Jaa ben 23 maar heb nog steeds mijn knuffel die ik al mijn hele leven heb in een hoekje aan mijn hoofdeinde staan. Hij gaat daar ook niet weg!
LEKKERGEK
Geplaatst: 26-01-12 21:07
Desty schreef:
Schuldig! Ik heb ook nog een 'kruikbeer'. Zijn kruik is helaas meerdere keren gesprongen dus voortaan zit er wol in hahaha
Ooh die heb ik ook nog, maar dan in de vorm van een hondje, met een mini kruikje erin. Maar die mag alleen mee naar bed als ik het koud heb of pijn in m'n buik heb haha.
Vroeger had ik een orka, Willy. Die is helaas ooit eens gesloopt door het buurjongetje.
Dus tegenwoordig deel ik het bed met Schlagi!
Gekregen toen het een tijdje niet zo heel goed met mij ging, zodat ik nooit alleen hoefde te zijn.
liesjecryos
Geplaatst: 26-01-12 22:49
Mijn man heeft zijn beer ook nog en die staat op een stoel naast een bed. Die heeft hij vanaf zijn geboorte. Ik heb een paardje die ik ooit van mijn oma heb gehad en die staat in de kast omdat ik niet wil dat ie verder slijt. Maar telt slapen met een actiefiguur ook Als vervanging voor paardje heb ik een actiefiguurtje
Ik beken een beertje en een handdoekje. Schaam me er alleen nogal voor haha, ben 22 en kan gerust zonder slapen, maar liever met Wel blij te lezen dat ik niet de enige ben