Ik vond Fynn voor een meisje ook wel erg bijzonder. Nee was echt geen Lynn haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mailow schreef:Mijn broertje heeft een leraar, waarvan de twee zoontjes Indiana en Iowa heten. Laat het nou ook net een Aardrijkskundeleraar zijn..
En er reed vroeger een meisje in de les bij mij en die heette "Lanieke" , vindt het eigenlijk best een mooie naam.
Ik hoor de laatste tijd ook steeds vaker Boaz, afschuwelijke naam vind ik dat.![]()
Ik ken ook een meisje dat Aimée heet, prachtige naam vind ik dat ! Ook Elyn vind ik echt prachtig, al hoor je het bijna nooit.
loveyoutoo schreef:mailow schreef:Mijn broertje heeft een leraar, waarvan de twee zoontjes Indiana en Iowa heten. Laat het nou ook net een Aardrijkskundeleraar zijn..
En er reed vroeger een meisje in de les bij mij en die heette "Lanieke" , vindt het eigenlijk best een mooie naam.
Ik hoor de laatste tijd ook steeds vaker Boaz, afschuwelijke naam vind ik dat.![]()
Ik ken ook een meisje dat Aimée heet, prachtige naam vind ik dat ! Ook Elyn vind ik echt prachtig, al hoor je het bijna nooit.
Hihi, grappig. Je bent de eerste waarvan ik het hoor. Alhoewel mensen dat natuurlijk niet tegen je gaan zeggen als je kind zo heet.