Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:Ding? Ik gebruik het woord 'ding' nergens dus ik snap ook niet wat je ermee bedoelt.
Trouwen zou eerst zijn vanuit onze visie daarop en geloofsovertuiging.
Heb zelf helemaal niets met trouwen, dus ben altijd benieuwd als mensen dat zo jong al willen, waarom dan.
Ik heb opzich wel iets met trouwen, hoewel ik toch eerst een tijd zou willen samen wonen voordat ik dat beslis
waar ik in Amerika woonde, tussen de mormonen in om het zo maar te zeggen, was het heel gebruikelijk om heel jong te trouwen nadat men elkaar een maand of 2 of 3 kende.. en dan samenwonen en kinderen.. Dat zou ik dan weer niet aandurven, maar het feit is er wel, veel gelukkige huwelijken daar! moonsparkle schreef:Ik vind dat vele vrij snel gingen samen wonen, dan vraag ik me toch af of je alle positieve en negatieve kanten van elkaar al een beetje weet? Ik ben nu 2 jaar en 6 maanden samen, we zijn nu aan het kijken voor een huurhuis maar het zou zomaar kunnen dat het nog een half jaar duurt voor we in aanmerking komen.
Ik las hier iemand die tot 3x toe binnen een week samenwoonde. Hoe serieus neem je jezelf dan? Ik zou zelf absoluut geen partner hoeven die zo met relaties/samenwonen omgaat.Knoffer schreef:Ik vind wel een groot verschil zitten tussen samen kopen of samenwonen in een huurhuis.
Lees hier ook veel positieve verhalen, leuk! 

) maar het is maar net hoe de situatie is natuurlijk