Was uit me bed gevallen, schade: gat in me kop wat nu gehecht is , en mijn hand is gehecht,
Als ik uit me bed val doe ik het meteen goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben er ook een kei in. Knie stoten tegen een scherpe punt van een tafeltje/bed bijvoorbeeld. Of met je vingertopje tussen een brandveilige deur komen waar zo'n veer in zit waardoor de deur vanzelf dicht knalt.
)
Sleeper schreef:Ik heb altijd een eeuwig ruzie met de kruiwagen. Op de 1 of andere manier krijg ik het 5 x in de week voor elkaar om keihard tegen de handvaten aan te lopen. Mn benen zitten op dezelfde hoogte vol met blauwe en gele (genezende blauwe) plekken. ( een arts heeft wel eens gevraagd hoe ik aan de die blauwe plekken kom)
.xJolijn schreef:Tja, zo waarschuw ik mijzelf ook met enige regelmaat voor mogelijk letsel, en dan toch gewoon doorgaan hé...Het sterke was dat ik een paar minuten er voor nog dacht dat het toch wel balen zou zijn als je met zo'n nieuwe scherpe schaar je vinger zou knippen
) Gelukkig, naar huis, de rampendag ging tot een eind komen! Maar nu nog even niet want ik mocht na stage direct door naar de supermarkt om te werken. Na 8 keer mijn vingers te hebben open gehaald aan de schappen liet ik een potje op mijn voet vallen, een vrij zware doos onder mijn oog en reed ik mijn vingers klem tussen twee karren. Om tot slot een doos plat te willen maken en ik voel hem in mijn vinger snijden
Ik voelde precies hoe het karton steeds dieper in mijn vinger zaagde.. Was net alsof ik me heel langzaam aan het snijden was met een broodmes. Auwsj! Overal bloed natuurlijk 

)
.
Snel stond ik op en liep verder, in de valse hoop dat niemand het gezien had. Alsof dat nog niet erg genoeg was keek ik vervolgens weer op mijn stapel post, terwijl ik richting uitgang liep. BAM, vol tegen een rek kleding aan, heb nu fijn een bult op mijn hoofd. Voortaan kijk ik voor me als ik loop.