kaas_ schreef:Wat een geweldig topic, ik ben kampioen scheten latenvooral leuk om een scheet op te nemen en via mms naar je vriendinnen te sturen.
Ranzig!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mnkortleve schreef:Die scheten zijn nog niet zo erg, maar dat poepeneen paar keer in de week de wc leeg kunnen klauwen omdat hij verstopt zit door een klein mannetje dat denkt een grote kont te hebben.
![]()
Als ik dan zeg Jorntje niet te veel papier he je heb niet zo'n grote kont, dan krijg je nog als reactie jij wel he mama.
Roosch schreef:Ach, half Nederland weet het toch doordat pap het overal rondvertelt, dus vooruit.
Het was carnaval en wij zouden op wintersport gaan. Rooschje wilde toch graag nog wat meepikken van de carnaval, ging vrijdagavond carnavallen, inclusief bier, spareribs, gezellige nacht.. gaat met papa op wintersportvakantie, valt tijdens de rit in slaap en moet na afloop aanhoren dat pa haar bijna halverwege Duitsland uit de auto had gezet wegens eh.. uitlaatgassen..
Roosch schreef:quartel schreef:dit doet mij ergens aan denken .......
maar als ik het vertel krijg ik denk ik een echtscheiding
Ik met de billen bloot, jullie met de billen bloot. Je schoonmoeder is toch prut, dus vertel maar.