Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:37

Ja maar of ik een weegschaal in de buurt had, hallooo? :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:37

natasha1996 jij maakt een grapje mag ik hopen :+

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:38

Dat hoop ik toch ook!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:38

nee

:P is een hele dikke shetlander
zij is heel sterk
en ik ben maar een sprietje haha :P
maar ik zit de shetlander niet in de weg ofzo
die shetlander is een verzorgpony van mij

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:40

8)7 8)7 ik ben 162 en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om op een shet van net boven een meter te gaan zitten, dan kan zelfs ik haast meelopen!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:41

ik kom nog lang niet met mijn benen op de grond :P die shetlander is heel breed :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:42

Foto? Mag via pb anders gaan we teveel offtopic ;) maar dan moet je shet even breed als hoog zijn :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:43

ben ook wel benieuwd :P

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:45

mijn vriendin die is nog groter als mij en rijd op een shetlander van 93 cm
maar dat is haar eigen shetlander

ik zal hier wel een keer een foto zetten heb de shetlander nog niet heel lang
maar asl jullie zielig zeggen enzo ik ga niet stoppen :P

want de pony zelf wil het graag en wil hard werken
want zij vindt het geweldig
ik zoek wel nu even een ftoo van mijn vriendin

maarja we moeten niet offtopic gaan :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:46

Gevalletje van er zitten helaas niet alleen op MP rare mensen :(:) nee echt, ik ben best coulant met lengtes op pony's, maar dat dit past gaat er bij mij echt niet in... 170+ op 93cm? Arm dier.

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:51

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon
mooie advertentie gezien van een witte tel. Het woord wit komt 6x voor in de advertentie, maar op de foto staat overduidelijk een zwarte (van een of andere site geplukt. ziet er iets te gelikt uit voor een home-made foto) Dus ik vraag om een foto van de witte telefoon..... Antwoord "dat zie je toch op de foto" en ook geef ik aan dat die zwart is blijft de eigenaar volhouden dat dat echt de foto van zijn telefoon is. Kortom... hou die zwart/witte telefoon maar ;)

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:51

.
Laatst bijgewerkt door HxSunlight op 11-11-11 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:52

natasha1996 schreef:
dit is mijn vriendin

Afbeelding

mijn god das echt triest :(

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:55

compleet off topic die foto... maar ziet er nou niet echt goed uit :S

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:56

Tsja........ offtopic en waarschijnlijk kun je er over zeggen wat je wilt maar het komt toch niet aan. Jammer dat dieren er de dupe van zijn.

Esther_r20 schreef:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon
mooie advertentie gezien van een witte tel. Het woord wit komt 6x voor in de advertentie, maar op de foto staat overduidelijk een zwarte (van een of andere site geplukt. ziet er iets te gelikt uit voor een home-made foto) Dus ik vraag om een foto van de witte telefoon..... Antwoord "dat zie je toch op de foto" en ook geef ik aan dat die zwart is blijft de eigenaar volhouden dat dat echt de foto van zijn telefoon is. Kortom... hou die zwart/witte telefoon maar ;)

Dat is wel heel doorzichtig, niet zo slim van hem/ze :+

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:56

nou ja zullen we nu weer ontoppic gaan :D

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:57

Even on-topic:

Ik bood mijn Fjord voor een vaste prijs te koop aan.
Er reageerden mensen met en autistisch kind, of het dier daar geschikt voor was? Ik stelde voor om te komen kijken, maar dan is dat kind in een andere omgeving, niet handig. Zij wilden graag een proeftijd. Na veel wikken en wegen ging ik akkoord in de vorm van 'niet -goed-geld-terug"
Maar ze wilden niet op voorhand betalen.

Nou, dan ben ik daar zo klaar mee. Maar die mensen niet. Wat was ik weinig begripvol volgens hun.
Eindelijk gingen ze akkoord, ze wilden komen et de trailer en meteen opladen, ook al zoiets.
Afspraak voor de eerste bezichtiging, en toen begonnen mensen over de vaste prijs,
ze wilden op afbetaling.

Dus gratis ,eerst op proef en dan achteraf in termijnen betalen! Bovendien voor 600 euro minder dan de vaste prijs......

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 19:01

Mensen proberen ook echt alles he.
Zo brutaal om wel af te spreken voor bezichtiging en dan nog afdingen. Meestal probeer je dat van te voren

Nog wat dingen
OP zoek naar een kinderwagen via mp. Ik 30 min rijden om te gaan kijken bij een wagen. Sta daar voor de deur, wordt niet open gedaan. Ik bellen. niet opnemen. Uiteindelijk toch maar weer weggereden. Kom ik thuis, heb ik een mailtje dat haar man onverwachts de wagen al had verkocht en dat ze niet durfde open te doen.... triest :(

Ik had een spiegel te koop voor een prikkie. Compleet met maten erbij op mp gezet. Vrouw komt de spiegel ophalen. Vindt ze hem te klein. Sorry hoor maar 57 cm blijft echt 57 cm.... Dus niet gekocht. Dan denk je toch ook niet goed na?

