Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momo2

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:25

Gisternacht nog ,

Was uit me bed gevallen, schade: gat in me kop wat nu gehecht is , en mijn hand is gehecht,
Als ik uit me bed val doe ik het meteen goed :')

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:27

Momo2 schreef:
Gisternacht nog ,

Was uit me bed gevallen, schade: gat in me kop wat nu gehecht is , en mijn hand is gehecht,
Als ik uit me bed val doe ik het meteen goed :')

:(:)

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:38

Vanochtend, wilde een pak melk uit de koelkast pakken, maar onze oven zit boven de koelkast, knal zo met mijn hoofd tegen het handvat van de oven aan, terwijl dat ding er toch wel al zo'n 17 jaar zit _O-

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:45

Ik heb onlangs ook nog best een domme voorgehad }:0
Als ik leer doe ik steeds kaarsjes aan, vind ik gezellig.
Nu doe ik die theekaarsjes aan en ik begin vooraan, waarna ik de achterste wil doen, hangt men mouw natuurlijk in dat eerste kaarsje |o
Lesje geleerd, altijd met het achterste kaarsje beginnen :j

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 14:25

Ik heb al pijn bij het lezen van dit topic :') Ik ben er ook een kei in. Knie stoten tegen een scherpe punt van een tafeltje/bed bijvoorbeeld. Of met je vingertopje tussen een brandveilige deur komen waar zo'n veer in zit waardoor de deur vanzelf dicht knalt. :=

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 14:35

Ik ben pas bij pag 1 en zit afwisselend lucht te happen, van het lachen of van de pijn die ik zelf voel.

Ik heb altijd een eeuwig ruzie met de kruiwagen. Op de 1 of andere manier krijg ik het 5 x in de week voor elkaar om keihard tegen de handvaten aan te lopen. Mn benen zitten op dezelfde hoogte vol met blauwe en gele (genezende blauwe) plekken. ( een arts heeft wel eens gevraagd hoe ik aan de die blauwe plekken kom :+ )

Edit: Alles gelezen en dit is een geweldig, herkenbaar, grappig en pijnlijk topic!

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:48

Je been buiten een stilstaande auto zetten terwijl er een windvlaag komt en de deur dus keihard dichtslaat en je been bijna geamputeerd is...doe je overigens maar 1x! :D

De wc deur open doen..niet ver genoeg, zodat je half in de deur loopt....auwwww..dat deed Echt zeer!

Structreel je stoel aanschuift ter hoogte van de tafelpoot...hoe dom kan je zijn??!!!

Buiten met de hond lopen in het donker en ondertussen smsen is ook geen goede combi trouwens...de tegels waren ineens heel dichtbij! :D

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 23:03

Vinger tussen de deur (waarbij ik overgens zelf de deur dicht deed) op school. 2 vingers gebroken en 3 gekneusd en nu heb ik mooie scheve botjes :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 23:05

Ik heb eens op mijn lip gebeten, volgens de dokter, en tegen dat wondje kwamen steeds mijn tanden, dat nu een bultje is geworden. Ik moet eraan geopereerd worden, gewoon geheel onder narcose _O-

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 23:07

Ik heb er ook zo een. Onze douch is niet zo groot en het gebeurd me ZO vaak dat ik op mijn kop mijn haar aan het drogen ben, ik omhoog wil komen, tegen de kraan stoot en op die manier de douche aan zet. Gevolg: douch aan, alles incl. handdoek zeik nat. :+ :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 00:30

Sleeper schreef:
Ik heb altijd een eeuwig ruzie met de kruiwagen. Op de 1 of andere manier krijg ik het 5 x in de week voor elkaar om keihard tegen de handvaten aan te lopen. Mn benen zitten op dezelfde hoogte vol met blauwe en gele (genezende blauwe) plekken. ( een arts heeft wel eens gevraagd hoe ik aan de die blauwe plekken kom :+ )

Yep, bekend. Ik heb ze ook, die blauwe plekken...genezen doen ze al niet eens meer omdat er elke dag wel een kruiwagen tegenaan rijdt. En het ligt echt niet aan mij, die kruiwagens versperren elke keer de weg door zich stiekem voor de stal te posteren _-:( .

