Wintermode seizoen 2011/2012

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMK

Re: Wintermode seizoen 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:21

Ik spiek hier regelmatig even, leuk om te zien wat iedereen koopt! Vind het tuniekje dat SuSem postte erg leuk! Maar zoals gezegd zou ik persoonlijk geen legging eronder aandoen, dat zou zonde zijn! Heb je hem al gekocht SuSem?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:26

nee, nog niet, hij is pas vanaf 14-11 te koop

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:35

Tessaaa schreef:
DarkDreamer schreef:
Ahh leuk topic! :D Vind het tuniekje van hierboven erg leuk :j.

Ik heb zelf in Nederland dit soort schoenen gekocht:
Afbeelding

Alleen dan van echt leer, met een lichtbruine sleehak, en met gouden knopjes bij de veters (ipv ringetjes) en met bond. Nu klinkt het vast heel lomp, maar ze zijn zo leuk! Wil ze zoooo graag aandoen, maar heb ze niet mee genomen naar barcelona omdat ze te zwaar waren, en vooral omdat het hier niet echt het weer is om schoenen met bond te dragen :P.

Over 1.5 week ga ik weer naar huis, en dan kan ik ze eindelijk aan doen haha :').

Ik twijfel overigens stiekem wel om deze hier bij de H&M te kopen.. Vind ze zo leuk en mis hier toch wel enkel laarsjes.. Denk dat ik eerst het gewicht van mijn koffer maar eens moet gaan bekijken voor ik dat doe.. :o

Die had ik besteld en weer teruggestuurd. Die zaten vreselijk! Echt keiharde randen, net karton. Echt totaal niet mooi in het echt.

Oh serieus?? Dan laat ik ze hier ook maar staan. Houd mijn ogen wel open voor andere leuke enkel laarsjes. Maar moet echt eerst het gewicht van mijn koffer weten voor ik ze koop. Want ik zou eigenlijk mijn vans aan doen op de terugvlucht, weet niet of dat te zwaar word als ik die in mijn toch al overvolle koffer prop.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:37

Vans wegen toch bijna niks?
Ik doe mijn derby rijlaarzen aan tijdens de vlucht.. :') Ze passen niet in m'n handbagage en no way dat ik ze in m'n koffer doe :+

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:40

Nee maar het geheel van mijn koffer is heel zwaar, dan kunnen die vans net de druppel zijn voor overgewicht. :+ Ik heb niet echt zin om keiveel bij te betalen. (Vriend van ons moest 10 euro per kilo dokken toen zijn koffer iets te zwaar bleek te zijn). Bovendien weet ik niet of het wel past haha :'). Heb nogal wat pumps gekocht hier O:).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:44

Lagen kleding over elkaar aandoen :') Ga ik iig wel doen denk ik, ik moet 20 euro per kilo bijbetalen 8)7 Heb voor de zekerheid maar een koffer van 20 kg bijgeboekt :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:47

Jeetje dat is veel! Is er op het hotel of kamer waar je slaapt geen weegschaal om effie op te staan?

http://www.bokt.nl/verkleind/dsc03535.jpg

Ik heb dit gekocht, echt weer een extravagant, weird, speciaal (heb nogal een ongewonde stijl) lesilla iets. Oorspronkelijk 80 euro lang leven outlet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:56

Het genot van een lowbudget airline, alles precies moeten opmeten en afwegen :') Maargoed, ik heb voor minder dan 50 euro mijn terugvlucht geboekt, incl koffer van 20 kilo.. Mag eigenlijk niet klagen :P

Je hebt trouwens ook speciale dingen waar je je koffer mee kan wegen, die kosten 20 euro ofzo? Je tilt je koffer op met dat ding en dan weegt ie 'm :+

En apart! Dan weet je iig dat je niet snel iemand tegen komt met hetzelfde.. Toch altijd leuker dan dat je met iets van de H&M thuis komt :P

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:03

Anthea schreef:
Lagen kleding over elkaar aandoen :') Ga ik iig wel doen denk ik, ik moet 20 euro per kilo bijbetalen 8)7 Heb voor de zekerheid maar een koffer van 20 kg bijgeboekt :=

Waar ga je heen dan? En voor hoe lang? :=

Ik ga ook lagen kleding over elkaar aan doen, thats for shure haha. Maar dan nog, ik kan niet ALLES aan doen :7. Ik heb voor de zekerheid 10 bijgeboekt. Kan me niet inbeelden dat ik zoveel gewicht erbij heb gekocht hier. :+ Het gewicht zat hem voornamelijk in de winterkleding die er ook bij zit (aangezien het hier nu begint af te koelen is het wel fijn om een dik vest te hebben..) Ben uiteraard van plan de winterkleding aan te doen als ik terug naar Nederland ga, dat betekent dat iig dat gewicht eraf gehaald kan worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:10

