Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:13

Ik beken alsnog dat ik de glazen garagedeur kapot heb gemaakt. Alleen kwam dat niet doordat ik zogenaamd uitgleed, maar omdat ik een handstand deed tegen die deur en geen rekening had gehouden dat het ding van glas was :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:17

lieve buurtmensen, ik beken dat er geen geesten rond dwalen die de tv's uit en aan zetten, of op andere zenders zetten. Ik beken dat ik en een vriendin dat waren. Sorry voor de angstige jaren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:20

Inney schreef:
lieve buurtmensen, ik beken dat er geen geesten rond dwalen die de tv's uit en aan zetten, of op andere zenders zetten. Ik beken dat ik en een vriendin dat waren. Sorry voor de angstige jaren.

Ik en mijn neven en nicht doen dit nog steeds... HBO studenten *kuchkuch* Universele afstandsbedieningen ftw!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:21

FloMax schreef:
Ik beken alsnog dat ik de glazen garagedeur kapot heb gemaakt. Alleen kwam dat niet doordat ik zogenaamd uitgleed, maar omdat ik een handstand deed tegen die deur en geen rekening had gehouden dat het ding van glas was :+

Gevaarlijke actie..

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:21

Inney waren er echt mensen die dachten dat het spookte hihi

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:22

@RubyRed; Ja vertel mij wat. Ik was 6(?). Gelukkig geen nare dingen gebeurd :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:23

ik weet niet of ze het gelooften, maar als mensen vroegen of wij daar toevallig mee te maken hadden vertelde ik altijd dat wij er zelf ook last van hadden en dat ik gehoord had dat het spookte.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:23

lieveli schreef:
Inney schreef:

Ik en mijn neven en nicht doen dit nog steeds... HBO studenten *kuchkuch* Universele afstandsbedieningen ftw!

het blijft leuk, ik heb ook altijd de neiging nog :')

RamboBink

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:33

Ik beken dat ik vroeger geen snijboontjes luste en dat ik met mijn tong de boontjes in mijn mond 'leegkneep' waarna ik het sap uit mijn mond liet lopen en ik vol zelfmedelijden naar pappie keek en zei dat ik had overgegeven..

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:33

Oh, er schiet me er weer 1 te binnen;
Lieve mam, een beetje laat maar ik dacht dat je het nu inmiddels wel zou weten; Ik beken dat ik het was die je nieuwe goedkope mascara heb gepikt toen ik 12 was en niet 1 van mijn denkbeeldige vriendinnetjes :+

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:36

FloMax schreef:
Oh, er schiet me er weer 1 te binnen;
Lieve mam, een beetje laat maar ik dacht dat je het nu inmiddels wel zou weten; Ik beken dat ik het was die je nieuwe goedkope mascara heb gepikt toen ik 12 was en niet 1 van mijn denkbeeldige vriendinnetjes :+

Dat is wel heeeeul misdadig!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:14

Toen ik een jaar of 5 was, werdt mijn jongste broertje geboren. Ik was nogal euhm.. jaloers, omdat ik natuurlijk wat minder aandacht kreeg. Toen deed ik een keer alsof ik met mijn baby broertje aan het spelen was, hij lag op een kleed en ik zat erbij en zei: aaaaaaaah lieve baby enz.. En toen.. Betrapte mijn moeder mij terwijl ik over mijn broertje heen zat, met mijn handen om zijn nek (wurgpoging) en zei: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Oepsie :o

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:19

Oké ik beken (maar niet aan paps en mams dan slaan ze me doooood!) dat het niet het konijn was die al die gaten in het gazon in de achtertuin heeft gemaakt.
Het waren 2 pony's die ik er eigenhandig in heb gezet. Via de woonkamer welteverstaan.