xJolijn schreef:
Het sterke was dat ik een paar minuten er voor nog dacht dat het toch wel balen zou zijn als je met zo'n nieuwe scherpe schaar je vinger zou knippen :+
Tja, zo waarschuw ik mijzelf ook met enige regelmaat voor mogelijk letsel, en dan toch gewoon doorgaan hé... :n
Ik heb nu sloffen met balletjes er aan. Levensgevaarlijk wegens groot struikelpotentieel, en toch, ik ben bang dat ik ze er pas af haal als ik een keer falikant op mijn sodemieter ben gegaan. :roll:

O, en gisteravond, weliswaar alleen erg pijnlijk voor mijn toch al gedeukte ego. Ging bij een kennisje even een katje kijken, onderweg 'maar' drie keer gestruikeld over mijn veters (het wil er gewoon niet in, hé, dat je die dingen ook kunt vastknopen) en terwijl ik naar de deur liep, waar ze een soort van vlondertje heeft blijf ik met diezelfde veters steken tussen de richeltjes. En goed ook. Ben wel een kwartier bezig geweest om los te komen. Dat je al huilend van het lachen bekant over de straat rolt zal ook wel niet geholpen hebben. _O-

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 00:44

Geweldige verhalen!
Ik werk in een supermarkt, en als je dan glazen potjes moet vullen, je hebt er 1 in je hand en stoot er 1 aan.. Die uit je hand laten vallen om het andere vallende potje op te vangen!
Heb ook altijd problemen met kruiwagens, maar dan niet op m'n benen. Doe heel vaak de schuifdeur nèt niet ver genoeg open, waardoor je dus met je hand klem zit tussen de deur en de kruiwagen.. :o

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 10:36

Ik had gister mijn dag niet zo.. Allemaal van die stomme, maar wel pijnlijke ongelukjes.

Eerst ging ik douchen. Ik buk om mijn shampoo te pakken die ik heb laten vallen, kom omhoog precies met het puntje van mijn hoofd tegen de houder van de douchekop. Blauwe plek en dikke bult op mijn voorhoofd.. Vervolgens naar mijn kamer gelopen, trap af, SJOEF. Van de trap gevallen. Daarna zat ik in de trein op het trapje en wilde rechtop gaan zitten. Klap ik keihard met mijn hoofd tegen de armleuning aan. Bult twee, dit maal op mijn achterhoofd. Heb het eenmaal op stage aangekomen voor elkaar gekregen om stroom te krijgen uit het stopcontact. (stekker in het stopcontact stoppen terwijl je vinger tegen die stangetjes aan zit :')) Gelukkig, naar huis, de rampendag ging tot een eind komen! Maar nu nog even niet want ik mocht na stage direct door naar de supermarkt om te werken. Na 8 keer mijn vingers te hebben open gehaald aan de schappen liet ik een potje op mijn voet vallen, een vrij zware doos onder mijn oog en reed ik mijn vingers klem tussen twee karren. Om tot slot een doos plat te willen maken en ik voel hem in mijn vinger snijden :wow: Ik voelde precies hoe het karton steeds dieper in mijn vinger zaagde.. Was net alsof ik me heel langzaam aan het snijden was met een broodmes. Auwsj! Overal bloed natuurlijk :P

Gelukkig is het vandaag een nieuwe dag en op het feit na dat ik om 4 uur wakker werd gebeld omdat ik vast nog niet lag te slapen en daarna om half 7, want ik was vast al wel wakker? gaat het nog goed *\o/*

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 10:55

-We moesten een week op de boerderij incl paardjes passen van een kennis.
Ik ben de stallen aan het doen, was vroeg wakker en een beetje chagerijnig en ik zocht een hark.
Wat gebeurt er? Ga ik op die hark staan, waardoor de steel knoeihard tegen m'n hoofd knalde.....

-Te snel van de trap af willen lopen waardoor ik nóg sneller beneden was.

-Puntje van de trui in de boormachine krijgen op school bij techniek, gevolg: Arm op 3 plaatsen gebroken.

- Oefenparcours met pony springen, pony glijd onderuit, ik eronder (nog niks aan de hand), ik wil me afzetten om op te staan, knalt de pony met het voorbeen op mijn arm, gevolg: Arm zwaargekneusd.

- Spelen met de hond op een sloopterrein aan de overkant van de oude wijk (moeders had al zoo vaak gezegd, kom daar niet, want er ligt allemaal glas ed), juistem: Ik val met mijn elleboog precies in het glas. Gevolg: Een dikke jaap tot op het bot in m'n elleboog.

