Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther_r20 schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon
mooie advertentie gezien van een witte tel. Het woord wit komt 6x voor in de advertentie, maar op de foto staat overduidelijk een zwarte (van een of andere site geplukt. ziet er iets te gelikt uit voor een home-made foto) Dus ik vraag om een foto van de witte telefoon..... Antwoord "dat zie je toch op de foto" en ook geef ik aan dat die zwart is blijft de eigenaar volhouden dat dat echt de foto van zijn telefoon is. Kortom... hou die zwart/witte telefoon maar
natasha1996 schreef:haha mischien paste je wel op de shetlander
maar je je weet niet hoe groot die is
ik ben zelf 1,70 en ik rij op een shetlander van 1,05
en kan nog prima
annepaardoes schreef:Ik heb zojuist ook een studieboek op marktplaats gezet. Ben benieuwd wat voor reacties ik er op krijg.
Maar over het algemeen heb ik geen hele rare ervaringen met marktplaats. Wel mensen die niet reageren, maar heet spiekem moet ik bekennen dat het er bij mij ook wel eens inschiet om te antwoorden
Sammie schreef:Yv_ schreef:Sammie, wat jij deed is ook niet netjes.. Wettelijk ben je verplicht te betalen als jouw bod het hoogste is. Blijkbaar kon je er nog onderuit, gezien de vraag van die mensen. Vind het eerlijk gezegd nogal onfatsoenlijk dat jij jiets meer hebt laten horen, jij bent immers degene fie er vanaf ziet. Hoeveel werk zou een mailtje geweest zijn waarin je zegt dat je er vanaf ziet..?Hallo dit gaat over iets van dik 6 jaar terug ofzo
Wettelijk ben ik helemaal niks verplicht trouwens, ook al was mijn bod het hoogst (als het dat al was). Onzin! Er was helemaal nog geen koop gesloten op dat moment. En ik ga ook nergens beweren dat het wel netjes is dat ik in eerste instantie niet heb gereageerd, maar maanden lang elke keer een e-mail sturen vind ik ook triest. En een mailwisseling heeft ook niet plaats gevonden. Als we niet reageren op marktplaats onder rare dingen gaan schuilen is 99% van de mensen raar, want dat is aan de orde van de dag. Als iemand bij mij niet reageert op de vraag wil je het nog hebben, prima lekker laten doen dan. Dan de volgende maar.