Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die zie je overal in duindorp, ik ken er zelf n paar inclusief jokertje en barbie want die wonen op de hoek bij mn ex vrindin
We waren gewoon bij de vloedlijn helemaal aan de zijkant van de bouleveard.
of hebben in elk geval een trieste kledingkeuze

dan ga ik ook niet uit de weg maar tja, kleine kinderen enzo zien dan een paard en leuk leuk aaien..zo gebeuren volgens mij de meeste paardenongelukken ook..slechte ouder oplettendheid
wil goede foto's 
walgelijk

Focussed schreef:souL1991 schreef:duur,slecht voor je voeten vaak,snel kapot,duur en duur...
koop ''normalere'' schoenen voor de helft van de prijs die even leuk zijn en goed lopen en langer meegaandoe je de mannen ook een gunst door eens een keer wel geld te hebben
Relatief gezien zijn ze goedkoop. Op de goedkopere UGGs van , ik dacht, EMU zit een veeel grotere marge en op de neppers van de Bristol zat het meeste... Namelijk 18x (fabricage kosten x 18 = verkoopprijs) ! Dus relatief gezien word je erger genaaid als je dr Bristollers koopt dan UGGs

lifaya schreef:ik heb die lelijke dingen nog nooit van mijn leven gezien en ik kom in denhaag, scheveningen, leiden, amsterdam etcgelukkig maar, wat een afzichtelijke yetischoenen!
En als ze ging fietsen in de winter, deed ze wel haar cuppuchon van haar bontkraag jas op, maar de rits deed ze vast tot net onder haar tepel-decoleté 

verbaasd me niks....mensen verkopen dingen zovaak met n naam terwijl het wat totaal anders is, kijk maar naar de ''mcnuggets'' 99%afvalstoffen en rotzooi maar toch worden alle dingen verkocht als kip en rundvlees whatever.. 

tja...zon dood dier's haar om me voeten nee dankje XD
mensen zijn nou gewoon vleeseters en er zullen HOE dan ook vlees blijven eten...als ze het doen omdat ze het zielig vinden prima maar mij proberen over te halen boohh word ik zo boos om! -sorry vloog ff offtopic-

Sorry!