Ik ga maar 3 weekjes :D Gozo. Maar heb wel wat zware dingen. Statief, cameratas, camera met lenzen, etc. Kan beter gelijk 20 kg bijboeken dan 20 euro per extra kilo betalen :))

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:13

Beter lowbudget en verschillende lagen inderdaad!
Laat jullie gaan damens zou ik zeggen! :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:17

Anthea schreef:
Ik ga maar 3 weekjes :D Gozo. Maar heb wel wat zware dingen. Statief, cameratas, camera met lenzen, etc. Kan beter gelijk 20 kg bijboeken dan 20 euro per extra kilo betalen :))

Ik zit hier voor 1.5 maand haha. Dus dan neem je wel wat meer. Ik kwam aan in temperaturen rond de 30 dus moest voldoende zomerse kleding mee. Inmiddels zitten we rond de 18/20 en in de avond koelt het flink af. Probleem is dat je heel snel went aan de temperatuur, dus wij lopen hier nu net zoals elke Spanjaard ook gewoon in winterjas met sjaal haha (ja bij 18 graden al :+).

Ik woon hier in, dus moest mijn eigen handdoeken meenemen, studieboeken.. Mijn laptop & camera gear is ook mee. Heb maar een mega tas gekocht voor de handbagage en mijn laptop + camera gear + boeken daarin gepropt. God dank hebben ze mijn handbagage niet gewogen, die was loodzwaar namelijk. := Koffer ging nog net, maar die is nu zeker wel zwaarder geworden, want voor 1.5 maand had ik uiteindelijk toch niet genoeg spullen mee. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:30

Ik vind 3 weken al lang haha, vooral in je eentje := Mijn laptop tas gaat mee als handbagage, groter kan niet -O- Ik heb er wel zin in, hoef in m'n eentje met niemand rekening te houden natuurlijk *\o/*

Winterjas bij 18c :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:43

Anthea schreef:
Ik vind 3 weken al lang haha, vooral in je eentje := Mijn laptop tas gaat mee als handbagage, groter kan niet -O- Ik heb er wel zin in, hoef in m'n eentje met niemand rekening te houden natuurlijk *\o/*

Winterjas bij 18c :')

Haha ja kan ik me inbeelden! Dit is ook de eerste keer dat ik in mijn eentje reis. Ik ken de mensen waar ik bij inwoon ook niet hoor. Ja nu dan wel natuurlijk. Maar ze spreken alleen Spaans, dus in het begin was er geen communicatie mogelijk, dat was wel even heftig haha. :P Ik wilde eigenlijk langer weg, maar werd te duur :o. Ga de volgende keer kijken of ik ergens een baan kan scoren en dan voor langere tijd weg kan :j.

Ik heb bij de Invito een hele grote leger kleurige tas gekocht. Kan er wel een foto van maken? (Kan niet kijken op google, verbinding is daar te slecht voor..) Mijn 15 inch laptop past er met gemak in, samen met mijn camera + 3 lenzen, misschien wel handiger dan een laptop tas..?

Haha ja, daarom trekt dit topic me ook, want hier loopt iedereen al in winterkleding rond :').

Edit: Internet werkte even mee! Dit is hem: http://www.invito.com/product/522406/in ... tie=&mood= Weet niet of het je ding is, maar ik ben allang blij dat alles erin past :').

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:14

Leuke tas, als ie maar wel sterk genoeg is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:16

Ik heb een redelijk grote laptop tas :D 18" laptop. :P Waar vlieg jij mee DD? :)

Wel mooie tas trouwens! Echt mijn smaak hahaha

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:20

Leuke tas! Ook mooie winterkleur!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:07

Miss_Blimm: Ik geloof dat 10 kg net aan gaat. Gelukkig hoefde ik hem niet te dragen. Bedoel in de auto naar schiphol zat hij op mijn schoot, de korte wandeling naar de ingang van schiphol mocht hij boven op mijn koffer zitten.. En de wandeling vanaf het inchecken/afgeven koffer tot aan restaurant heb ik hem stevig vast gehouden haha. Tot aan de controle van de handbagage, daar heb ik gedaan alsof hij heel ligt was, omdat ik bang was dat ik anders misschien problemen zou krijgen met het gewicht. In het vliegtuig heeft hij gewoon op de grond gelegen (onder de stoel voor me). Eenmaal in Spanje aangekomen hetzelfde verhaal. Heb hem amper hoeven tillen. Denk ook niet dat je zo'n gewicht TE lang moet tillen zonder ondersteuning.. :=

Ben zelf ook erg blij met de tas! :+: Hij is echt mega, maar super handig! En vond hem er inderdaad ook wel goed uit zien! :D (Ik was al heel lang opzoek naar een groot formaat schoudertas omdat ik EN mijn camera apparatuur EN mijn laptop in mijn handbagage wilde hebben, dus zag het al helemaal voor me dat ik uiteindelijk met een super lelijke tas aan zou komen zetten. En toen ging ik eens in de Invito kijken en zag ik deze! :D).

