De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 23:09

Xyris schreef:
Conversatie met een 15-jarige stageloopster die een hekel heeft aan school (want je moet zo veel leren) en heeft bovendien een stopwoordje 'kan ik niet!'

Ik: Wat wil je later gaan studeren?
Zij: Rechten.
Ik: Rechten? Hoezo?
Zij: Ik vind het wel leuk om met een hamertje te slaan.
Ik: *Doe mijn uiterste best om niet in lachen uit te barsten* Ah... Ja, iedereen zo zijn eigen ding he, ik zou niet constant stil kunnen zitten.
Zij: Nou, ik word wel rechter! Ik doe dat liever dan werken!

}:0

Hahahahaha, die universitaire studies van tegenwoordig schijnen best makkelijk te zijn hoor :')

Medie

Re: De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 23:16

Hhahaha..

Mijn collega die na een vergadering een hele harde scheet laat en mij de schuld geeft (en vervolgens snel wegloopt)... HAHAHAHA XD... Nee daar kom je echt niet mee weg!

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 23:55

Zit hier echt met de tranen in mijn ogen van het lachen. Zelf ook nog een paar mooie gezien.

Paar jaar terug toen het zo glad was in de winter, zat ik RTV utrecht te kijken. Zie je een scholier met fiets goed op zijn plaat gaan, er achter een meisje hem uitlachen. Meisje ziet camera, zwaait, en gaat zo mogelijk nog erger onderuit. Man wat heb ik voor die tv zitten lachen!

Verder.... Op een schaatsbaantje uitgelachen worden door een paar 'stoere' jongens om mijn gestuntel. Maar mooi wel dat ik overeind gebleven ben en er eentje zo ongeveer aan mijn voeten heb gehad.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:26

Mijn zus aan het hoofdrekenen:

12 en 18 is ... VEERTIG!
In volle overtuiging

sanne140

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:49

ik had een tussenuur een vrienin en ik zaten ongeveer alleen in de kantine. komt een leraar van de trap af en glijd uit ofzo en viel. ik kwam niet meer bij van het lachen, hij keek naar mij en liep snel door. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:15

Wat is het meervoud van fotograaf vroeg ik aan een vriendin:
'V E N'

Ik lachen :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:52

Optiwolk schreef:
Mijn zus aan het hoofdrekenen:

12 en 18 is ... VEERTIG!
In volle overtuiging

Oh ja, zo iets heb ik ook wel eens meegemaakt.. :=

Zat bij wiskunde (waar ik best slecht in was), en we waren bezig met een best lastige opgave.
De tafels in het lokaal stonden in groepjes, en bij mij in het groepje zat een ultra-irritante gozer, die echt alles beter wist, die mij de opgave 'wel eens even' ging uitleggen.. Nou ja, prima zo lang ik het maar zou snappen. Dus hij begon hard op mee te rekenen.
Alles ging redelijk goed, totdat hij hardop én in volle overtuiging zei: " ja, en dan doe je 10 maal 10, dat is duizend.." net op het moment dat het doodstil was in de klas.
Dus iedereen barstte in lachen uit, zelfs de leraar moest lachen. Alleen was die jongen blijkbaar zo beledigd dat hij de de rest van het jaar niet meer bij wiskunde is geweest. :+

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:53

Haha mijn moeder belde letterlijk naar zichzelf vandaag.
zus had gsm bij ons laten liggen en mijn moeder wilde mijn zus bellen.
Dus gaat zus dr gsm af op de salontafel en neemt mijn moeder op 'hallo?...HALLO???' Met 2 telefoons in haar hand :+
Ik heb me werkelijk doodgelachen :')

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:09

Haha de laatste is echt geweldig! Bij mn oude school hadden we glazen schuifdeuren en die gingen automatisch open. Maar het had gevroren en de deuren deden het niet meer.. de receptioniste moeat elke x op t knopje drukken maar zagen een lerares v mij niet aankomen, ze liep vol tegen de deur op! Moet lachen, ik stond te wachten in de gang op mn klasgenoten.. ze liep naar me toe en zei dat ik dat nooit tegen iemand mocht zeggen.
later in de les zag ik dat ze een rode neus had.. ik kon mn lach niet inhouden en toen kregen de lerares en ik samen de slappe lach! (Zewas 24, dus dat kan nog wel..)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:26

Was eten bij mijn broers werk aan het bestellen, begint mijn broers baas tegen hem te praten. dat dat meisje met die blonde haren wel zijn zusje had kunnen zijn. hij zo ehm dat is mijn zusje. Die baas schaamde zich kapot xD

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:02

Schitterend, ik heb vaak luidop moeten lachen van jullie verhalen!

