. Als het zo moet zijn komen jullie elkaar weer tegen.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:04

Je kan ook verder niks meer en aan de andere kant is het ook wel fijn ofzo want nu hoef je niet meer te hopen. En die mail hoef je ondertussen ook niet meer te verwachten.

Steefjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 15:51

Hey bedankt voor jullie reacties.
Ja dat klopt, ik heb het geprobeerd en het had (blijkbaar) gewoon niet zo mogen zijn.
En het is wat dat betrefd wel prettig dat ik nu IETS weet en niet nog in spanning blijf zitten.

XHelene : Ik zou het niet weten ik was er nu met mij vader omdat zijn bedrijf daar stond het eerstvolgende waar hij naartoe gaat is volgensmij pas indoor brabant.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:03

Nu heb je wel duidelijkheid en zit je niet zo in spanning. Dat is, vind ik, wel een voordeel hiervan :) (Kun je trouwens geen pb naar de bokker sturen die dit schreef?)

En ach, er zijn zoveel jongens op de wereld ;)

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 01:40

Hallo bokt, sommige mensen gaan gewoon op stap :+ Aangezien dat een zaterdagavond/nacht was toen ik het berichtje postte. (Met zijn telefoon, hij heeft het topic ook gelezen). Als ik 'n crush op hem had dan had ik hem niks laten lezen en was ik nietmet zijn telefoon aan het spelen :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 02:28

Je bent 16(?) toch bellissima, vreemd verhaal, ook ik denk dat je een oogje op hem hebt :')

TS laat je niets wijsmaken tot je zelf iets hoort van hem!

Mijn vriend kwam werken in de club waar ik werkzaam was, ik vond hem opslag leuk en ook ik vergat helaas zijn nr te vragen maar onder het mom ik zie hem toch snel weer was ik niet ongerust :D toen ik terug kwam van vakantie was hij helaas weg, via via (4 maanden later!!) tóch nog zijn nummer gekregen, we zijn nu samen en gaan in juli samenwonen :D

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 05:02

ook ik vind het een vreemd verhaal van bellissima.
eerst zegt ze dat ze die jongen misschien wel kent dat ze ook gewerkt heeft waar hij werkte en vervolgens zitten ze4 smaen in de kroeg ????

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:39

Ze kan hem toch zijn tegen gekomen? :').. en ook iemand van 16 gaat uit hoor..

Jammer TS, maar wel dapper dat je had gemaild!

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:18

xDramaQueen schreef:
Je bent 16(?) toch bellissima, vreemd verhaal, ook ik denk dat je een oogje op hem hebt :')

TS laat je niets wijsmaken tot je zelf iets hoort van hem!

Mijn vriend kwam werken in de club waar ik werkzaam was, ik vond hem opslag leuk en ook ik vergat helaas zijn nr te vragen maar onder het mom ik zie hem toch snel weer was ik niet ongerust :D toen ik terug kwam van vakantie was hij helaas weg, via via (4 maanden later!!) tóch nog zijn nummer gekregen, we zijn nu samen en gaan in juli samenwonen :D

Ja ik ben 16, ja ik ga 2 avonden in het weekend en ja, is daar iets mis mee? :+

jetwii schreef:
ook ik vind het een vreemd verhaal van bellissima.
eerst zegt ze dat ze die jongen misschien wel kent dat ze ook gewerkt heeft waar hij werkte en vervolgens zitten ze4 smaen in de kroeg ????

Vrienden maken in de kroeg, had wel vaker met hem gepraat dus kende hem gewoon. Hadeven nagevragen of hij dat mailtje ahd gehad, wat ie van de TS vond e.d.

Natasja__ schreef:
Ze kan hem toch zijn tegen gekomen? :').. en ook iemand van 16 gaat uit hoor..

Jammer TS, maar wel dapper dat je had gemaild!

:j