sorry

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:Saskiaatje schreef:Ik heb de maten ook niet hoor en ik heb ook al een paar reacties gehad.![]()
Nog even een vraagje, is de enige manier om aan shoots te komen af te wachten tot een fotograaf contact met jou opneemt?
Ik ben 1.67, heb maat 40/42 en heb een cup E/F
Ik heb echt de maten niet
Mies schreef:Bolivia schreef:Ik ben na mijn vijftiende ook niet meer gegroeid. En die schoolarts maar beweren dat ik 1.75 zou worden
Ik ben nu 15 en ik hoop écht dat ik niet meer groei. Ik ben 1.84
Saskiaatje schreef:Ik heb een bericht ontvangen op m'n Modelmayhem profiel, maar hoe weet ik of het een betrouwbare fotograaf is?
En hoe gaat dat dan in z'n werking? Betaalt de fotograaf of betaal jij enz?
Saskiaatje schreef:Ik heb de maten ook niet hoor en ik heb ook al een paar reacties gehad.![]()
Nog even een vraagje, is de enige manier om aan shoots te komen af te wachten tot een fotograaf contact met jou opneemt?
JamieShanin schreef:Ik wil me ook heel graag aanmelden hier...
Ik zal me even voor stellen,
Ik ben Ayla
16 jaar oud
1.74 lang
krullend/bruin haar (lang)
groene ogen.
Ik vroeg me af, het lijkt mij zo gaaf en zo mooi om voor de lens te staan... maar
-ik heb littekens (ong 10cm onder mijn ribben aan de linker en rechterkant)
-onzeker... en daar baal ik van...
-- Maar ik heb wel de maten die toegestaan worden.
--(borst omvang 88 taille 62 heup 92)
-kweet niet of het wel iets voor mij is...
-
Ik zal wel een fotó plaatsen dat jullie kunnen oordelen
foto's in mijn profiel zijn eeen beetje hmm... XD niet zo goed
Ik heb ook nog niet het hele topic doorgelezen dus ik ga nog even lezen
Celiien schreef:Saskiaatje schreef:Ik heb de maten ook niet hoor en ik heb ook al een paar reacties gehad.![]()
Ik ben 1.67, heb maat 40/42 en heb een cup E/F
Ik heb echt de maten niet
Elise95 schreef:Is er trouwens bij modelmayhem de mogelijkheid om je profiel weer te verwijderen? Zit nog steeds te twijfelen.
Fiffill schreef:Dat ligt eraan wat voor model je bent... catwalk, foto, en daarbinnen heb je natuurlijk ook weer van alles (van glamour tot artistiek of erotisch naakt bijvoorbeeld) maar als we uit gaan van fotomodellen... vooral fotogeniek zijn natuurlijk, uitstraling hebben. Je kan nog zo'n knap koppie hebben, zonder uitstraling kom je nergens, je moet wel iets over kunnen brengen aan de kijker. Vaak iets "aparts" (wat dus ook in uitstraling kan zitten), maar dat zijn denk ik wel de hoofdkwaliteiten van een goed model.
.
Unoo schreef:Ik heb even in je profiel gespiekt, maar je hebt echt een heel mooi sprekend gezicht! Wat maakt het uit of je 'DE maten' niet hebt, je bent echt een mooie meid hoor! Je kan altijd een profiel aanmaken en kijken of je reacties krijgt, en zo'n fotoshoot is altijd goed voor je zelfvertrouwen+je houdt er mooie foto's aan over!
Nu kruip ik weer terug onder mijn steen