Anthea: Ik vloog heen met Transavia en heb van de week ook een terugvlucht geboekt bij Transavia :). Jij?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:13

Ryanair, die met dat leuke muziekje... := :r
Mijn handbagage mag 55 cm x 40 cm x 20 cm zijn.. En ik heb mijn driver al geregeld haha, ik ben niet van plan om te gaan sjouwen :D

Die pumps hierboven!! <3

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:24

HAHAHAHAHA DAT MUZIEKJE! _O- _O- Dat spelen ze toch niet echt tijdens de vlucht he? := (Snap natuurlijk ook wel dat het niet tijdens de gehele vlucht zou zijn, maar zie het zo voor me dat ze het tijdens de take off afspelen.. :')) Ik had trouwens nog overwogen om met Ryanair te gaan, maar uiteindelijk toch maar voor het vertrouwde Transavia gekozen, dat was ook maar 5 euro duurder, dus waarom niet.. :+

Ik heb ook alleen op schiphol zelf moeten sjouwen haha. Verder nergens, gelukkig :P.

Die pumps zijn niet echt sneeuw proef nee haha, wel gaaf kleurtje! :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:39

Anthea schreef:
Ryanair, die met dat leuke muziekje... := :r
Mijn handbagage mag 55 cm x 40 cm x 20 cm zijn.. En ik heb mijn driver al geregeld haha, ik ben niet van plan om te gaan sjouwen :D

Die pumps hierboven!! <3

Die hebben ze niet meer geloof ik (thank god *\o/* ). Heb hem 1 keer gehoord in 2008 geloof ik en daarna altijd klassieke muziek, om toch een beetje stijl eraan te geven. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:42

Stijl en Ryanair :') Ik had alleen de keuze tussen Air Malta en Ryanair... Met Air Malta was ik serieus echt 24u onderweg door alle stops en zou het me 1500 euro kosten, Ryanair duurt 3 uur zonder stops en kost nog geen 50 euro, keuze was snel gemaakt :P

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 01:00

Ik heb het muziekje ook 1x gehoord, ik heb echt plat gelegen _O- Voorzover dat kon in mijn ingeblikte positie in de stoel :')

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 08:22

DarkDreamer schreef:
Miss_Blimm: Ik geloof dat 10 kg net aan gaat. Gelukkig hoefde ik hem niet te dragen. Bedoel in de auto naar schiphol zat hij op mijn schoot, de korte wandeling naar de ingang van schiphol mocht hij boven op mijn koffer zitten.. En de wandeling vanaf het inchecken/afgeven koffer tot aan restaurant heb ik hem stevig vast gehouden haha. Tot aan de controle van de handbagage, daar heb ik gedaan alsof hij heel ligt was, omdat ik bang was dat ik anders misschien problemen zou krijgen met het gewicht. In het vliegtuig heeft hij gewoon op de grond gelegen (onder de stoel voor me). Eenmaal in Spanje aangekomen hetzelfde verhaal. Heb hem amper hoeven tillen. Denk ook niet dat je zo'n gewicht TE lang moet tillen zonder ondersteuning.. :=

Ben zelf ook erg blij met de tas! :+: Hij is echt mega, maar super handig! En vond hem er inderdaad ook wel goed uit zien! :D (Ik was al heel lang opzoek naar een groot formaat schoudertas omdat ik EN mijn camera apparatuur EN mijn laptop in mijn handbagage wilde hebben, dus zag het al helemaal voor me dat ik uiteindelijk met een super lelijke tas aan zou komen zetten. En toen ging ik eens in de Invito kijken en zag ik deze! :D).

Anthea: Ik vloog heen met Transavia en heb van de week ook een terugvlucht geboekt bij Transavia :). Jij?

Oooooh, dan is het geen probleem. Ja Invito heeft hele leuke tassen. Doen het altijd erg goed :) maar omdat het meestal geen echt leer of, of canvas dus, kan het qua gewicht niet altijd heel veel hebben. Dus dacht, ff vragen ;)