Hier ook nog een klassieker: ik was rustig in de auto aan het wachten tot het licht op groen sprong. Naast me komt een wielerterrorist gereden die voor me wil gaan staan. De man was de klikpedalen op z'n fiets blijkbaar nog niet gewoon. Je raadt het al: de man mindert snelheid, je ziet hem eerst stuipen krijgen in één been en vervolgens in het andere. Inmiddels rijdt hij nog trager, begint hij met zijn stuur te zwalpen om zijn evenwicht te bewaren terwijl hij nog steeds hard aan het proberen een voet los te krijgen. Helaas. Uiteindelijk kwam hij helemaal tot stilstand en kon hij niet anders dan zich laten vallen. In slow motion. Eenmaal op de grond gingen beide voeten wel vlot van de pedalen.

Heel dit tafereel heb ik tot het einde met open mond zitten bekijken. Pas als hij op de grond lag ben ik zo luid beginnen lachen dat hij het hoorde. Ik ben er nog wel in geslaagd mijn raampje omlaag te draaien met de bedoeling te vragen of het ging, maar ik kon er echt niks uit krijgen. In de plaats heb ik maar mijn duim opgestoken, maar hij interpreteerde dit als "prachtige actie!" i.p.v. "alles ok?". Ik zag hem alleen maar bozer worden waardoor ik alleen maar harder begon te lachen. Ondertussen hadden we al lang het groen gemist, niet dat het me wat kon schelen, ik was toch niet in staat om te rijden. Zelfs toen het daarna groen werd heb ik me verderop aan de kant moeten zetten om nog even uit te lachen.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 03:45

hahahaahaha! _O-

mijn vriend woont nog bij zijn ouders op zolder zeg maar.. zo'n laddertje in een luik.
laatst dacht ik leuk te zijn door hem te laten schrikken, dus ging ik voor het luik op de grond liggen... BOE!
kon ik weten dat ie een grote kom met champignonnen soep in z'n hand had?! :+
hij schrok zich natuurlijk dood, hij dr onder en de vloerbedekking op de overloop ook. & ik lag helemaal dubbel. vond m'n schoonmams trouwens niet erg leuk! :o

anderhalf jaar geleden gingen vriendlief en ik kamperen en we hadden van die ouderwetse campingstoeltjes met zo'n metalen frame en stof in het midden, waar je in kon zitten zeg maar. alleen waren die stoeltjes heel oud en al behoorlijk versleten maar we dachten dat ze die 2 weken camping nog wel zouden overleven.. niet dus! :+
ik dacht even lekker te gaan zitten met m'n boekie, zak ik er zo doorheen, stof gescheurd en m'n billen zaten klem in het frame! moest de tegenoverbuurman m'n vriend nog helpen me dr uit te trekken.. god, o god; wat hebben wij gelachen.. _O- achteraf schaamde ik me wel een beetje, want de hele laan keek
toe.. :o

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 04:13

Ik heb mijn moeder een keer naar een lingeriezaak laten bellen om te vragen of ze ook garnaaltjes verkochten _O-

Moest garnaaltjes hebben voor mijn kogelvissen, dus ik liet mijn moeder even bellen naar de aquariumspeciaalzaak om te vragen of ze garnaaltjes verkochten. Ik wist het nummer niet en zocht op de naam van de zaak via Google... nam de eerste hit die ik zag en las het nummer op. Mijn moeder belt ze op en vraagt heel normaal; ''Hallo, met ...... Verkopen jullie ook garnaaltjes?''

Heb nog nooit zo hard gelachen als toen mijn moeder vertelde dat de lingeriezaak geen garnaaltjes verkoopt :')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 12:18

hahahhaaha wat een leuke dingen komen er voorbij! Ik had ook zoiets....

een paar jaar geleden liep ik met mijn inmiddels exvriend over straat. Ik had koude handen en ik dacht: als ik nou zijn shirt omhoog trek en mijn handen op zijn rug doe worden ze lekker warm! Dus ik ga achter hem lopen, pak zijn shirt vast en geef er een ruk aan. Hé?! Hoe kan dat nou?! Shirt gaat niet omhoog... dus ik geef er nóg een ruk aan!
´aaahhgrrrr mijn ballen!!!!´ en hij laat zichzelf op de grond zakken van de pijn..

:o?

Bleek ik het randje van zijn boxershort ook meegepakt te hebben.. hahahaha ik kwam niet meer BIJ! hahaha :') _O- _O-

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 20:53

Oooh, wat een geweldige dingen staan hier :')!

Heb er zelf ook nog eentje, van mijn moeder.
Mijn moeder die drinkt altijd optimel tussen de middag, en die schud ook altijd met de pakken voordat ze die opent. Wat ze deze keer niet wist, is dat mijn zus het pak al had opgemaakt, mijn moeder begint doodleuk met dat pak te schudden _O-! Ik lag zelf helemaal dubbel, alles onder de optimel!

