Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:20

Pauline schreef:
Wat een topic.
Oeh ik heb er ook wel een.
Ik lieve juf van een klasje waar alle kinderen een spreekbeurt moesten houden. Zo ook een nieuw jongetje.
Afijn nieuw jongetje komt wat bleek binnen, poepzenuwachtig dus ik stel hem gerust.
Uiteindelijk legt hij zijn spulletjes klaar, gaat staan en wordt érg wit. Dus ik pak een stoel, zet nieuw jongetje erin en hurk voor hem om hem te troosten..kotst hij zó over me heen. :r Echt in mijn gezicht, mijn kleren, alles...brrrrr.
Ja zei mama nieuw jongetje, dat doet hij altijd bij een spreekbeurt. Ah..had dat even gezegd dan? >;)

Andere..ik helemaal vrolijk met mijn lieve baby spelen. Favoriete spelletje is vliegen.
Dus ik laat mijn baby boven mijn gezicht vliegen en ze kotst zó in mijn ogen...en dat doet pijn! :oo
En vies, bwehh.

Ik heb ooit eens liefdes sapjes in mijn oog gekregen....
Kannonen, ik heb een week met een dik rood oog gelopen....

Wat doet dat zeer :wow:

Zinn

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:23

leg dat maar eens uit :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:33

Pascal schreef:

Ja.. heel herkenbaar.. dat doet echt heel erg zeer idd.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:34

Zinn schreef:
leg dat maar eens uit :D

Ik bespaar het jullie :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:39

Nou mijn zus scoort ook hoog hoor!!! Die woonde in Glanerbrug aan de rand van de maisvelden en had een kat (nog steeds trouwens, Janssen). Ze ligt te slapen en wordt wakker van zacht gepiep, dus eerst ligt ze nog een soort na te denken wat het zou kunnen zijn maar vervolgens gaat ze eruit om te kijken maar goed ze kan eigenljik zo snel niets vinden dus gaat weer terug naar bed. Ze hoort de kat heen en weer rennen en het gepiep komt dichterbij. Zij er opnieuw uit en jahoor heeft die takke kat een jong konijn mee naar binnen gesleurd!! Dus zij een beetje paniekerig dat diertje geprobeerd te vangen maar goed dat ging niet zonder slag of stoot want die kat bleef zich er uiteraard ook mee bemoeien. Kortom, ze is bijna een uur bezig geweest in het holst van de nacht maar toen had ze m! Zij helemaal blij, konijntje gered, buiten weer losgelaten en terug het bed in. Ze valt in slaap en wordt de volgende ochtend wakker en voelt iets naast haar, het lijkt wel een knikker. Ze pakt het op en bekijkt het goed maar ziet in eerste instantie niet goed wat het is dus legt het aan de kant. Later is ze uit bed en loopt terug de slaapkamer in en ziet iets half onder haar bed liggen dus ze bukt en grijpt.....een half afgevreten konijnenlijk!!!!! Ze zet het op een gillen en belt mij dus in de tussentijd, helemaal hysterisch en terwijl ik haar aan de telefoon heb, loopt ze terug de slaapkamer in, ziet ineens die "knikker" liggen en beseft wat het is....een konijnenoogje!!! Nou ik heb echt twee dagen een tuutgeluid in mijn oren gehad, zo hard heeft ze het op een gillen gezet!!!!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:42

Paar jaar geleden zag ik een jonge duif langs de kant van de weg zitten. Kon hem zo oppakken. En dus had ik het idee hem naar de dierenarts te brengen. Ik weer op mijn fietsje gestapt met de duif in mijn hand, stevig tegen mij aangedrukt zodat hij niet zou proberen weg te vliegen, naar de dierenarts gegaan. Daar aangekomen uitgelegd hoe het verhaal in elkaar zat en of zij de dierenambulance of de vogelopvang wilde bellen, dat zouden ze doen. Dus ik wel overdragen, zie ik dat de duif al helemaal vol zat met maden :r Brr! Ze hebben hem in laten slapen en ik heb mijn handen goed gewassen en ik ben naar huis gegaan om mijn jas in de was te gooien :r

En op mijn stage, vraag is natuurlijk of het me overkwam, maar wel een van de smerigste dingen die ik moest doen, kuikentjes uitknijpen en aan stukken trekken! Blegh! De eerste keer liet ik het een ander doen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen want anders at de sperwer toch echt niet.... Eerst flink in het kuikentje knijpen tot het eigeel er uit spat :r , dan de kop er af trekken en dan de poten en eet smakelijk :r
Brrr, zo erg vond ik die 10 kuikentjes die ik per dag aan stukken moest trekken! En toen kwam ik op een ronde waarbij maar liefst 100 kuikentjes zo moesten eindigen, iewl!!!! Sommige nog half bevroren en dan hoor je die botjes kraken! Blehhh!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:43

uit elkaar trekken? waren ze daar nog niet op het idee gekomen om een vleesschaar oid te gebruiken? of een hakmes desnoods? :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 10:32