- Zusje was aan het terroriseren, ik ren achter haar aan en ze gooit de voordeur dicht. Gevolg: Ik vloog door het onderraam van de voordeur (gelukkig niks aan overgehouden).

- Scooter achterom zetten in de winter, ik glij onderuit en zat vast tussen de muur en de schutting onder de scooter. Na 10min kwam mijn vriend toch maar kijken waar ik bleef :')

- Stiekem naar de manege (ik had straf en die dag was er een onderlinge springwedstrijd waaraan ik zou meedoen). Ik had gezegd dat ik niet meer meedeed, dus had mijn lievelingspony gepakt voor een rondje zonder zadel in de bak (een stevig gebouwde haflinger). Op een gegeven moment zaten ik en een vriendin met z'n 2en erop en de pony vloog ervandoor, begon te bokken en ik viel. Gevolg: Gebroken bovenarm (m'n moeders neefje was op de manege en die moest mijn moeder bellen om te zeggen dat we naar het ziekenhuis moesten :') )

En zo kan ik nog wel even doorgaan :')

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 11:20

Net weer. Uitmesten, al de mestspullen de verkeerde kant op laten wijzen, = kant waar je zelf ook loopt, vastzitten in de modder, flink duwen nu een blauwe plek op mn borstbeen van de bezem :+ Staat straks enig met mn laag uitgesneden kerstjurkje. :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 17:32

Ohja, dat had ik vorige week nog...
Toen er een bloempot op mijn hoofd viel ^)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 17:37

Wat dacht je van schudden met een chocomelkpak zonder dop?

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:04

Mijn ex rende een keer de tuin in om gauw de poortdeur nog op slot te doen, en stapte daarbij op een hark en kreeg die steel vol in zijn bakkes!!! En door de klap viel hij zo achterover op zijn reet!!! Wat heb ik toen gelachen zeg!! En hij maar vloeken!!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 12:10

Zit me net op te maken terwijl ik met mijn vriend aan het praten ben dus kijk even niet in mn spiegeltje. Steek ik ineens perongelijk mijn mascararoller in mijn oog, hele oog is nu zwart met rood en het brandd :') .

8AngelEyes8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 12:40

Het probleem met de Douchecabine.. Sóchtends met een duffe kop en ochtend humeur de douche aanzetten.. Gevolg: Knop voor de zoveelste keer de verkeerde kant opgedraaid waardoor de massage stand aan gaat.. Resultaat: Badkamer inclusief ik zelf helemaal drijfnat.. *Water is ijskoud in het begin*

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:16

Ik had vandaag ook weer een mooie actie, ik was de post aan het bezorgen in een winkelstraat, en loop een winkel in. Terwijl ik het adres op de post bestudeer loop ik door, en lopen zonder te kijken is geen goed plan in een volle winkel. Dus het afstapje werd niet gezien door mij, met als resultaat dat ik plat op de grond lag. :o Snel stond ik op en liep verder, in de valse hoop dat niemand het gezien had. Alsof dat nog niet erg genoeg was keek ik vervolgens weer op mijn stapel post, terwijl ik richting uitgang liep. BAM, vol tegen een rek kleding aan, heb nu fijn een bult op mijn hoofd. Voortaan kijk ik voor me als ik loop. :j

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:20

Ik loop hier regelmatig tegen de tafel aan, En die tafel staat hier al jaren :')
Ik moet ook toegeven dat mijn tenen nu wel erg pijn doen :+

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:24

Oh op mijn kleine tenen zit permanent een bult, blauwe plek, schaafwond of snee. :')

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:27

Meld zich een enorme kluns.

Dit is met stip de ergste:

Buiten spelen met een vriendinnetje, toen gingen we dus elkaar inbinden met springtouwen, ruggen tegen elkaar en helemaal strak met armen ook vast, ik kon alleen mn nek en voeten bewegen. Tja toen verloor ik dus mn evenwicht en knalde voorover. Maar ik kon mn handen niet vrijmaken dus mezelf niet afweren...

Resultaat: Afgebroken tand enorm veel bloed en huilen... :'(

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:28

Annika__ schreef:
Oh op mijn kleine tenen zit permanent een bult, blauwe plek, schaafwond of snee. :')

Loop je ook vaak tegen tafels, drempels ect, aan _/-\o_