wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 02:39

_O-

Ik fietste net nog bijna tegen een hek op omdat ik nageroepen werd en omkeek... Gelukkig ging het net goed. :')

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 10:50

dit is er eentje van mijn zusje, ik heb er ook genoeg maar er schiet me even niks te binnen.

mijn zusje was 5 toen we voor het eerst gingen vliegen. Ons vliegtuig had vertraging dus we moesten wachten in zo'n hal. Wij gaan op zo'n stoel zitten waar zo'n gat in de rugleuning zit (ik weet niet of jullie weten wat ik bedoel?) achter ons zaten ook mensen. En mijn zusje (zo nieuwschierig als ze is :+ ) draait zich om maar kan niet over de rugleuning heen kijken, dus je raad het misschien al, ze steekt haar hoofd door het gat om te mensen achter ons te kunnen zien. Helaas zat ze vast en kon ze niet meer terug, dus moesten we aan de mensen achter ons vragen om te komen helpen haar los te maken :+
na veel getrek en geduw was ze dan eindelijk los, nou ik weet wel dat ze zoiets niet snel weer doet :+

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 11:25

Movement schreef:
hahahaha geweldig!!

Ik zei ook een keer tegen een lerares: MAMA IK SNAP DIT NIET!!
Nou dan sta je ook goed voor l*l

Dat je niet hoger kan dan 150 euro vind ik ook zo poedersuiker.
Wou ik keer leuke broek kopen was ik al over men limiet heen met schoenen van 120 euro...
Stond ik daar zo. Oh doet hij het niet, nou uh dan uh... ach laat ook maar. *pakt broek en loopt weg* :')

Hihi ik heb dit zeker al 5 keer voorgehad..bij mij is het altijd spannend aan de kassa :+ weet nooit wat voor geld ik op mijn rekening heb staan

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 11:45

heel grappig dit topic! Het doet me denken aan vroeger. Ook met fiets.

Het was tijdens examenperiode van middelbare school. Ik en ne vriendin gingen elke dag met fiets heen en terug van school en huis. Ongeveer 20 km. (40 km dus).

Ik heb auditieve handicapt (dus doof). Mijn vriendin is horend en om met haar te kunnen babbelen op de fiets moet ik kijken naar haar voor liplezen. En raad maar. Ik ben vollop nog tegen verkeerslicht gereden. Vriendin zei juist nog ervoor: pas op. Maar het was al te laat. De verkeerslicht zat bij andere middelbare school en iedereen had het gezien! Gevolg gebroken neus en plasje bloed. Maar ik ben gewoon naar huis gefietst. En daarna met mijn moeder met auto terug naar school voor verzekeringspapieren.

schotkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 12:05

Wat een gênante dingen staan hier haha :D

Ik heb helaas ook altijd gênante dingen.
De ergste was toch wel met uitgaan..Na een paar drankjes moesten we naar de wc, die zat boven.Ik liep als eerst de trap op en vriendin erachter aan. Halverwege hoorde ik me vriendin helemaal dubbel liggen.Ze vroeg wat heb jij in je panty? Ik kon het niet goed zien want het zat aan de achterkant van me been bij me knieën.Na goed kijken zag ik dat me tampon daar zat :') :o Ik vraag me nog steeds af hoe dat ding daar terecht is gekomen en hoelang ik ermee gelopen heb |( :')

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:08

_O- _/-\o_

Vroeger, toen ik nog competitiezwom, zag je regelmatig bungelende touwtjes vanonder een zwempak piepen :+ Ik heb er ALTIJD voor gezorgd dat dit mij niet overkwam

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:20

wij hadden eens een meisje in de klas dat steeds spiekte...ze keek echt bij élke test op mijn papieren, of de papieren van degene waar ze naast zat. Op een gegeven moment hadden we examens, en zelfs dan deed ze het! Dus tijdens de pauze stond ik met een groepjes vriendinnen en ik was zo gefrustreerd over haar spieken dat ik nogal luid zei : 'hooo, die ... verdomme, zelfs tijdens de examens probeert ze af te kijken, kan dat wicht nu niet een keer zelf studeren!'
Helaas had ik niet gezien dat ze gewoon bij in het groepje stond...

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:38

Zinn schreef:
wij hadden eens een meisje in de klas dat steeds spiekte...ze keek echt bij élke test op mijn papieren, of de papieren van degene waar ze naast zat. Op een gegeven moment hadden we examens, en zelfs dan deed ze het! Dus tijdens de pauze stond ik met een groepjes vriendinnen en ik was zo gefrustreerd over haar spieken dat ik nogal luid zei : 'hooo, die ... verdomme, zelfs tijdens de examens probeert ze af te kijken, kan dat wicht nu niet een keer zelf studeren!'