Haha ik lach me echt suk om sommige dingen :')

In Ijsland ook, trektocht te paard, en als je moet plassen in kilometers open velden, dan moet je creatief zijn :Y)
Dus hurk je achter je paard gewoon. Nu was iemand van de groep zo slim om nog bergOP achter haar paard te gaan zitten, dus konden we alsnog alles zien :D
Maar best van al, ging het paard lekker meeplassen, en waaide alles zo haar gezicht in :')

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:07

kloink... valt even van bank van t lachen, stikt in koffie, proest t uit .. _O- weer 2 blz bijglezen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:31

Oh ja, wat me afgelopen zomer nog overkomen is... Wij wonen op een appartement en we hebben de zwarte bak achter op het balkon staan. Van de zomer is het zo gruwelijk heet geweest en toen we 's avonds vrienden op bezoek hadden begon het ontzettend hard te regenen. Onze achterdeur stond open (hordeur wel dicht) en op een gegeven moment zeg ik tegen mijn vriend, hebben wij van de week rijst gegeten? Want in de keuken lagen allemaal witte 'korrels'... Blijkt dus dat de héle keuken en het héle balkon vol zat met maden die op zoek waren gegaan naar een droog plekje.
In de zwarte bak is het afval natuurlijk gaan rotten met die hitte en zijn daar maden in gekomen. Het was echt zo smerig, ze kropen gewoon tegen de ramen omhoog!!

Ik heb niet eens geholpen met opruimen :o Stond echt te kokhalzen met de rillingen over mijn rug. Mijn vriend en het bezoek hebben met de tuinslang en de oude stofzuiger alles opgeruimd. Bah, bah, bah, wat was dat smerig... Krijg nog de rillingen als er ik aan denk :r

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:44

_O- Dit topic verdient het echt om topic van de maand te worden! Het is echt om te gieren!! :')

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:48

met mijn blote voeten in warme kattenkots trappen en mijn schoen aandoen en daar een uitgedroogde vis in vinden die lekker kraakte
poeslief had die als cadeautje erin gestopt

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:52

Britt schreef:
Oh ja, wat me afgelopen zomer nog overkomen is... Wij wonen op een appartement en we hebben de zwarte bak achter op het balkon staan. Van de zomer is het zo gruwelijk heet geweest en toen we 's avonds vrienden op bezoek hadden begon het ontzettend hard te regenen. Onze achterdeur stond open (hordeur wel dicht) en op een gegeven moment zeg ik tegen mijn vriend, hebben wij van de week rijst gegeten? Want in de keuken lagen allemaal witte 'korrels'... Blijkt dus dat de héle keuken en het héle balkon vol zat met maden die op zoek waren gegaan naar een droog plekje.
In de zwarte bak is het afval natuurlijk gaan rotten met die hitte en zijn daar maden in gekomen. Het was echt zo smerig, ze kropen gewoon tegen de ramen omhoog!!

Ik heb niet eens geholpen met opruimen :o Stond echt te kokhalzen met de rillingen over mijn rug. Mijn vriend en het bezoek hebben met de tuinslang en de oude stofzuiger alles opgeruimd. Bah, bah, bah, wat was dat smerig... Krijg nog de rillingen als er ik aan denk :r

Mijn schoonmoeder heeft dit ook gehad, en gruwelde ook.

En zo gemeen dat ik was heb ik een handje met rijst in haar bed gegooid :o

De volgende dag kreeg ik te horen hoe hard ze gegilt had omdat ze dacht dat haar bed vol maden lag..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:54

Ohhh wat ben jij gemeen Pascal :') Ik zou echt niet meer kunnen slapen voor ik het bed had verschoond volgens mij _O-

