Boomerang schreef:Ayasha, ik weet niet hoe lang jij samen bent met je vriend, vast geen drie weken voor Kerst en dan met zo'n program en irritatie? Het gaat mij erom dat zij hem amper 3 weken kent en dat er in die 3 weken allerlei dingen gepropt worden die niet lekker gaan en dan toch door blijven gaan ipv alletwee eens lekker een dag in je eigen huis/eigen familie te gaan zitten.
Dat vind ik slechte timing, dan gáát een prille verliefdheid/relatie gewoon kapot. Nu blijkt hij ook nog wat 'speciaal' te zijn, dan is het wel een andere zaak natuurlijk, ook al probeerden ze het een half jaar was het een verloren zaak maar dan had de TS in ieder geval geen poedersuiker gehad, haar ouders ingelicht en € 58.50 armer geweest. En dat laatste met een dikke knipoog
Iedereen = anders, zo schrijf jij over hard werken en graag thuis zitten. Wij werken beide hard en houden juist van lekker buiten de deur zijn. Daar is allemaal niets mis mee .
Maar om maar een relatie te 'nemen' omdat je anders alleen bent en het klopt voor geen kant en blijven doordraven is ten alle tijden niet slim!
Met zo'n irritatie was ik uberhaupt niet samen gegaan met 'm, inmiddels vier maanden maar na 2 weken is ie ook bij ons komen bbq'en. Ik ben een enorme trut in zulke dingen, hij wist eerder dat ik geen kinderen wil/mag dan dat hij wist of ik interesse had.

We gaan overigens ook wel eens graag uit he, daar niet van. Maar door de week, na mijn werkdag heb vooral ik nood aan rust (en hij eigenlijk ook wel. Eigenlijk zijn we allebei speciallekes