Hhaha, heel herkenbaar, over iemand praten en er later achter komen dat diegene er gewoon doodleuk bij stond. :o

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 14:03

Zinn schreef:

autch xD

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:57

Zinn schreef:

Haha erg, zei ze toen nog iets ?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:11

Kom net uit de stad en had daar een ongelofelijk gênant moment (vind ik zelf :') )
Ik moest een BH kopen dus ik sta daar zo tussen al die BH's kom ik mijn (mannelijke) docent tegen met zijn vrouw die daar ook een BH aan het kopen waren...
we zijn allebei snel de andere kant opgelopen :o

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:23

@ kaus: dat valt toch wel mee? Ik had gewoon gedag gezegd. Je hoeft je er toch niet voor te schamen om een bh te kopen, is niets mis mee hoor.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:24

Ik vind het echt verschrikkelijk om te doen :o
denk dat ik daar inderdaad toch eens overheen moet...
docent vond het ook beschamend :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:35

Ik wilde ooit pinnen bij de aldi, 1,79...
Kon niet, want ik had blijkbaar nog maar 1,78 op mijn rekening staan XD

Vandaag ook nog een leuke...
Ik zei gister tegen mijn moeder waar mijn middelste nichtje bij zat dat ik de kleren van mijn oudste nichtje echt vreselijk vond (knalroze rokje, knalroze shirt, roze maillot...). Zegt vandaag dat middelste nichtje tegen haar moeder: Ja thamar(ik) vind de kleren van "oudste nichtje" lelijk :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:36

Oei... Jammer hoor. :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 18:40

ik vind het ook nooit om BH's te kopen xD

ik had zonet toch een gênant moment
Had vandaag just dance voor de wii gekocht.
Nou die spiegelbeelden volgen is in het begin gewoon onmogelijk dus je weet niet wat er komt na elke pas.
Dus je ziet er eerder spastisch uit dan dat je danst.
En ik had niet door dat iemand van buiten naar binnen zat te gluren en toen ik naar buiten keek zag ik het pas dus ik snel gestopt met dansen (wat er op leek) vond het wel gênant. xD

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:47

Ik doe ook altijd eerst de gordijnen dicht voordat ik ga wiien (is dat een werkwoord :') )
Maar ik vind het ook verschrikkelijk als mensen mij zien en ik hen niet :+
dus tja dan loop je wel eens tegen een paal aan in de stad...

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 18:51

over palen gesproken.
Dat herinnert me nog een gênant moment.
Ik ging shoppen met vrienden toen ging ik voor de grap voor hun aan achteruit lopen.
En toen had ik dus niks door. Zeiden hun drieën in koor. Hee pas op voor de....
*knalt tegen lantaarnpaal aan*

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:40

zoo, wat een gênante momenten :o!
Heb zelf ook nog een soort van blunder :o!
Was op buitenrit met een vriendin, en ik was zo uitgelaten aan het vertellen over ponykamp, en ineens zie ik in een huis waar bijna nooit wat te bewegen valt, een poes voor de raam zitten.
Dus ik midden in mijn verhaal van Ponykamp: HEE KIJK, EEN POES!
En m'n vriendin begon met lachen, en heeft de hele terugweg nog gelachen, heb mijn verhaal niet eens meer af kunnen maken :')!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:49

Kaus schreef:

Haha, dat is écht gênant!

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:05

Nou heb ook wel eens wat genanst meegemaakt, maar niet bij mij, maar bij mijn oma.. :')
Mijn oma is echt een shopfreak, en gaat in elke winkel dus alle rekjes langs.
Alleen bij de winkel helemaal aan de achterkant is de muur helemaal spiegel.
Dus mijn oma alle rekjes natuurlijk af aan het gaan, en dacht dat de rekjes doorliepen.
Dus ze loopt vol tegen de spiegel aan, en de cassier aan het lachen.

Alleen mijn opa neemt alles serieus, en schoot dus helemaal uit tegen die jongen!

Maar het was toch ook stiekem om een beetje te lachen hoor... :j

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 00:26

moelly schreef:
Kaus schreef:

Haha, dat is écht gênant!

Ik vind het zeker niet echt genant. Bh's zijn erg normaal

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 00:46

Bedenk me net weer iets genants....

Moest tijdens koninginnenacht enorm nodig naar het toilet, dus ik het grandcafe binnen waar we voor stonden. Bij de dames stond een gigantische rij, dus besloot ik mijn pokerface op te zetten en gewoon bij de mannen naar binnen te lopen. Daar zijn immers ook normale toiletten en had me bedacht dat ik vast niets ongewensts zou zien als ik maar rechtuit keek. Dus ik stap vol enthousiasme dat mannentoilet in, kijk ik recht in het gezicht van de bovenschools directeur, mijn uberbaas dus... := Hij keek even raar op, maar vond het toen ook nog nodig om me met mijn volledige naam te begroeten... Volgens mij stond ik zwijgzaam aan de grond genageld... :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 03:01

Geniaal topic dit zeg. :') :') :') *\o/* *\o/* *\o/*

ga vandeweek even goed doorlezen, heb zelf niet zulke genante momenten, wat ik uit me hoofd weet. :)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 03:07

xxelviraxx schreef:
Zinn schreef:

Haha erg, zei ze toen nog iets ?

er was eerst een genante stilte en toen begon ze te roepen dat ze nooit spiekte...wat er daarna gebeurde weet ik niet meer :P ik weet dat we daarna nog wel met elkaar optrokken, dus ik denk dat ik me er wel uitgeluld heb dat ik het niet boos bedoelde ofzo :')