Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tessaaa schreef:DarkDreamer schreef:Ahh leuk topic!Vind het tuniekje van hierboven erg leuk
.
Ik heb zelf in Nederland dit soort schoenen gekocht:
Alleen dan van echt leer, met een lichtbruine sleehak, en met gouden knopjes bij de veters (ipv ringetjes) en met bond. Nu klinkt het vast heel lomp, maar ze zijn zo leuk! Wil ze zoooo graag aandoen, maar heb ze niet mee genomen naar barcelona omdat ze te zwaar waren, en vooral omdat het hier niet echt het weer is om schoenen met bond te dragen.
Over 1.5 week ga ik weer naar huis, en dan kan ik ze eindelijk aan doen haha.
Ik twijfel overigens stiekem wel om deze hier bij de H&M te kopen.. Vind ze zo leuk en mis hier toch wel enkel laarsjes.. Denk dat ik eerst het gewicht van mijn koffer maar eens moet gaan bekijken voor ik dat doe..
Die had ik besteld en weer teruggestuurd. Die zaten vreselijk! Echt keiharde randen, net karton. Echt totaal niet mooi in het echt.
Anthea schreef:Lagen kleding over elkaar aandoenGa ik iig wel doen denk ik, ik moet 20 euro per kilo bijbetalen
Heb voor de zekerheid maar een koffer van 20 kg bijgeboekt
Anthea schreef:Ik ga maar 3 weekjesGozo. Maar heb wel wat zware dingen. Statief, cameratas, camera met lenzen, etc. Kan beter gelijk 20 kg bijboeken dan 20 euro per extra kilo betalen
Anthea schreef:Ik vind 3 weken al lang haha, vooral in je eentjeMijn laptop tas gaat mee als handbagage, groter kan niet
Ik heb er wel zin in, hoef in m'n eentje met niemand rekening te houden natuurlijk
Winterjas bij 18c
Anthea schreef:Ryanair, die met dat leuke muziekje...![]()
Mijn handbagage mag 55 cm x 40 cm x 20 cm zijn.. En ik heb mijn driver al geregeld haha, ik ben niet van plan om te gaan sjouwen
Die pumps hierboven!!
DarkDreamer schreef:Miss_Blimm: Ik geloof dat 10 kg net aan gaat. Gelukkig hoefde ik hem niet te dragen. Bedoel in de auto naar schiphol zat hij op mijn schoot, de korte wandeling naar de ingang van schiphol mocht hij boven op mijn koffer zitten.. En de wandeling vanaf het inchecken/afgeven koffer tot aan restaurant heb ik hem stevig vast gehouden haha. Tot aan de controle van de handbagage, daar heb ik gedaan alsof hij heel ligt was, omdat ik bang was dat ik anders misschien problemen zou krijgen met het gewicht. In het vliegtuig heeft hij gewoon op de grond gelegen (onder de stoel voor me). Eenmaal in Spanje aangekomen hetzelfde verhaal. Heb hem amper hoeven tillen. Denk ook niet dat je zo'n gewicht TE lang moet tillen zonder ondersteuning..
Ben zelf ook erg blij met de tas!Hij is echt mega, maar super handig! En vond hem er inderdaad ook wel goed uit zien!
(Ik was al heel lang opzoek naar een groot formaat schoudertas omdat ik EN mijn camera apparatuur EN mijn laptop in mijn handbagage wilde hebben, dus zag het al helemaal voor me dat ik uiteindelijk met een super lelijke tas aan zou komen zetten. En toen ging ik eens in de Invito kijken en zag ik deze!
).
Anthea: Ik vloog heen met Transavia en heb van de week ook een terugvlucht geboekt bij Transavia. Jij?