Ik fietste net nog bijna tegen een hek op omdat ik nageroepen werd en omkeek... Gelukkig ging het net goed.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Movement schreef:hahahaha geweldig!!
Ik zei ook een keer tegen een lerares: MAMA IK SNAP DIT NIET!!
Nou dan sta je ook goed voor l*l
Dat je niet hoger kan dan 150 euro vind ik ook zo poedersuiker.
Wou ik keer leuke broek kopen was ik al over men limiet heen met schoenen van 120 euro...
Stond ik daar zo. Oh doet hij het niet, nou uh dan uh... ach laat ook maar. *pakt broek en loopt weg*
Zinn schreef:wij hadden eens een meisje in de klas dat steeds spiekte...ze keek echt bij élke test op mijn papieren, of de papieren van degene waar ze naast zat. Op een gegeven moment hadden we examens, en zelfs dan deed ze het! Dus tijdens de pauze stond ik met een groepjes vriendinnen en ik was zo gefrustreerd over haar spieken dat ik nogal luid zei : 'hooo, die ... verdomme, zelfs tijdens de examens probeert ze af te kijken, kan dat wicht nu niet een keer zelf studeren!'
Helaas had ik niet gezien dat ze gewoon bij in het groepje stond...
Zinn schreef:wij hadden eens een meisje in de klas dat steeds spiekte...ze keek echt bij élke test op mijn papieren, of de papieren van degene waar ze naast zat. Op een gegeven moment hadden we examens, en zelfs dan deed ze het! Dus tijdens de pauze stond ik met een groepjes vriendinnen en ik was zo gefrustreerd over haar spieken dat ik nogal luid zei : 'hooo, die ... verdomme, zelfs tijdens de examens probeert ze af te kijken, kan dat wicht nu niet een keer zelf studeren!'
xxelviraxx schreef:Zinn schreef:wij hadden eens een meisje in de klas dat steeds spiekte...ze keek echt bij élke test op mijn papieren, of de papieren van degene waar ze naast zat. Op een gegeven moment hadden we examens, en zelfs dan deed ze het! Dus tijdens de pauze stond ik met een groepjes vriendinnen en ik was zo gefrustreerd over haar spieken dat ik nogal luid zei : 'hooo, die ... verdomme, zelfs tijdens de examens probeert ze af te kijken, kan dat wicht nu niet een keer zelf studeren!'
Haha erg, zei ze toen nog iets ?