Sorry Y;(

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:32

Hihi wat een verhalen... Ik gooide wel is de zuurkool uit de koelkast achter de koelkast zodat mams hem kwijt was en vond hem pas als die veeeeeer over datum was =)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:06

eenitraM schreef:
Oh, ik beken.. Ik heb mijn eigen stageverslagen getekend met ruime voldoendes :=

Haha die klinkt bekend! :')

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:34

oh god, daar gaat ie ...

ik beken dat ik mijn 1en ( die je door je ouders moest laten ondertekenen en daarna weer moest teruggeven aan de docent ) echt wel 10 keer zelf heb getekend,

ik beken dat ik zelf neppe absentiebriefjes maak, gewoon papier van je ouders's bedrijf handtekening eronder en klaar :D

ik beken dat ik de brieven van school onderschep, over spijbelen, ziekte e.d.

ik beken dat ik vaak ergens niet ben waar ik wel zeg dat ik ben

ik beken dat ik de gene ben die mijn telefoon heeft gestolen, ik wilde gewoon een nieuwe!

ik beken dat ik heel vaak lieg tegen mijn docenten

ik beken dat ik het wachtwoord van mn ouders voor het magister heb veranderd...

jeetje ik kan echt nog wel even doorgaan

EDIT: ohja en ik beken dat ik degene ben die het vuurwerk had afgestoken op school en niet een jongen die ik haat ....

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:41

Schoot me er nog één te binnen :')

Ik hielp vroeger op een manege en dan mocht ik als bedankje privéspringles volgen op een manegepaard. Alleen ik moest op zo'n nieuw paard waar die week al 4x iemand afgevallen was omdat hij steeds aan de kletter ging (in de bak nog wel) en hij had nog nooit gesprongen. Toen heb ik gedaan alsof ik naar de tandarts moest :') omg.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:43

okeoke, ik beken dat ik net deo op het mondstuk van het flesje water van m'n zusje heb gespoten die op haar kamer staat.
moet ze maar niet zo arrogant doen :')

en net ook wel triest bezig geweest eigenlijk :')

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:48

Gypsy schreef:
Oké ik beken (maar niet aan paps en mams dan slaan ze me doooood!) dat het niet het konijn was die al die gaten in het gazon in de achtertuin heeft gemaakt.
Het waren 2 pony's die ik er eigenhandig in heb gezet. Via de woonkamer welteverstaan.

Sorry Y;(

:=

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:50

@gypsy, waarom moesten die ponys in je tuin?

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:50

carr_friesje schreef:
okeoke, ik beken dat ik net deo op het mondstuk van het flesje water van m'n zusje heb gespoten die op haar kamer staat.
moet ze maar niet zo arrogant doen :')

en net ook wel triest bezig geweest eigenlijk :')

die ga ik maandag op school uitvoeren bij een trut uit me klas hahaha

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:52

Oke oke ik beken dat ik het was die al die zakken chips leeg at
en ik beken dat ik altijd mijn eten in mijn servetje stopte als ik het op moet eten en dan stiekem het servetje weggooide :))

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:15

Ik beken: (eigenlijk niet zo heel veel)

Dat mijn jonge merrie mij geen kopstoot had gegeven maar mij eigenlijk gewoon aan had gevallen (kon de wond goed verstoppen, en wou mijn ouders/opa en oma niet ongerust maken :P)

En ik weet ook echt niet hoe altijd die krassen in de nieuwe anti aanbak pannen komen :o Ow pap mag je dat niet met scherpe voorwerpen in :P
Laatst bijgewerkt door EL4a1990 op 03-02-12 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:19

wie o wie heeft die pen strepen in de net nieuwe witte bank gezet, ze verdenken mn zusje wie weet meer :P

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:20

naja ik beken... ik had mijn zusje (13jr) net ook wel goed te pakken.
wij kijken áltijd gtst, nou waren paps en mams niet thuis. dus ik kom naar beneden de kamer in.
wordt mij al gelijk een heel arrogante blik toegewezen met de woorden: kom jij nou weer doen????
zeg ik: GTST kijken, zoals altijd...
zegt ze: en jij denkt dat jij dat mag kijken van mij?! k*nker toch op joh.. ik ga operation repo kijken.
dus ik zo: als ik geen gtst 'mag' kijken van jou, dan ga jij repo niet kijken ;)

waarop ik de tv uitgeklikt heb, ervoor ben gaan zitten en haar een half uur lang alleen maar heb zitten aanstaren zonder ook maar 1 spier in m'n gezicht te vertrekken, hoe hard ze ook haar best deed om mij te kwetsen, beledigen of te laten flippen.

je had die kop moeten zien, ze ging met de minuut zenuwachtiger doen met haar mobiel en ging steeds vaker wegkijken, op een gegeven moment draaide ze de rug naar me toe en ging ze met de ogen dicht zitten :')

ben ik nou echt zo erg dan? _O-