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:29

ik heb er ook een paar,

gisteren hadden we het bij me schoonzus over gebarentaal zegt het broertje van mijn vriend opeens "ja dat is wel moeilijk hoor blinde gebarentaal en dan erbij dansen helemaal !!" wij lagen helemaal in een scheur natuurlijk !!

vanavond na het avond eten hadden we een ijsje gegeten doet mijn vriend nadat hij dat ijsje opheeft het stokje in zijn mond en dan zo dat de uiteindes in zijn wangen zaten, toen kreeg hij het stokje niet meer uit zijn mond, en dan ook nog heel jammerend zeggen schat help ik krijg het stokje niet uit mijn mond !! hahaha ik heb echt bijna in mijn broek gezeken van het lachen !!

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:33

Ik wilde een keer door rood licht oversteken, er kwam toch niemand aan. Op het laatste moment zag ik op het tussenstukje tussen de twee oversteekpunten een politieagent staan, dus ben ik toch maar even blijven staan. Echter, iemand anders had hem niet gezien, steekt over, twee tellen later springt het licht op groen en hij krijgt een boete. Ik heb van binnen goed staan lachen toen. Vrij hypocriet eigenlijk, aangezien ik ook als er niemand aankomt en ik zie geen politie gewoon oversteek.

Ook ben ik eens over mijn eigen tas gelazerd. Bij Grieks in het lokaal zetten wij de tafels altijd in hele lange rijen, en zo was er een keer maar één opening tussen. Ik zat ernaast, had mijn tas in de opening staan. En tsja, wat gebeurt er dan als je naar de leraar loopt omdat je iets moet uitdelen en je kijkt vervolgens niet uit....

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:55

Ooh wat erg dit, hahaha..ik ben dus zo'n type, waar jullie keihard om lachen en waar het topic mee gevuld is :P

Een jaar of 17 terug, ik zat achterop de scooter bij een vriendin..ze reed heel tof door de dorpsstraatjes en dan staan er 2 van die palen een meter uit elkaar (die je als bewoner of bevoegde eruit kan trekkeb met een sleutel, zodat je auto erdoor past) en we zagen wat leuke mannen..die keken naar ons, dus zij nog 'toffer' doen (zoals we het vroeger noemde..geeft volop gas en suist die paaltjes tussendooor..maarja, ik zat nog achterop en bleef met mn knieeen achter die paaltjes hangen. Ik kermen van de pijn, want ja, scooter reed door met vriendin en ik hing erachter, zij gauw stoppen, nijdig roepen dat ik mn kop moest houden want we stonden voor paal haha...schaamrood op de kaken en de tranen in mn ogen (geen helm nodig op die dingen), die mannen lachen joh..de banketstaaf's haha.

Offuh, de Bruna..glazen deuren..ik zo aan de klets, dat ik dus recht tegen die gesloteb glazen deur wandel..oops..
Of mn hak die afbrak op de trap bij het gemeentehuis, huppa, dan ben je vlot beneden hoor.

Ja ja, ik ben uberlomp, 1 voordeel, ik maak geregeld mensen aan het lachen :P

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:52

hahahaha wat een geweldig topic dit!

ik ging dit jaar op actiefweek met school naar belgie, ieper. Daar hadden we geen keuken dus moesten we elke dag uiteten. De eerste dag zaten we in een chique restaurant met witte tafelkleden, iedere tafel had een fles ketchup. Dus mijn geschiedenis docente (oudere vrouw, spoort niet helemaal) wou de ketchup pakken, knijpt erin maar en komt niks uit, waarop ze vervolgend keihard kneipt.. Gevolg, hele tafelkleed onder de ketchup en een verbaasd gezicht van haar hoe dat nou kon. _O-
Was ze vergeten het plastic eraf te halen, moet er nu nog steeds om lachen als ik haar zie.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:59

Ik blijf het heerlijk vinden om mensen naar de trein te zien rennen en net op het moment dat ze op het knopje duwen (veolia heeft van die supersonische treinen tegenwoordig <<) ), vertrekt de trein }:)

Ik ga zo'n vier dagen p week met de trein naar school (dus acht ritjes in totaal). Maar dit is een klassieker die heerlijk blijft om te zien! Heb ook al eens iemand zien vallen met koffie en al in de hand, dat was wel sneu. Vaak zie je de mensen al van ver aan rennen en je weet gewoon dat ze het niet gaan redden (trein vertrekt altijd stipt :)). Is me zelf overigens nog nooit gebeurd. Op het moment dat ik al weet dat ik de trein niet red zonder keihard te moeten redden, wacht ik een half uurtje op de volgende :)