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 19:08

Ik heb nooit iets heel geks meegemaakt. Behalve mensen die niet reageren, of de advertentie niet goed (willen) lezen en ik dan een irritant mailtje terug krijg. Ik heb wel een keer een springmutsje aangeboden die ik voor de foto zelf op had gedaan. :+ Ik kreeg toen heel veel mailtjes dat ze de foto geweldig vonden hahaha.

natasha1996 schreef:
haha mischien paste je wel op de shetlander
maar je je weet niet hoe groot die is :P

ik ben zelf 1,70 en ik rij op een shetlander van 1,05

en kan nog prima :j

Dat meen je niet? :+ Ik ben 10 cm groter dan jou en ik stap ook niet op een pony van 1.30 (en dan is die van jou 20 cm kleiner!)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 19:12

Tja ik snap ook niet helemaal waarom iemand van 1.70 op een shet gaat..
En dat meisje op die foto hierboven is ook veel te groot.
Ik ben zelf 1.67 en ga dus echt niet meer op een shetlander zitten, zoek wel een paard van mijn eigen formaat..

Zo en dan nu weer ontopic :)
Wat is dat een rotstreek Esther! :(

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 19:14

natasha1996 schreef:
haha mischien paste je wel op de shetlander
maar je je weet niet hoe groot die is :P

ik ben zelf 1,70 en ik rij op een shetlander van 1,05

en kan nog prima :j

ik ben 1.72 en ik vind 1.40 al klein voor mij

maargoed verder weer ontopic! :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:19

Ik heb zojuist ook een studieboek op marktplaats gezet. Ben benieuwd wat voor reacties ik er op krijg.

Maar over het algemeen heb ik geen hele rare ervaringen met marktplaats. Wel mensen die niet reageren, maar heet spiekem moet ik bekennen dat het er bij mij ook wel eens inschiet om te antwoorden O:)

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:24

annepaardoes schreef:
Ik heb zojuist ook een studieboek op marktplaats gezet. Ben benieuwd wat voor reacties ik er op krijg.

Maar over het algemeen heb ik geen hele rare ervaringen met marktplaats. Wel mensen die niet reageren, maar heet spiekem moet ik bekennen dat het er bij mij ook wel eens inschiet om te antwoorden O:)

Schaam je vanaf nu wel doen hoor ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:25

Sammie schreef:
Yv_ schreef:
Sammie, wat jij deed is ook niet netjes.. Wettelijk ben je verplicht te betalen als jouw bod het hoogste is. Blijkbaar kon je er nog onderuit, gezien de vraag van die mensen. Vind het eerlijk gezegd nogal onfatsoenlijk dat jij jiets meer hebt laten horen, jij bent immers degene fie er vanaf ziet. Hoeveel werk zou een mailtje geweest zijn waarin je zegt dat je er vanaf ziet..?

_O- Hallo dit gaat over iets van dik 6 jaar terug ofzo :') Wettelijk ben ik helemaal niks verplicht trouwens, ook al was mijn bod het hoogst (als het dat al was). Onzin! Er was helemaal nog geen koop gesloten op dat moment. En ik ga ook nergens beweren dat het wel netjes is dat ik in eerste instantie niet heb gereageerd, maar maanden lang elke keer een e-mail sturen vind ik ook triest. En een mailwisseling heeft ook niet plaats gevonden. Als we niet reageren op marktplaats onder rare dingen gaan schuilen is 99% van de mensen raar, want dat is aan de orde van de dag. Als iemand bij mij niet reageert op de vraag wil je het nog hebben, prima lekker laten doen dan. Dan de volgende maar.

Wa is dit nou weer voor reactie :? ? En al helemaal
Voor een mod? Ik zeg alleen wat ik zou doen en dat ik het niet netjes van je vind (en aan de reacties te lezen ben ik niet de enige..). Blijkbaar vind je achteraf je actie zelf ook niet al te handig, amders geef je niet zo'n reactie en leg je het niet zo uitgebreid uit.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:28

Kan niet editten op de eea ma ier, maar had nog een toevoeging.

Betreft dat ik dacht dat je er wettelijk aan vast zat, zit ik geloof ik toch fout. Ik dacht dat je wettelijk verplicht was iets af te nemen als je de hoogste bieder was. Blijkbaar had ik dat verkeerd begrepen :).