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:54

daffodil schreef:
Nou mijn zus scoort ook hoog hoor!!! Die woonde in Glanerbrug aan de rand van de maisvelden en had een kat (nog steeds trouwens, Janssen). Ze ligt te slapen en wordt wakker van zacht gepiep, dus eerst ligt ze nog een soort na te denken wat het zou kunnen zijn maar vervolgens gaat ze eruit om te kijken maar goed ze kan eigenljik zo snel niets vinden dus gaat weer terug naar bed. Ze hoort de kat heen en weer rennen en het gepiep komt dichterbij. Zij er opnieuw uit en jahoor heeft die takke kat een jong konijn mee naar binnen gesleurd!! Dus zij een beetje paniekerig dat diertje geprobeerd te vangen maar goed dat ging niet zonder slag of stoot want die kat bleef zich er uiteraard ook mee bemoeien. Kortom, ze is bijna een uur bezig geweest in het holst van de nacht maar toen had ze m! Zij helemaal blij, konijntje gered, buiten weer losgelaten en terug het bed in. Ze valt in slaap en wordt de volgende ochtend wakker en voelt iets naast haar, het lijkt wel een knikker. Ze pakt het op en bekijkt het goed maar ziet in eerste instantie niet goed wat het is dus legt het aan de kant. Later is ze uit bed en loopt terug de slaapkamer in en ziet iets half onder haar bed liggen dus ze bukt en grijpt.....een half afgevreten konijnenlijk!!!!! Ze zet het op een gillen en belt mij dus in de tussentijd, helemaal hysterisch en terwijl ik haar aan de telefoon heb, loopt ze terug de slaapkamer in, ziet ineens die "knikker" liggen en beseft wat het is....een konijnenoogje!!! Nou ik heb echt twee dagen een tuutgeluid in mijn oren gehad, zo hard heeft ze het op een gillen gezet!!!!

Geweldig !!! :')

Die katten zorgen toch voor veel leed !

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:00

ow ja, en paar slokken vruchtendrank drinken en dan zien dat er schimmel op de rand zit, en ondertussen dat je dat ziet voel je ineens een klodder in je mond. heb mijn hele maaginhoud eruit gegooid
gatver

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:04

Britt schreef:
Ohhh wat ben jij gemeen Pascal :') Ik zou echt niet meer kunnen slapen voor ik het bed had verschoond volgens mij _O-

Ik heb ooit zelf zo'n vieze harde zwarte tor in bed gehad.....

Toen heb ik ook eerst mijn bed verschoond, man man zo hard gegilt en nu als de dood voor zwarte torren... :')

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:30

Tijdje geleden gingen we in de Begische Ardenne kajakken... Volgens de mensen die dit organiseerde was het een veilig en leuke route...
Wij onervaren in zo'n bootje, komen in een stroming terecht en slaan om... boot vol, peddel weg, en ik werd meegesleurd door die stroming! Ik dreef steeds verder af en zette het op een gillen.. daarbij kreeg ik onwijs veel water binnen. Eindelijk kwam ik op hoestend en proestend op een soort eilandje terecht en langs mij heen dreef een half rottende mega vis, pfff ben er dagen ziek van geweest! :r
Achteraf hoorde we ook nog dat er die week een toerist was omgekomen die ook leuk en veilig wilde kajakken... >;)
Laatst bijgewerkt door Nienke89 op 21-09-11 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:34

Wat een verhalen...

Vind het zelf niet echt smerig, maar heel prettig was het niet: ik werd wakker op een ochtend en had jeuk in mijn oor, dus ik stak mijn vinger erin en voelde iets zitten... bleek het, toen ik het eruit had gekregen (met moeite) een geplette spin te zijn, die waarschijnlijk nog heel was voor ik begon te poeren :') niet zo'n handige plek om je te verstoppen als spin zijnde. :+

suz_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:44

In mijn hok waar ook mijn container staat, en met die paar keer dat we mooi weer hadden zijn er maden in de gekomen, en veel ook.. Dus dat was al een hele stap om die zakken er in te komen, met die kruipende en vallende beesten.. ( ik vis normaal ook met maden en doe ze zonder na ja bijna zonder moeite aan mn haakje ) Maar dit is anders.. :D
Niet meer over na gedacht en zag ze ook niet meer zitten, ja die harde bruine dingen..
Ik kom op een dag mijn hok binnen en kijk naar de raampjes, helemaal ZWART van de vliegen, MEGA veel.. Ik heb even heel hard GADVERDAMME, IEEEEEEEE geroepen..
Snel een vriend gebeld of die mijn raampjes open wilde zetten, echt heeel nasty, gelukkig waren ze de volgende dag weg.....

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:46

Wij hadden inderdaad ook opvallend veel vliegen in ons huis na onzet maggotattack :')

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:01

tante_trien schreef:
Pascal schreef:

Ja.. heel herkenbaar.. dat doet echt heel erg zeer idd.

hahahah hee houden we het netjes!!! :Y)

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:10

er zijn geen plaatjes bij de smileys die mijn gevoel omschrijven
Ik lig totaal in een deuk van jullie verhalen.
:):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):)

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:12

GADVERDAMME!!!! Wat een verhalen zeg! De rillingen lopen over mijn rug, kan echt maar 1 pagina per keer lezen, en dat terwijl ik normaal toch best veel kan hebben... Maar eigenlijk kan ik niet stoppen met lezen :+ Verhaal van TS is ook echt te ranzig, met die teek.
En dan al die kotsende smileys erbij, dat maakt de belevenis wel compleet :Y)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:13

Muizen en naaktslakken zijn trouwens wel populair en de laatste paar pagina's beginnen de maden ook steeds meer op te komen. :=